BAŞKA BİR EVRENDE

40 3 10
                                    

"Hera, hadi sevgilim kızlar hazır seni bekliyoruz." dedim kızlara ayakkabılarını giydirirken.

"Geliyorum hayatım küpelerimi takmaya çalışıyorum bir dakika!"

Nisa ve Nil'e beklemeleri söyleyip güzel karımın yanına gittim. Aynanın önünde küpesiyle cebelleşiyordu, bu haline tebessüm edip arkadan beline sarıldım.

Çok güzeldi. Hayatımda gördüğüm en güzel kadındı.

Benim güzelimdi. Benim karımdı.

"Gel bakayım buraya," karnından tutup kendime çevirdim elindeki küpeyi aldım ve kolayca taktım.

"Teşekkür ederim canım sevgilim." dedi.

Yanağına küçük bir öpücük kondurup elini tuttum.

"Hadi güzelim kızlar bekliyor. Biliyorsun anca zaman bulabildik kızları lunaparka götürmek için, sana kin tutcaklar en sonunda." dedim gülerek.

El ele kızlarımızın yanına gittik.

"Baba hadi sizi bekliyoruz kaç dakikadır!" diye hayıflandı Nil.

"Annene yardım ettim kızım hazırız hadi çıkalım." dedim.

Hera'yla 6 yıl önce evlenmiştik. Sade bir nikahla. 1 yıl sonra ikizler dünyaya geldi.

Nil ve Nisa. Umutlarımız. Kızlarımız.

Ben hayatımı 3 güzel kızı mutlu etmeye adadım.

Sanırım başarmıştım.

"Baba! Baba! pamuk şekerr alalımm." kafamdaki düşüncelerden Nisa'nın sesiyle arındım. Benim güzel kızım pamuk şekere bayılıyordu.

Hera ve Nil'e baktığımda atlı karıncaya bindiklerini gördüm.

Nisa'nın elinden tutup "Hadi gel Bebeğim annenle kardeşine de alalım hem" dedim.

Nisa'yla annesine pembe, Nil'e bana da mavi aldık.

Nisa koşa koşa elindeki pamuk şekerleri annesi ve kardeşine verdi.

Kızlarımız dönme dolaba binmek üzere önde koşarken Hera'yla ben el ele onları takip ediyorduk.

Başını omzuma yaslayan sevgilim "Seni çok seviyorum, iyi ki sen" diyip boynuma içimi titretecek bir öpücük koydu.

"Siz bu dünyada başıma gelmiş en güzel şeysiniz, kızlarım ve sen güzel karım." dedim. Ve saçını öptüm.

"Baba, anne hadi gelsenize yanımıza!" diye bağıran kızlarımıza tebessüm edip yanlarına gittik.

Arın ve Hera'nın aşk masalı bitmişti. Aşk dolu bakışlarla, umut dolu yarınlarla bitmişti.

İlerde kızlarının da böyle masalsı ve masum bir aşk yaşamalarını dilediler.

SON

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SON

Hera (TEXTİNG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin