Yeni bir başlangıç.Biz.
İnanamıyordum.
O umutla bana bakıp cevap beklerken ben olayın şokunu atlatamamıştım.
"Hera sen ciddi misin?" diye sordum.
"Evet. Bak eğer istemiyorum, bana yalan söyledin artık sana inanmam dersen gerçekten," derken dudaklarımla böldüm lafını.
Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Tepki vermeyince rahatsız olduğunu düşünerek geri çekilecektim ki birden ellerini yanaklarıma koyarak bana karşılık vermeye başladı.
Bi kaç saniye öyle kaldıktan sonra ilk geri çekilen o oldu.
Gülümseyerek "Bu bir evet mi?" diye sordu.
"Evet. Seninle yeni bir başlangıç yapalım, Hera." dedim.
"İçinde umut olsun, mutluluk olsun." dedi.
"Olsun, sen iste yeter ki güzelim o da olsun." dedim gülümseyerek.
Utandı. Konuyu değiştirmek ister gibi "Dışarı çıkalım mı" diye sordu.
"Çıkalım güzelim, nereye gidelim istersin?" o nereye isterse oraya gidecektik.
"Lunaparka gidelim mi, daha önce hiç gitmedim ilk defa seninle gidelim mi?"dedi.
" Gidelim."dedim gülümseyerek.
" Ama benim giyecek bir şeyim yok ki"dedi.
"Arkadaşım bu binada sevgilisiyle oturuyor, aşağı yukarı aynı bedensinizdir. Gidip isterim hemen bir şeyler" dedim.
"Yaptıkların için çok teşekkür ederim. Çok tatlısın" dedi ve hiç beklemediğim bir şey yaparak parmak ucunda yükselip yanağıma bir öpücük kondurdu. Hemen sonra geri çekildi ve banyoya kaçtı.
Bense yüzümdeki aptal aşık gülümsemeyle dışarı çıktım.
30 dakika sonra...
Hera'dan
Üzerime çiçekli güzel bir elbise giymiştim.
Arın ile taksiye binip 15 dakika sonra lunaparka gelmiştik.
Önce dönme dolaba binmiştik. Sonrasında ise Arın bize dondurmalı kağıt helva almıştı.
Ama bi gariplik vardı. Başım dönüyor, gözlerimin önü kararıyordu. Arın'ı söylemedim endişelenmesin diye.
Anlamıştı zaten,"İyi misin Hera? Yorulduysan eve gidebiliriz dedi elimi tutarak.
" Gerek yok ben iyiyim. Atlı karıncayada binelim mi? "dedim güçlükle.
Atlı karıncaya binecekken artık bacaklarım beni taiımamaya başladı.
Sonrası ise karanlıktı.
Arın'dan
Hera'nın eli elimin içinden kayınca arkamı döndüm.
Hera yerde yatıyordu.
Nolmuştu ona böyle?
Hemen yanına eğildim." Hera, nolursun uyan sevgilim, yalvarıyorum sana, daha yeni bir başlangıç yapacaktık, şimdi mi gidiyosun? Yine mi yalan söyledin bana?" dedim artık kendimi tutmadan balonu elinden alınmış küçük bir çocuk gibi ağlamaya başladım.
"AMBULANS ÇAĞIRIN! YALVARIRIM SİZE AMBULANS ÇAĞIRIN! ÖLMESİN SEVGİLİM YALVARIRIM!" dedim bağırarak.
Kalabalıktan bir ses "Çağırdık ambulansı evladım sen sakin ol. Hisseder seni sevgilin, üzme onu." dedi. 4 yıldır hissedememişti şimdi mi hissedecekti..
Ambulans geldi içine aldılar güzel Hera'mı, yanına bindim. Elini tuttum, melek gibi uyuyordu sevdiğim kız.
Yalvarırım Hera şu an olmaz daha yeni bir başlangıç bile yapamadık, eğer gidersen dayanamam sevgilim. Yalvarırım bırakma beni..