MAVİ VE LACİVERT(tae'nin görüşü)

27 4 0
                                    

Sabah olmuştu ve mutfaktan güzel kokular geliyordu.Birileri pankek yapıyor olmalı diye düşünerek yataktan fırladım.Mutfakta sadece şanssız çocuk vardı,tek başına pankek yapıyordu.Yanıma gittiğimde gülümseyerek bana baktı.

Jk:Yorgun gözüküyorsun.

Tam cevap verecektim ki bizimkiler geldi.

Jin:Pankek mi yapıyorsun Jk?
Namjoon:Çok güzel kokuyor gerçekten.
Hoseok: Sanırım bugün kahvaltıyı Jk hazırlanmış.
Suga:Bize de yemek düşer.

Hep beraber kahvaltı yaptık,ben biraz durgundum açıkçası.Adına korku, endişe ya da her ne denir bilmiyorum ama açıkça bir şey olduğu kesindi.Zaman geçsin de bir an önce akşam olsun diye film izledik,video oyunu oynadık yani oynadılar.Ben sadece şanssız çocuğa bakıyordum böylece zaman durmuş olacaktı ve ölüm bizi bir gün ayırırsa da bu an ölümsüz olacaktı.Zaman gerçekten de hızlı geçmişti,lunapark çok da uzak değildi eve.Oraya vardığımızda Jungkook'un dikkati çeken ilk şeyin dönme dolap olduğu kesindi ve sanırım diğerlerinin de.Namjoon,Jin ve J-hope bir bölmeye,Suga ve Jimin onların arkasındaki bölmeye ve biz de tahmin ettiğiniz gibi şanssız çocukla en arkadaki bölmeye bindik.Ama ben yüksekten korkarım, aşağı bakamam diye geçirdim içimden gerçi çok geçti.Jungkook kulağıma doğru eğildi ve sesiyle kutsadı beni sanki.

Jk:Sadece bana bak.
-Zaten hep sana bakıyorum

Dönme dolap çalıştı,yavaş yavaş yükseliyorduk.Ama bir gariplik vardı ve sadece bizim bolmemizde.Bölme sallanıyordu,alakasız bir şekilde bölmenin üstünde bir güç vardı diye düşünürken gece gördüğüm siyah silüet ile karşılaştım.KAHRETSİN! BİLİYORDUM BİR SEY OLACAĞINI BİLİYORDUM! Suçluluk duygum beni öldürmek üzereyken Jk'in kalbinin çok hızlı attığını fark ettim.Bu heyecan onun için çok tehlikeliydi.Bölme çok daha hızlanmıştı ve biz en yüksekteydik,bütün vücudum korkudan titriyordu ama şuan önemli olan sen değilsin Tae.Jk'in kemeri açılmak üzereydi ve bütün riskleri alarak ellerimi doladım onun beline, dokunmama izin vermişti.Yere doğru inerken bölme normale dönmüştü,bacaklarım titriyordu ama ellerimi bir an olsun çekmedim Jk'in belinden.Doğum lekesinin üstünde mavi ve lacivert bir arada parlıyordu sanırım başarmıştım.Ona güven verebilmiştim,dönme dolaptan indikten sonra hızlıca evin yolunu tuttuk.Sonunda geldik...

Suga:Tae dönme dolaptan indigimizden beri niye titriyorsun!?

-Benim yükseklik korkum vardı

Suga:LAN HABEŞ KAPLANI BUNU YENİ Mİ SÖYLÜYORSUN AMK!

-Ama Jk kulağıma eğilip "Sadece bana bak"diyerek beni sakinleştirdi.Yanlışlıkla korkumu yendim.Sorun kalmadı yani.

Yüzlerindeki şaşkın ifade görülmeye değerdi doğrusu.Komik olan ise aynı anda sordukları soruydu:

-JK SENİNLE KONUŞUYOR MU?

Bir cevap veremedim,zaten niye söylemedim onlara diye düşünmekle meşguldüm.

Jimin:Tae neden bize de söylemedin?

Hoseok:Ne zamandan beri konuşuyor seninle?

Namjoon:Tamam üstüne gitmeyelim eminim bir açıklaması vardır

-Sizinle konuşmayıp sadece benimle konuşması bir işaretmiş gibi geldi.Bu yüzden bir süre saklamaya karar verdim ama zaten söyleyecektim size.

Suga:Ne zaman anlatmayı düşünüyordun acaba!?

-Özür dilerim aptallık ettim söylemem gerekiyordu ama iyi ki söylemedim,yani size de zarar gelebilirdi.

Jin:Ne alaka şimdi?

Suga:Ne zararı!?

-O dönme dolaba bindiğimizde sadece benimle Jk'in bölmesi sallanıyordu deli gibi hem de.Dün gece balkonda Jk ile karşılaştığımda gördüğüm siyah silüeti tekrardan gördüm,o silüet yüzünden böyle oldu eminim!

BEN NE DEDİM AZ ÖNCE!?

Suga:Bunu da söylemeyecektin bize değil mi YİNE!

-Söylesem de ne
yapabilirdiniz sanki!?

Suga:Sen ne yaptıysan onu!

Suga sinirle dışarı çıkarken diğerleri de onun peşinden gitti,Jimin benimle kaldı.
Jimin:Seni anlıyorum Tae, üzülme bazen sinirlenir o ama Jk'e olan düşkünlüğünden.
-Jimin..
Jimin:Evet?
-Son iki renk kaldı...


Jimin:Evet?          -Son iki renk kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
THE COLOR|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin