Arın'danOnsuz geçen 6 hafta, 6 haftadır ne nefes alabiliyorum, ne gülebiliyorum, ne de ölebiliyorum. Onu çok özlemiştim, keşke bu kadar korkak olmasaydım keşke kaybettiğimiz zamanı geri alıp 4 yıl önce ben seni seviyorum ulan diyebilseydim, ama diyemedim. Korktum, çok korktum benden uzaklaşacağından, yara bandı olarak kullandığım insanlar bile anladı onu sevdiğimi, o nasıl anlayamadı oysa ki tek bi kere gözlerime bakması bile yeterdi. Ama o bunu bile bana çok görmüştü. Ona kendimi Bay R diye tanıtmamın nedeni aslında tam tersi olmamız, ben onu çok sevdim, oysa benim hiç farkıma varamadı.
Telefonuma bildirim gelmesiyle yattığım yerden doğruldum ve gelen mesaja baktım.
050********: Çok mu seviyorsun Hera'yı?
Arın: Sen kimsin?
050********: Haftalardır merak ettiğin kişinin sana yerini söyleyebilecek tek kişiyim.
Arın: Çok seviyorum, canımdan bile vazgeçebilecek kadar çok seviyorum.
050********: Hera hasta. Unutuyor, bazen kim olduğunu, yaşını, adını ve beklediğim gibi seni de unutacak zamanla. Buna rağmen seviyor musun Hera'yı?
Arın: Yeter ki yaşasın, nefes alsın varsın unutsun beni.
050********: Bu sana ilk ve son iyiliğim olsun çocuk, Hera haftalardır ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde yatıyor. Son zamanlarda gittikçe kötüleşti, ruhsal çöküşler yaşıyor,bedeni zayıfladı. Çok görmek istiyorsan atacağım konuma git.
Arın: Teşekkür ederim gerçekten çok teşekkür ederim bana en büyük iyiliği yaptınız şuan da benim acilen gidip onu görmem gerek.
050*********: konum
Arın: Son bir soru, sen kimsin?
050********: Çok eski bir tanıdık :-)