Bir kaç dakika minho'ya baktım minho'ya bana baktı daha sonra yerden kalkarak üzerimdeki tozları elimle silkeledim daha sonra tekrardan minho'ya baktığımda Minho hayla bana ciddi bir yüzle beni izliyordu ah bu ne zaman ciddi olmayı bırakacaktı?
"Bana bakmayı kes"
"Neden sende özel bir şey mi var?"
Kahretsin Minho tek kaşını havaya kaldırmıştı ve buda benim ona doğru erimeme neden oluyordu...bir dakika ben neden böyle şeyler düşünüyorum? Jisung kendine gel oğlum! Çocuk sadece tek kaşını havaya kaldırdı ne erimesi?! Kendine gel sen kendine kendine gel sen- ne diyon jisung ya manyak mısın nesin düşüncelerimi bozan şey ise cebimde titreyen telefonumdu hemen elimi cebime atıp telefonuma baktım ve arayan hyunjindi çocuk bana aşık falan mıydı acaba? Hiç beni rahat bırakmıyor arkadaş! Neyse şimdi telefonda bağrır mağrır en iyisi telefonu açayım
"Alo efendim hyunjin?"
"Neredesin sen?! Minho'da yok ortalıkta zaten!"
Telefonda bağırdığı için yüzümü buruşturmuştum Lan Minho arkadaşlarına haber vermeden benim yanımamı geldi yok artık sayın seyircileri bile şoka uğratan bir goldü bu minho'ya kısa bir bakıştıktan sonra hyunjin'e cevap verdim
"Minho benim yanımda"
"Lan ne yapıyorsunuz siz bizden gizli saklı ne yapıyorsunuz he!"
"Bir şey yapmıyoruz ya!"
"Yalan söyleme!"
En sonunda Minho bağırmıştı..
"LAN PEZEVENK SEN FELİX İLE SEVİŞİRKEN BİZ SANA BİR ŞEY DİYORMUYUZ!"
Allah kahribela şimdi kesinlikle yanlış anlaşılmıştık Allah belanı versin Minho! Hızla hyunjin'nin ne diyeceğini beklemeden telefonu kapatıp daha sonra sessize alıp cebime koydum ve daha sonra minho'ya döndüm..
"Ya ne yapıyorsun ya?!"
"Ne ne yapıyorum jisung"
Benim aksime baya sakindi..ben ise yanlış anlaşıldık diye telaş içindeydim..
"Sanki biz seninle malum şeyler yapmışız gibi konuştun!"
Bu düşünce bile benim yanaklarımın ısınmasına neden oluyordu..bir dakika biz malum bir şey yapmadık peki madem bu aptal yanaklar niye kızarıyor Minho yanaklarımın kızardığını fark edince sırıtmıştı..minho'nun sırıtan dudaklarına bakıp yutkunmuştum..dur bir dakika! Ben minho'nun dudaklarını mı arzuluyorum?! düşünceler kafamı doldururken minho'nun bana yaklaştığını bile fark etmemiştim hızla kendime gelip geriye adım attım tabii Minho geri kalır mı ben geri atınca o da bir adım bana atmıştı..tekrardan geriye adım attım o bir daha yaklaştı..tekrardan ve tekrardan geriye adım atıp oda bana yaklaşınca bir adım daha geriye gitmek için hamle yapınca sırtım ağıca gelmişti..koca bir hassiktir...minho iki kolunu ağaca yaslamıştı ve kollarının arasına almıştı..yüzüme bir kaç santim yaklaşıp bir fısıltı halinde konuşmaya başlamıştı..
"Jisung...bana sana çeken bir şey var sende.."
Yutkunmuştum çünkü hiç bir erkekle bu kadar yakın olmamıştım..cevap veremez halde olduğumu anlayınca kahrolası adam yine sırıttı yapma yanarız Minho dudakları dudaklarıma sürtününce minho'nun arkasından bir ses gelmişti..bu changbin'nin sesimiydi..
"Lan ne halt yiyorsunuz siz orada!"
Hızla Minho'yu ittim ve Minho bu hareketimi beklemediği için bir kaç adım sendelenmişti..hızla oradan uzaklaştım yada koştum diyelim arkamdan hyunjin'nin sesini duydum ama aldırış etmedim..
--------------------------------------------------------
Ulaaann uzun yıl veya ay sonra bölüm attım alkış bana🌹🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir gün yeni bir hayat ~MinSung~
Random"Yeni bir gün Yeni bir hayatta hoşgeldin kendim"