9 "Kaldı geriye cevapsız sorular..."

4K 408 39
                                    

Yoongi Jeon sürüsüne vardığı sıralarda Taehyung çoktan oradan uzaklaşmıştı. Sürüde sessizlik hakimdi. Bunu geç bir saat olmasına yordu komutan. Yolunu liderin evine çevirdi. Askerlerine sürünün dışında kalmalarını emretmişti. Tehlike var gibi gözükmüyordu.

Liderin evine vardığında kapıdaki nöbetçilere gelme sebebini anlatmış izin çıktıktan sonra da içeri alınmıştı.

"Lider Jeon. Size Liderimizin iyi niyetiyle geldim."

"İyi niyetinizle gelirken nişanlımı da getirseydiniz!" Büyük alfa liderin konuşmasına fırsat vermedi.

"Deltanın nişanlımı kaçırması ne demek biliyorsunuz değil mi? İttifakı bozdunuz. Bunu nasıl açıklarsın komutan? Sizin oralarda bu işler böyle mi yürüyor?"

"Biliyorsunuz deltamız uzun yıllardır eşini arı-"

"Benim eşimi mi bulmuş kendine eş yapacak?" Alfa komutanın sözünü kesti.

"Deltamız uzun yıllardır vitasını arıyor. Jeon Jungkook'un vita olduğu ihtimali üzerine böyle bir olay yaşandı. Özellikle sizin nişanlınızı seçmedi." Yoonginin sert ve keskin sözleri ortama buz gibi yayılmıştı. Bu konuşmanın uzamasını istemeyen lider söze girdi.

"Komutan Yoongi iyi niyetinizi anlayabilmemiz için oğlumun nişanlısının geri getirilmesi gerekiyor." Yoongi bakışlarını hemen lidere çevirdi.

"Liderimiz deltaya ulaştığında ve Jeon Jungkook'un vita olup olmadığı anlaşıldığında elbette sürümüz gerekeni yapacaktır."

"Delta her zaman böyle fevri mi davranır? Böyle sorumsuzca davranarak nasıl tüm kurtların lideri olmayı planlıyor?" Alfa öfkesine hakim olamıyordu. Yalnız şükretmesi gereken bir konu vardı. Taehyung'un onu öldürmemek için şehirden uzaklaşması gibi.

"Vita meselesi deltamız ve sürümüz için hassas bir mesele. Her ihtimali değerlendirmek istemesi şaşırtıcı değil. Ve onun liderliğini siz ona itaat etmek için diz çöktüğünüzde tekrar masaya yatırırız." Komutanın her cümlesi bir öncekinden daha ağırdı. Sinirlenmeye başlamıştı ancak olayları alevlendirmemesi gerekiyordu. Taehyung elbette fevri davranmıştı. Ancak ellerinden bir şey gelmezdi.

"Lider Jeon, liderimiz kısa zamanda sizinle iletişime geçecektir. İzninizle sürüme dönmek üzere askerlerimle birlikte yola çıkacağız."

"Deltanın burada olup olmadığına bakmak için mi geldiniz?"

"Herhangi bir sorun olmadığına emin olmak için geldik."

"Liderinize bu yaptığınızın sonuçları olacağını ilet komutan." Yoongi cevaplamadı. Gereken raporu zaten liderine verecekti.

•••

Taehyung Jungkook'u ormanın içinde yakın arkadaşlarına bile söylemediği evine getirmişti. Gerçi ev demek için biraz tadilata ihtiyacı vardı. Bakımsızlıktan yıkık dökük hale gelmiş merdivenler, boş bir buzdolabı bunun kanıtı gibi duruyordu.

Jungkook'a sürüye gideceklerini söylemişti ancak babasının olanlardan sonra ne yapacağını kestiremediği için yalnız olmalarını tercih etmişti.

Jungkook salonda üçlü koltuğun ortasında sessizce oturuyordu. Dışının sessizliğinin aksine kafasının içinde dünyayı alt üst ediyordu. Korkuyordu. Sürüye gitmemişlerdi. Büyükannesi deltayla gittiğini öğrenirse ne düşünürdü? Alfa da deliye dönmüş olmalıydı. Sıkıntıyla ofladı.

"Aç mısın?" Taehyung da Jungkook'un karşısına oturmuştu. Yol boyunca suskunluklarını korumuşlardı. Bu aralarındaki ilk iletişimdi.

"Hayır."

Trouvaille /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin