"Öğretmenim, ben söyleyebilir miyim?" hevesle parmak kaldıran öğrencisine çevirdi Jungkook bakışlarını.
"Tabiki söyle bakalım." Ön sırada oturan öğrencisine doğru yürüdü. Ardından kalçasını öğretmen masasına yasladı. Öğrencisinin vereceği cevabı bekliyordu.
"Çünkü dolunay kurt adamlar için önemlidir."
Öğrencisini tebrik edip başını okşadığı sırada okulun bittiğine dair zil sesi duyuldu. Öğrenciler eşyalarını toparlayıp birer birer sınıftan çıkarken anlattığı dersin notlarını toparladı Jungkook. Çocuk akademisinde öğretmendi. Hoş öğretmenliği henüz yeni sayılırdı. Akademiyi bitireli yalnızca birkaç ay olmuştu.
Toparlanıp okul bahçesine çıktığında görmekten pekte hoşlanmadığı o alfayı gördü ve ona doğru yürümek zorunda kaldı. Yanına gider gitmez kendini kötü hissetmeye başlamıştı.
"Yoruldun mu güzelim?" Alfa Jungkook'a doğru eğilmiş yanağına bir öpücük bırakmıştı. Bundan son derece rahatsız olsa da alışmaya çalışıyordu Jungkook. Ne de olsa evleneceklerdi.
"Evet, yoruldum." Her zaman kısa cevaplar verdiği alfa liderin büyük oğluydu. Jungkook ve büyükannesi liderin himayesinde ona hizmet ediyorlardı. Lider, sürüdeki bir ihmal yüzünden annesini babasını kaybeden Jungkook ve büyükannesine karşı sorumluluk hissetmiş ve himayesine almıştı. Büyükannesi yemek işlerine yardımcı olurken lider Jungkook'un sadece akademiye devam etmesini istemişti.
Liderin evinin yakınlarına taşındıkları ilk günden beri biliyordu Jungkook bu alfanın ona ilgisi olduğunu. Bakışlarını ne tarafa çevirse onu orada görür, nereye gitse dibinde biterdi. Bir cinsiyetsiz olmasına rağmen Jungkook'tan etkilendiğini onu çok sevdiğini söyler dururdu. Jungkook başlarda ciddiye almasa da şu an parmağında alfaya ait nişan yüzüğünü takıyordu.
Alfanın annesi ise oğlunun Jungkookla evlenmesine şiddetle karşı çıktığında mutlu olmuştu aslında. Belki kurtulurum diye düşünmüştü. Ancak Jeon sürüsü liderinin tam 4 tane oğlu olması bu mutluluğun önüne geçmişti. 4 oğlandan birinin bir cinsiyetsizle evlenmesi ve çocuğunun olmaması sorun olmazdı. Gözden çıkarılabilirdi. Üstelik alfa Jungkook'tan oldukça büyüktü. O henüz 24'üne yeni başmışken alfa 30'unu yaşıyordu.
"Eve gitmeden yemek yemek ister misin?"
"Dinlenmek istiyorum sadece."
"O zaman çok güzel bir yer biliyorum. Oraya gidelim. Eminim bayılırsın." Alfanın istekli sesine karşın Jungkook çok durgundu.
"Yohan, beni sadece eve bıraksan olmaz mı?"
"Birlikte zaman geçirmek istiyorum Jungkook."
"Başka bir za-"
"Her seferinde aynı şeyi söylüyorsun. Ama nedense o zaman hiç gelmiyor."
"Sadece alışmaya çalışıyorum."
"Biz küçük yaştan beri birbirimizi tanıyoruz."
"Ama nişanlı olarak değil."
"Evlendiğimizde de mi böyle yapacaksın? Sürekli mutsuz bir surat görüyorum. Her teklifimi de reddediyorsun. Alfam sinirleniyor."
"Alfanın bunun için üzülmesi gerekirdi, sinirlenmesi değil."
"Ne demek istiyorsun?"
"Beni sevmiyorsun. Neden evlenmekte ısrar ediyorsun?"
"Seni sevmediğimi nereden çıkarıyorsun?"
"Alfan bana karşı hassas davranmıyor."
"Öyle mi? Jungkook sen bir kurdu hissetmekle ilgili ne biliyorsun ki?"
Alfa daha cümlesini tamamlamadan bile nasıl biteceğini anlayan Jungkook gözlerine adeta akın eden yaşlara engel olmaya çalıştı. Bu kırıcı laflara, incitici sözlere alışkın olmalıydı. Böyle büyümüştü. Ama yine de usulca cevap vermekten geri durmadı.
"Sen ne biliyorsun ki sevmeyi?"
Jungkook eğer kurduyla iletişim kurabilseydi, feromonları hissedip ne anlama geldiklerini anlayabilseydi o an kesinlikle konuşmamış olmayı dilerdi. Alfanın öfkeli ve yoğun feromonlarını hissedemediğinden içinde bulunduğu tehlikenin farkında bile değildi.
"Benimle evleneceksin. Beni seveceksin. Mühürleneceğiz. Duydun mu Jungkook? Sen ve ben eş olacağız. Buna alışsan çok iyi edersin."
Jungkook feromon hissedemiyordu ama kulakları alfanın itiraz istemeyen sesini gayet iyi duyuyordu. Tekrar cevap vermedi alfaya. İçinden ağlamak gelse de tuttu kendini. Kolundan tutan alfa onu sürüklerlen aklına büyükannesi geldi. O bile bu evlilikten mutluydu. 'Liderin oğluyla evleneceksin Jungkook, hayatın kurtulacak' demiş ve havalara uçmuştu. Hatta bununla da kalmayıp bizzat liderin önünde eğilerek teşekkürlerini sunmuştu.
Ve Jungkook'un tutunmayı düşündüğü son dalı da o an kırılmıştı.
Sevgilerimle, VT.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille /Taekook
Fiksi UmumYüzyılın deltası Taehyung, yaşadığı yıl boyunca vitasına rastlayamamıştı. "Ah Jungkook, demek senin de içinde bir sızı var..." Omegaverse Semetae