Bay R: Hera nerdesin? (17.52)Bay R: Tam bir hafta oldu, T haftadır yazıyorum, ne açıyorsun, ne görüyorsun ne de aramalarıma cevap veriyorsun. (17.54)
Bay R: Neden böyle yapıyorsun tam sana ulaştım derken sen kendine yeniden kalın duvarlar ördün,ne ezebiliyorum, ne yıkabiliyorum. (17.58)
Bay R: Babanın evine gittim, psikoloğunu buldum onunla konuştum. Kimse neden hiçbir şey demiyor. (18.00)
Bay R: Her neredeysen, her kiminleysen napıyosan umarım mutlusundur Hera. Umarım nefes alıyosundur. (18.02)
Bay R: ŞUNA BAK DAHA NEFES ALIP ALMADIĞINI BİLE BİLMİYORUM! (18.08)
Bay R: Belki benden sıkıldın, o yüzden benimle konuşmuyorsundur,lütfen öyle olsun Hera. Nolur kendine bişey yapmamış ol. (18.09)
Bay R: Geçen hafta o morlukların neden olduğunu öğrendim. (18.09)
Bay R: O baban olacak orospu çocuğu yaptı biliyorum, geçen hafta, seni son gördüğüm gün, babanın evindeyken sizi izledim biliyorum yaptığım iğrenç bir şey ama babanın yaptığı daha da iğrenç. Dövdü seni ağzından kan gelene kadar tekmeler attı sana, özür dilerim güzelim engel olamadım. (18.12)
Bay R: O günden 3 gün sonra seni görmeye yurda bile geldim müdireniz kovdu beni. (18.14)
Bay R: Güzelim nolur artık cevap ver, bak en azından nefes aldığını bileyim bari ona izin ver. (18.15)
Bay R: Nefes alıp almadığını bilmediğim her gün nefesim kesiliyor güzel bebeğim, Hera'm (18.07)
Bay R: Yarın polise gidiyorum Hera, yeter bu kadar beklediğim. (18.09)
Bay R: Umarım mesajlarımı görürsün, seni çok özledim. (18.14)
Bay R: Ortaya çık artık güzelim lütfen,hem biz daha yüz yüze gelicektik, hayallerimizi gerçekleştirecektik. (18.16)
Bay R: Umarım mutlusundur güzelim, umarım yüzün gülüyordur. (18.57)