6. Bölüm

63 21 8
                                    


Hera'dan

Gitti. Bırakıp gitti. Annem gibi. Kardeşim gibi.

İç sesim konuştu, aptal, sen istemedin mi zaten gitmesini, gözlerinin içine baka baka git demedin mi canının yanacağını bile bile? Dedi. Sonuna kadar haklıydı. Haklıysa kalbimdeki bu sızı da neyin nesiydi?

O gittikten yaklaşık 15 dakika sonra yanıma bir hemşire geldi.

"Sevgilin miydi o çocuk?" dedi.

"Değil. Onun sevgisine karşılık veremeyecek kadar korkağım." dedim.

"Ağlıyordu. Belli seviyor seni. Her erkek öyle kolay kolay ağlamaz." dedi. İç çekti ve sözlerine devam etti. "Üzme onu seven erkek kolay bulunmaz." dedi.

"Artık çok geç ben onun kalbini binbir parçaya ayırdım. Keşke bağırsaydı, keşke benden nefret ettiğini söyleseydi de bana seni seviyorum demeseydi. O zaman kendimi bu kadar kötü hissetmezdim."dedim.

Telefonumu uzattı," Yaz ona, daha fazla yakma canını."dedi ve odadan çıktı.

30 dakika sonra...

Yaklaşık yarım saattir elimdeki telefona bakıyordum. Onu ümitlendirip öldüğümde canını acıtmak istemiyordum, kimseye bu kötülüğü yapmaya hakkım yoktu.

Dayanamadım ve profiline girdim, bir mesaj yazdım.

Hera: Nasılsın? (14.25)

Gerçekten mi yaza yaza bunu mu yazdın?

Bay R: Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum Hera. (14.26)

Hera: Sadece nasıl olduğunu merak ettim, rahatsız ettiysem kusura bakma. (14.26)

Bay R: Biliyor musun Hera? Gökhan Türkmen'in çatı katı şarkısı gibiyiz,yarın hatırımı sorsan ne olur, bugün hevesimi kırdın bir kere. (14.27)

Hera: Özür dilerim hiç yazmamalıydım. (14.29)

Bay R: Korkaksın Hera, hayatımda tanıdığım en korkak insansın. (14.30)

Hera: Bunu bana 4 yıl beni seven ama bir gün gelip de gözlerimin içine bakıp seni seviyorum diyemeyen biri mi söylüyor?! (14.30)

Hera: Güldürme beni Allah aşkına! (14.32)

Bay R: Ben korkağım da sen nesin? Kendinden, benliğinden bile kaçan bi kızsın! Korkularının üstüne gitmeyip, ölümü hemen kabullenen bi kızsın Hera! (14.33)

Hera: Ben korkak değilim. Sadece.. Sadece yoruldum. (14.33)

Bay R: Madem korkak değilsin, o zaman söyle bana hadi beni burdan alıp çıkar desene, hadi birlikte iyileşebiliriz desene,araştırdım hastalığını beyin tümörüymüş. Senin sevgin beni iyişeştirebilir, hayallerimizi birlikte gerçekleştirelim desene. Korkak değilsen en azından bunları söyleyebilirsin diye umuyorum. (14.36)

Bay R: Bende öyle düşünmüştüm. (16.54)

Bay R çevrimdışı



Hera (TEXTİNG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin