"Evet efendim. Sonra o cinsiyetsizin gözleri mora dönüştü."
Bahar davetinin üzerinden tam bir hafta geçmişti. O günden beri Taehyung günlük yaşantısına devam etmiş herhangi bir değişiklik yaşamamıştı. Şimdi ise liderin karşısında Jungkook'un vita olduğunu idda eden Jeon sürüsünden bir beta vardı. Gördüklerini anlatmak için kendi sürüsünden buraya gelmeye karar vermesi bir hafta sürmüştü.
"Deltanın vitayı uzun zamandır aradığını biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum efendim."
"Eğer bu söylediğin yalansa başına gelecekleri kestiriyor musun peki?" Bunun cezası ağır olurdu. Beta ödüllendirilmek uğruna ölümü bile göze almıştı. Üstelik kendi sürünün liderinin buraya geldiğinden haberi bile yoktu.
"Ben- ben eminim. Yalan söylemiyorum." Aslında beta deltanın arkadaşının bu olayı ortaya çıkaracağını düşünmüş ve pek önemsememişti. Ancak Kim sürüsünden ses çıkmayınca kendisi bu görevi üstlenmeye karar vermişti.
"Benden başka iki kişi daha gördü." Tekrar konuştu beta.
"Kim onlar?"
"Vitanın alfası ve deltanın omega arkadaşı." Bu bilgi Lider Kim'in canını sıkmıştı. Jimin'in bu olayı saklaması inanılacak şey değildi.
"Alfanın haberi var mıydı yani?"
"Sanmıyorum o da şaşırmış gibiydi."
"Tamam. Gidebilirsin." Lider daha fazla dinlemek istemedi. Aslında delta ilk ergenliğe girdiğinde böyle asılsız haberler çok gelmişti. Asılsız haber verenler lider tarafından sertçe cezanlandırıldığında bunun önüne geçilmişti.
"Betaya bir kese altın verin. Söylediği doğruysa o zaman yine yanıma getirin." Lider yanındaki askere seslendi ve askerin de onu onaylaması uzun sürmedi.
Eğer bu söylenilen doğruysa sıkıntı çıkacaktı. Jungkook liderin oğluyla nişanlıydı. Bunu doğrulamanınsa tek bir yolu vardı
Omega Jimin...
Jimin, liderin gizli görüşmesinden bihaber akademiden eve dönüyordu. O günden beri Taehyung'un yanına gitmemişti. Oysa onu görmeden tek bir zaman geçirmezdi. Bu süreçte delta Jimin'le birçok kez görüşmeye çalışmış ama hepsinde de saçma bahanelerle reddedilmişti.
Neden olduğunu bilmediği bir şekilde korkuyordu Omega. Taehung vitayı yıllardır arıyordu. Şimdi birden bire başka bir sürü liderinin oğluyla nişanlıydı. Nasıl söyleyebilirdi bunu bilmiyordu. Belki de göz yanılsamasıydı diye düşündü. Kafasını düşüncelerinden arınmak için hızlıca iki yana salladı. Yürüdüğü yolda adımları hızlandı. En iyisi bugün deltasını ziyaret etmekti.
Jimin deltanın evine gireceği sırada kapıdaki asker tarafından durduruldu.
"Lider seni görmek istiyor."
"Beni mi?" Jimin şaşırdı.
"Omega Park Jimin değil misin? Akademiye gittik sana bakmak için ama yoktun." Normalde asla bir askerle haber yollamaz bizzat kendisi muhattap olurdu omegayla. Araları iyiydi. Baba yarısı gibi görüyordu Lider Kim'i.
"Lider beni ne yapacakmış ki?" Telaşlanmıştı.
"Bilmiyorum."
Jimin eve girmekten vazgeçip adımlarını ordu eğitim alanına çevirdi. İçindeki sıkıntıyı yorumlayamıyordu.
"Lider beni görmek istemiş." Kapıdaki askerin çağırıldığından haberi olduğu için sorunsuzca almıştı içeriye Jimini.
"Beni çağırmışsınız liderim." Onu bu şekilde resmi selamlamak zorunda kalmıştı. Buraya çağırıldıysa ciddi bir mesele olmalıydı. Üstelik Hobi de buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille /Taekook
Fiksi UmumYüzyılın deltası Taehyung, yaşadığı yıl boyunca vitasına rastlayamamıştı. "Ah Jungkook, demek senin de içinde bir sızı var..." Omegaverse Semetae