MİNHO'DAN
Sonunda hasteneye geldik jisungu kucağıma aldım hasteneye doğru koşmaya başladım diğerleri de arkamdan geliyordu hadi Jisung dayan dayan seni daha koruyamadım benim için dayan nolursun..."Doktor hemşire! Her ne boksa birisi bakabilirim acil!"
Bunu diyen kişi bangchan'dı.."Sedye getirin çabuk!"
Hemşire hemen sedye getirdi ve amilayathaneye aldılar...
----------------------------------------------------
Hyujin bir kenara oturmuş ağlıyordu gözleri nerdeyse kan çanağına dönmüştü changbin ise Hyujinin yanında ona destek vermek istiyordu ama yapamıyordu çünkü oda kendini suçluyordu ne için Changbini gönderdiyesek...
Bangchan ise jisungun abisi gibi olduğu için onun için endişeleniyor bir şeyler diyordu ben ise yere oturmuş sırtımı duvara yaslamış çaresizce bekliyordum...
Jisung ne yaşadı? Tamam şüpeli bir yangından ölmüştü ailesi.. benim babam yangın günü telefon gelmişti sinirliydi nedenini bilmiyordum o sırada yoongi'nin dediği geldi aklıma
"Yangın günü jisungun babasına şüpeli bir telefon gelmiş jisungun babasıda jisungun doğum gününde çocuğunu yanlız bırakmak istemediği için şüpeli kişinin telefonunu kapatmış"
Ne yani? O kişi yangın olacağını biliyormuydu?
Peki bu kişi kim? Bir kadın mı yoksa erkek mi?
Kafam almıyor jisungun doğum günü gecesi yangın olmuştu ama o evler yangına dayanıklıydı? Nasıl olurda yangın olmuştu? Birisi evin ayarlarıyla mı oynamıştı? Proje aslında fazlasıyla ilgi görmüştü ve güvenlemi diye test etmişlerdi ve güvenliydi birisi sanırım evin yangın sistemini bozmuştu..."Minho! Sana sesleniyorum yarım saatir"
"Noldu bangchan"
"Ne öyle daldın bir şey düşünüyorsun?"
"Bir şey yok Bangchan"
"Minho ben o bakışları tanırım ben senin çocukluk arkadaşınım"
"Bangchan zorlama lütfen"
"Acaba Jisung ne zaman çıkacak?"
Belki çıkacak belkide çıkmayacak bangchan ruhunu oraya bırakacak beden olarak bize ölmüş olarak gösetereceklerdir ama jisung'un bedenden ölmeden önce zaten ruhu ölmüştü..
Her zaman gülmsemesine rağmen acı çekiyordu.. yangın ona travma yapmış bangchan.. her gece panik atak geçiriyor,uyumamak için kendince savaşıyor çünkü oda biliyordu kabus görecekti.. her gece ağlamak istemiyordu.. gülmek istiyordu gülüyordu başarıyordu hemen toparlanabiliyordu... Ama ruhsal acısı hiç bir zaman geçmemişti..."Ya Minho! Çok düşünyorsun! Sana daha yarım saat önce seslendim duymadın hayır bir insan nasıl bu kadar dalbilir anlayamadım"
"Noldu bangchan?"
"Jisunga kan lazımmış"
"Peki kanı hangisi?"
"0 Rh+"
"Tamam benimkiyle uyuyor"
"Ben sizi kan odasına alayım"
"Tamam"
Ayağa kalkıp hemşireyi takip ettim bir koltuğa oturdurtular kan aldılar iki tüp başım döndü biraz sonra hemşire yiyecek bişeyler getirdi az birşey yedim sonra ayağa kalktım kan odasından dışarı çıkıp bizimkilerin yanına geldim..
Hyujin uyumuştu changbinde Hyujin'nin omzunda uyumuştu bangchan ise oturuyordu birşey düşünüyordu yanına gittim"Ne düşünüyorsun?"
"Ya ona bir şey olursa?"
"Neden böyle düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum kötü bir his var içimde"
"Sigara içelim mi?"
"Hayır canım istemiyor"
"Peki"
"Daha 19 yaşında Jisung daha çok genç"
"Evet çok genç"
"Çok tatlı bir çocuktu"
"Sanki ölmüş gibi konuşma Bangchan"
"Ama-"
"Ama deme bangchan Jisung her daim gülümsemiş bir insan"
İçimdeki ses 'yalan' diye bağrıyordu o herzaman mutlu gibi gözükse bile acı çekiyor bangchana yalan söyleme diye bağırıyordu hayır içses yalan söylemiyorum"Burdan çıkınca gene gülümsermi?"
"Evet"
O sırada doktor çıktı hemen ayağa kalkıp doktorun yanına gittik"Doktor o iyi mi?"
"Zorlu bir ameliyat oldu ama başarılı geçti ameliyattı birazdan normal odaya alacağız"
"Peki doktor neden böyle olmuş?"
"Hasta aslında az kalsın kalp krizi geçiricekti tam zamanında gelmişsiniz"
"Peki saolun"
"Ulan changbin yedik seni oğlum yedik bitirdik seni amk çocuğa bağırdığın gibi özür diletireceğiz sana"
Ben ise şoktan ağzımı açamıyordum ne yani hastaneye geç getirseydik kalp krizi mi geçirecekti? Neyseki tam zamanında yetiştirmiştik"Lan hyujin kalk lan geldik"
"Nereye geldik amk"
"Jisungu normal odaya aldılar"
"Ne!"
"Evet"
"Şaka"
"Şaka değil amk niye şaka yapayım"
"Oğlum! Çok mutluyum ya ben kalk lan changbin! Pislik sen çocuğa bağırdın diye çocuk ne hale düştü"
Hyujin bunu dedikten sonra changbin ayağa kalkmıştı hyujin önüne gelen doktora içeri gire bilirmiyiz diyordu"Hasta daha yeni ameliyattan çıktığı ičin mikrop kapma bilir beyfendi birkaç saat sonra girebilirsiniz"
"Peki doktor hanım saolun"
"Rica ederim beyfendi"
Doktor gitti hyujin hemen yanımıza gelip bir şeyler anlatmaya başladı neşeyle çok mutludu hepimiz mutluyduk
Travmaya ben sebeb oldum neden mi babam yaptı çünkü o yangını şerefsiz adam baba demek bile iğrenç....
Jisung'tan uzak durmaya çalışacam
---------------------------------------------------
Ula hayatt niye uzak durucan amk zorlamdım oraya yazmaya çalışırken shsbbs
Sağlıklı kalın
Rose ile kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir gün yeni bir hayat ~MinSung~
Random"Yeni bir gün Yeni bir hayatta hoşgeldin kendim"