"Jungkook'la konuştunuz mu?" Lider oturduğu yerde oğlunun isteklerini dinliyordu.
"Hayır ama bana itiraz etmez."
"Yohan neden bu kadar aceleci davranıyorsun? Jungkook kaçmıyor ya." Alfa nişanlısıyla evleneceği günü yakına çekmek istiyordu. Babasının yanına da bu yüzden gelmişti.
"Baba, anlamıyorsun. Mühürlenmemiz gerekiyor."
"Jungkook'la da konuşmalıyım." Lider bu anlamsız aceleciliğe karşı temkinliydi. Sonuçta Jungkook bir cinsiyetsizdi. Onunla oğlundan başka mühürlenmek isteyen zaten yoktu.
"Bana itiraz etmez diyorum!" Oğlunun sesini yükseltmesiyle sinirlendi lider.
"Yohan! Kendine gel. Liderle konuştuğunu unutma."
Ardından lider, alfayı arkasında bırakarak toplantı odasına çıktı. Kim sürüsünün lideriyle görüşme yapacaktı. Geçenlerde lider Kim konuşmak istediğini iletmiş ve sürüye gelmişti.
Lider Jeon toplantı odasına girdiğinde onu beklemekte olan Lider Kim'in otoriter sesi duyuldu.
"Lider Jeon."
"Lider Kim. Sizi daha önce ağırlamak istedim ama sürüde bazı işlerim vardı." İki lider de odanın rahat koltuklarına karşılıklı oturmuştu.
"Önemli değil. Her şey yolunda mı?" Lider sırf bu Jungkook meselesi yüzünden Jeon sürüsüne gelmişti. Normal şartlarda görüşmek istediği lideri kendi sürüsünde ağırlardı ancak bu meselede kendisi gitmeyi uygun görmüştü.
"Şimdilik yolunda. Yalnız büyük oğlum düğünü erkene almak istiyor. Sanırım hazırlıkları biraz hızlandıracağız." Konuşma lider Kim'in beklemediği bir şekilde Jungkook'a gelmişti.
Lider Kim endişeliydi. Konuya nasıl gireceğine karar veremiyordu.
"Ben de aslında Jungkook hakkında görüşmek istemiştim."
"Nasıl yani?"
"Onun cinsiyetsiz olmasıyla ilgili."
"Oğlumun nişanlısı hakkında sürünüzünden kalkıp buraya kadar geldiniz doğru mu anlıyorum." Lider Jeon'un rahatsızlığı sesinden anlaşılıyordu.
"Buraya gelme nedenim ilgilini geçecek Jeon Hyun" Lidere adıyla seslenmesi ikisinin daha önceden kurulan bir samimiyet olduğunu gösteriyordu.
"Sorun ne?"
"Jungkook cinsiyetsiz olmasıyla ilgili herhangi bir doktora göründü mü?" Lider Jeon'un sabırsızlığına karşılık Lider Kim adım adım ilerliyordu.
"Tabiki. Hatta Yohan onunla evlenmek istediğini söylediğinde biz tekrar götürdük." Bir süre sessizlik yaşandı.
"Yalnız bunu neden merak ettiğini ve buralara kadar geldiğini anlayamadım sevgili dostum." lider Jeon her ne kadar bu evliliğe sıcak bakmasa da oğlunun nişanlısının mevzu bahis olmasından rahatsız olmuştu.
"Onun cinsiyetsiz olmadığıyla ilgili bazı şeyler duydum." Can sıkıcı sessizlik tekrar yaşanmıştı.
"Süründen kalkıp buralara kadar gelmene değecek bir mesele gibi durmuyor."
"Bunu bilemeyiz."
"Kim Taeho, neden benimle daha açık konuşmuyorsun?"
Lider Kim, o cümleleri söylemeden önce sıkıntıyla derin bir nefes aldı.
"Jeon Jungkook'un vita olduğunu duydum."
•••
Liderlerin konuşması sırasında Taehyung tarafında fırtınalar kopuyordu. Jimin ve lider konuşmasının üzerinden 3 gün geçmişti. Yoonginin ısrarlarına daha fazla katlanamayan Jiminse tıpkı lidere yaptığı gibi olayları detaylıca Taehyung'a anlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille /Taekook
General FictionYüzyılın deltası Taehyung, yaşadığı yıl boyunca vitasına rastlayamamıştı. "Ah Jungkook, demek senin de içinde bir sızı var..." Omegaverse Semetae