Kim Taehyung...
Doğduğundan beri bolluk içinde büyüyen, ergenliğinden beri lider olmak için eğitilen yüzyılda bir doğan o güzel delta...Yıllardır eşini arıyordu. Bazı zamanlar üzerindeki baskıdan o kadar bunalıyordu ki delta olarak doğmamayı dilediği geceler oluyordu. Kurtlar için eş çok önemliydi. Aile olmak, yuva kurmak, çocuk sahibi olmak sürünün devamlılığını sağlardı.
Dün gece gördüklerinin rüya olmadığından emin olmak istiyordu. O güzel çocuğun mor gözlerini gördüğünde elektrik çarpmışcasına geri çekildi. Jungkooksa hem alkolden hem de feromon baskısından fazla uyanık kalamamış gözlerini geri kapatmıştı.
Ne yapacağını bilemiyordu Taehyung. Jungkook yaşananları hatırlar mıydı, hatırlamazsa delta ona söylemeli miydi? Lidere ve sürüye haber vermeli miydi? Jeon sürüsüne vitası karşılığında ne verilmeliydi?
Taehyung oyun oynarken içmediği içkiyi sabaha kadar düşünerek içmişti. Kendini iyi hissetmiyordu. Eşini bulmuş olmasına sevinmeliydi ancak o kadar beklenmedik bir andı ki gerçekliğini sürekli sorguluyordu.
Deltası ise kendini olduğundan daha güçlü hissediyordu. Taehyung'a emirler yağdırıyordu.
"Vitayla daha güçlüyüz Taehyung."
"Sürünün lideri olmak için artık hiçbir şeye ihtiyacımız kalmadı."
"Vitamızı al ve sürüye dönelim."
Deltanın Jungkook'un onun eşi olduğuna dair tek bir şüphesi bile yoktu. Onu mühürlemek, sürüye dönmek ve lider olmak istiyordu. Hatta gerekirse Jeon sürüsüne saldırmak ve kendi topraklarına katma planları yapıyordu.
Taehyung Jungkookla bir hafta geçirmişti. Jeon sürüsü de onu teslim etmek için bir hafta vermişti. Jungkook'un vita olduğunu kendisi biliyordu ancak diğerlerine nasıl kanıtlayacağından emin değildi. Eğer boynunda mühür izini görürlerse herkes anlardı vitasının o olduğunu. Ama şu anda bu ihtimal dahilinde bile değildi. Jungkook'un hatırlayıp hatırlamayacağı belli değildi üstelik bir kez daha o gözleri görür müydü onu da bilemiyordu.
Anlayamadığı bazı şeyler vardı. Mesela vita kendini neden yıllarca saklamıştı neden Jungkook'a ve deltaya eziyet etmişti?
Yatakta uyuyan güzel oğlana son kez baktı. Odasından çıktı ve kendini dışarıya attı. Avlanmak istiyordu. Çok fazla zaman kaybetmeden dönüştü ve ormanın derinliklerinde kayboldu.
Jungkook ise uyandığında sert bir baş ağrısı hissetti. Daha gözlerini açmadan ellerini başına götürdü. Dün gece ne kadar içtiğini bile hatırlamıyordu. Hep deltanın yüzünden dedi. Nerden çıkarmıştı bu alkollü oyunu?
Yataktan kalkıp hızlı bir duş aldı. Midesi bulanıyordu ama yine de bir şeyler atıştırmak istedi. Etrafta deltayı aradı bulamadığında evden çıkmış olduğunu anladı. Sabah sabah nereye gittiğini tahmin edemese de geleceğini düşünerek ona da kahvaltı hazırladı.
Ve dün gece dair olan tüm o özel anlardan bihaber kahvaltısını yapmaya başladı.
•••
"Taehyung, bu gerçek mi?"
"Bilmiyorum. Gerçek gibiydi." Omega deltanın kafasına vurdu sertçe.
"Aptal mısın? Gerçek mi değil mi?"
"Jimin, o kadar garipti ki kafayı yiyeceğim sandım."
Delta avdan sonra ormandaki eve dönmemiş sürüye gelmişti. Hem son gelişmelerden haberdar olmak hem de yaşadığı şeyleri arkadaşlarıyla paylaşmak istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille /Taekook
Ficción GeneralYüzyılın deltası Taehyung, yaşadığı yıl boyunca vitasına rastlayamamıştı. "Ah Jungkook, demek senin de içinde bir sızı var..." Omegaverse Semetae