Okula yürümeye başladım..
-------------------------------------------
Okula girdim herkez bana bakarak bişeyler konuşuyolardı o sırada arkamdan bir ses geldi"Jisung!"
Bu Hyunjin'nin sesiydi arkama bakmadan hızla okula girdim arkamdan ayak sesleri kafamdaki çığlıklar herşey karıştı bir an durup arkama baktım.."Jisung lütfen beni bir dinle nolursun!"
"Konuşacak bir şey olduğunu sanmıyorum hyujin"
Tamam belki sesim sert çıkmış olabilir ama birazcık"Jisung hadi be hadi"
"Benim seninle konuşacak bir şey yok hyujin dedim değil mi?"
Herkes bize dikkatli bir şekilde bakıyodu özellikle benim kollarıma artık sinirden damarlarım gözüküyordu..."Hyujin hadi bak jisung'ta sinirli he Jisung sakinleşince konuşun"
"Hayır şimdi konuşacam"
Sonlara doğru sesi kısılmıştı Hyujin'nin
Yumruklarımı sıkıyordum Minho bana dikkatlice bakıyordu... Her hareketime...
Minho konuşmaya başladı"Hyujin jisunga bakmıyormusun hiç? Jisung şuan sınırlı hadi hadi çıkışta konuşursunuz"
Gözümü açıp etrafa baktım kızlar dudaklarını ısırıyor,erkekler ağzı açık izliyorlar.."SİZDE HEPİNİZ HEMEN İŞİNE DÖNÜYOR! EĞER BURDA BİRİNİZİ GÖRÜRSEM HEPİNİZİ TEK TEK DÖVERİM ANLADINIZ MI?"
bu hamleme minholar ve bizi izleyen herkes şaşırdı beklemiyolardı ordaki topluluk yavaş yavaş gitmeye başladı sadece kalanlar ise minholar ve bendim.."Evet siz neyi bekliyorsunuz?"
"Jisung nolur bir kere konuşalım"
"Hyujin nasıl olsa komşuyuz ve okul çıkışıda konuşa bilirsiniz?"
Demişti Minho"Heh bak hyujin lütfen arkadaşının sözünü dinle"
Dedim ve sınıfıma girdim
-----------------------------------------
Son dersteydik hayla hyujine kızgındım yani illaki onlarla geliyim diyor bu benim kendi kararım ona ne? Okul çıkışı sahile gideceğim
Bulutlara bakıp konuşmam lazım... Zil çaldı tanrıya şükürler olsun çantama toplarken bir kız grubu geldi karşıma"Selam arkadaş olalım mı?"
"Hayır teşşekür ederim"
Omuzlarına çarpıp okuldan çıktım okulun kapısından çıktım birisi arkamdan koşuyodu hatta birisi değil 3-4 tane ayak sesi vardı daha fazla hızlandım arkamdan ses duyuldu.."Jisung!"
Bu minho'nun sesiydi?"N-ne var?"
"Sen ağlıyormusun?"
"Peşimden gelme Minho"
"Jisung hadi beraber gidelim eve"
"Ben eve gitmeyeceğim Minho"
"Nereye gideceksin peki?"
Bangchan hyungun sesi bu?"Gelmeyin peşimden"
"Hadi Jisung konuşalım lütfen"
Bi an durdum arkamdaki kişilerde durdu benim durmam ile omzumun üstünden onlara baktım Minho her zaman ki gibi hareketlerini kontrol ediyor bangchan hyung ise endişeli bir bakış attıyor changbin hyujini tesseli ediyordu..."Hadi Jisung nolur"
"Minho beni rahat bırakın"
"Hadi Jisung"
"YETER YETER SUSUN ARTIK"
"Jisung sakin ol"
"NE JİSUNG NE"
"Peki Jisung sakin olunca konuşuruz ha?"
"Tamam o zaman beni rahat bırakın diyip arkama bakmadan sahile doğru yürümeye başladım...
-----------------------------------------
Azcık jisungu triplendiriyim nehdbehdbdh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir gün yeni bir hayat ~MinSung~
Random"Yeni bir gün Yeni bir hayatta hoşgeldin kendim"