~Kalp ağrısı~

17 2 0
                                    

İçeri girdiğim an odama çıktım ve çantamı yere fırlattım ve üstüme siyah pijamalarımı giydim salona gittim ve televizyon açıp izlemeye koyuldum o sırada telefonum çaldı telefon ekranına baktım bir de kimi göreyim o gizemli kazın yine beni arıyordu...

"Alo jisungcum tatlım yerleştin mi hayatım"

"Yok yerleşmedim sokaklarda yatıp kalkıyorum sabır"

"Sen böyle değildin noldu sana tatlım?"

"Kimsin sen ya hiç isimini felan vermiyorsun ya! Çok soğuk birisin sesinde öyle"

"Bana bak çocuk beni sinir ettme yoksa-"

"Yoksa ne? Yoksa ne ya!"
Duvarların içinden ses gittiği için şuan kesinlikle sesim miholara gidiyordur...

"Seni öldürürüm"

"Hah senden mi korkacam be ben"

"Bence korkmalısın"

"He he hadi bay bay canım bay bay"

"Baybay tatl-"
Telefonu yüzüne kapattım kapattığım gibide kapım çaldı yok artık bu kadarda çabuk bulamaz bu kadın beni ya!

"Kim o"

"Benim changbin"
Kapıyı açtım ve direkt içeri girdi

"Hyujin.."

"Hyujin evet devam et?"

"Hyujin kendine zarar vermeye çalışıyor"

"Nedeni ne?"

"Sensin.."
Tamam bana karşı sinirliydi sanırım...
Fazla mı ileri gitmiştim?

"SENİN YÜZÜNDEN KAÇ SAAT AĞLIYOR BİLİYORMUSUN"
Bunu ben beklemiyordum... Bir anda üstüme yürümeye başladı eee bende k-drama sahnesi çekiyomuş gibi geri geri gidiyordum...
Ellerim ve ayaklarım titremeye başladı fazlasıyla hemde kafamda sesler geliyordu çığlıklar geliyordu gözümün önüne evimin yanması geliyordu annem,babam geliyordu gözümün önüne nefesimi kesik kesik almaya başlıyordum artık... Changbin bunu görmüş olacak ki

"J-jisung? İyimisin?"
O sırada kapım açık olduğu için enideşeli bir şekildi minholar kapımdan içeri girdi
O an kulaklarımı kapadım sendeleniyordum hayır hayır olmaz bu olmaz değil mi?
Gözlerim kararıyordu bir elimi kulağımdan çekip duvara tutundum
O sırada söylenerek Minho girdi içeri  hyujin benim  yanımda sanki kalbime bıçak girmiş gibi ağrıyordu...
Ben kalp krizi mi geçiriyordum yoksa?

"H-hyujin A-ağlama n-nolursun k-kalbim a-acıyo"
Hepsi bu dediğimden sonra birbirine bakıp küfür savurmuşlardı Minho beni kucağına alıp arabaya götürmeye başladı neden hep benim başıma geliyordu bunlar? beynimdeki  sesler daha çok çoğalıyordu kalbim daha fazla ağrımaya başladı... Acıyla bağırdım..

"Jisung dayan nolursun bizi bırakma"
Demişti Minho..ama onu çok duyamıyordum benim için onun sesi bir uğultuydu..
------------------------------------------------
MİNHO'DAN
Jisungun evinde bir bağırtı koptu bu jisungun sesi değildi tabi kide gönderdiğimiz changbin bağırmış hemen ayağa kalktık ve jisungun evi kapısı açık olduğunu gördük ve hepimiz ahıra giriyormuşuz gibi içeri girdik.

"J-jisung? iyimisin?"
Siktir sadece jisunglq konuş demiştik bağırma demiştik Jisung elleri kullaklarında gözlerini kapamıştı bir elimi duvara tutunca olayın ciddiyetini anladık ve hepimiz küfür savurduk hyujin gözü yaşlı bir şekilde jisungun yanına gitti ve jisungun kafasını kucağına aldı. O sırada Jisung konuştu..

"H-hyujin A-ağlama n-nolursun k-kalbim a-acıyo"
Hepimiz birbirimize baktık.. ben hemen jisungu kucağıma aldım ve arabaya götürmeye başladım o sırada Jisungun kalbi daha çok acımışcasına bağırdı

"Jisung dayan nolursun bizi bırakma"
O sırada gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı hyujin ile beraber arka koltuğa oturdurduk kafasını Hyujinin dizine koyduk ayaklarını changbin dizinin üstüne koyduk..

"Hepsi benim suçum.. özür dilerim Jisung"
Jisung gözü kapalı konuşmaya çalıştı

"Ö-özür d-dileme changbin b-belki geri şaka yapıyorsam?"
Acı bir şekilde gülümsedi ve eli kalbine gitti hyujin daha fazla ağlamaya başladı bangchan'nın gözleri dolmuş ve ağlamamaya çalışıyor changbin kendini suçluyor ben ise arabayı hızlı sürüyorum hastaneye çabuk varmak için neden hep jisungun başına geliyor? Neden hep o? Neden hep o acı çekiyor? O sırada Jisung tekrar bağırdı.. hala kalbini tutuyordu umarım kötü bir şey değildir.. umarım...
--------------------------------------------------------
Wuhuuu aboww jisunga noldu öyle be

Acaba jisunga n'olacak?

Minho Jisung  için fazla endişeleniyor yoksa aşık mı olmuştu uwuuu

Sağlıklı kalın
Jennie ile kalın

Yeni bir gün yeni bir hayat ~MinSung~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin