~merak~

15 3 0
                                    

Sahile geldim kumların üzerine oturdum bacaklarımı kendime çekip oturmaya başladım çantamdan kitabımı çıkartıp okumaya başladım sahilde bir kaç saat geçirdikten sonra eve gitmeye karar verdim.. ayağa kalktım üstümü silkeledim ve çamtama eşyalarımı koyup kulaklıklarımı kulağıma takıp eve doğru yürümeye başladım...
---------------------------------------------
Apartmanın önüne gelince büyük demir kapıyı açtım daha doğrusu açmaya çalıştım sonunda kapıyı açınca apartmanın içine girdim merdivenlerden çıkmaya başladım kendi kapıma gelince karşımdaki dairenin kapısı açıldı..

"Jisung"

"Evet"

"Hayla sinirlimisin"

"Bilmem"

"Kim o bangchan hyung?"
Sesi ağlamaklı çıkan kişiydi bir dakika hyujin ağlamışmıydı? Arkama döndüm ve karşımda gözleri kızarmış göz altı morluklarıyla bana bakan hyujin beklemiyordum...

"Hyujin? İyi misin?"

"Jisung!"
Diyip bana sıkıca sarıldı.. bende taş gibi ortada kaldım sarılamadım yapamadım onu affetsen bile kalbimi kırmıştı..

"Jisung sen geceye kadar nerdeysin! Çok merak ettik!"

"Ettik?"

"Hepimiz seni merak ettik demek istiyor Jisung" bu minhoydu? O ne zaman gelmişti buraya?

"Iı peki hyujin beni bırak ilidmisin şuan boğluyorum da"
Hyujin bunu dediğim an geri çekilmişti ve Minho konuşmaya başladı

"Jisung hyujin senin için çok merak etti ve sen bu şekilde mi karşılık veriyorsun?"

"Normal bir şekilde karşılık verdim Lee Minho"
Sonlara doğru hiç duyulmayacak bir şekilde söylemiştim ve kapıyı açarak içeriye girdim..
-----------------------------------------------
Özür dilerim kısa oldu seviliyorsunuzz<33

Yeni bir gün yeni bir hayat ~MinSung~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin