Herkes benim ne diyeceğimi bekliyordu...
"Hyujin n-normal bir kabus y-yani"
Sesim titrediği için Minho daha fazla dayanamayıp sağ çekti bana döndü onlara anlatmak istemiyorum daha yeni tanıştık olmaz yapamam güvenemiyorum"B-bişey yok yani n-normal yani"
Minho bana dikkatli bakıyor hal ve hareketlerini kontrol ediyordu ellerim titriyordu ve ben daha yeni fark ettim...."Jisungie elin titriyor?"
"Önemli bişey değil ve nolursunuz yola devam edelim yarın okulum var ve teşşekür ederim beni bu gün hastaneye götürdüğünüz için"
Konuyu değiştirmek iyi olacaktı.."Jisung biz sana telefon numaramızı verelim"
"İlk ben"
Dedi hyujin çocuksu tavırla
Hepsi numarasını vermişti ve eve gelmiştik sonunda bangchan kullağım fısıldadı o sırada"Bişey sakladığını biliyorum ve istediğin zaman beni arayıp dertleşe biliriz söz hiç kimseye söylemem abi kardeş sırrı gibi olur"
"Peki bangchan hyung"
Bangchan bana samimi bir şekilde gülümsedi ve bende gülümseyerek karşılık verdim apartaman kapıma gelince hyujin bana dönüp hızlı bir şekilde sarıldı ve yanağıma öpücük bıraktı
Bende hızlı bir şekilde saçını dağıtıp yanağından öptüm ve gülmsedim"Görüşürüz hyunie~"
Ve direkt eve girdim...
------------------------------------------------------
MİNHO'DAN
"Alo efendim yoongi hyung""Minho dediğin kişiyi araştırdım çocuğun ailesi şüpeli bir yangından dolayı ailesi yanarak ölmüş cesetleei yerine kemiklerini koymuşlar, Han şirketinin sahibi yani Han Suho'nun çocuğu özel han kolejinin sahibi ve bütün mirasını oğluna bırakmış şuan oğlu şirketin başına daha yeni geçmiş yani son bir aydır oğlu şiketin başında"
"Peki hangi gün olmuş yangın?"
"Onu'da bulabildim oğlunun yani jisungun 9. Yaş doğum gününde gerçekleşmiş olay ve şöyle bir durumda var Han Suho'ya telefon gelmiş bu telefon şüpeli bir kişi"
"Peki o kişinin numarası varmı sende?"
"Hayır ona ulaşmaya çalışıyorum iki gündür"
"Tamam yoongi hyung saol"
"Rica ederim de sen napacaksın bu çocuğu?"
"Yoongi hyung sana bahsettiğim onu bulursam onu koruyacağım demiştim ya"
"Evet?"
"İşte o çocuk.."
"Ne!,buldun mu çocuğu?"
"Yok yoongi hyung bulamadım daha"
"Dalga geçme"
"Hadi sen jiminin yanına git beni aradı seni aramadan önce"
"Ne dedi ne dedi?"
"Yoongi benimle hiç ilgilenmiyor dedi"
"Hmm ben onunla ilgilenecem"
"Aman yoongi hyung benimle bu tür konularla konuşma"
"İyi be kapat hadi"
"Tamam kapatıyorum"
"Kapat ar-"
Yoongi hyung konuşmasını bölüp telefonu kappattım her neyse projeme devam edeyim ben en iyisi
--------------------------------------------
JİSUNG'TAN
Saat gece ikiye geliyordu ben uyayamadım daha doğrusu uyumadım neden mi? Çünkü uyursam daha fazla kabus görüp uyanmak istemiyorum en iyisi uyumamak balkona çıktıp elimde battaniyem ballı sütüm ve kitabım vardı balkona çıkıp armut koltuğuma oturdum ve kitap okumaya başladım o sırada altkattaki balkon kapısı açıldı gördüğüm kişilerle şoka uğradım görünmemek için iyice armut koltuğuma saklandım çakmak sesi duydum ve Minho konuşmaya başladı.."Yoongi hyung aradı"
"Eee ne dedi?"
Bu Hyujinin sesi?
--------------------------------------------
Azcık meraklanın hsbsvshsbdhsh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir gün yeni bir hayat ~MinSung~
Random"Yeni bir gün Yeni bir hayatta hoşgeldin kendim"