3_Nebelvírská kolej

681 26 0
                                    

KDYŽ DOJEDLI, tak si prváky ze svých kolejí svolali primusové a odváděli je pryč. Museli jít po pohybujících se schodech, které Eleven už teď proklínala a Nebelvírská skupinka se zastavila u obrazu Buclaté dámy. Prefekt u kterého si Eleven do teď nezapamatovala jméno řekl heslo. ,,Dračí krev." A do společenské místnosti se nahrnuli Nebelvírští. Eleven už od bratra věděla jak to tady asi vypadá, protože jí v jednom kuse psal dopisy, ale i tak byla nadšená když se tu ocitla doopravdy.

Po krátkých slovech od prefekta se všichni různě rozutekli a nakonec zbyla jen ona. Naštěstí na ní na schodech do dívčích pokojů čekala Marlen se kterou se rozhodly, že půjdou hledat pokoj kde bude Eleven ubytována. Dvě mladé čarodějky nejdříve šli do komnat kde bývají první ročníky, ale dveře neměli žádné jmenovky a tak dvojice začala procházet chodbou a zkoumat všechny jmenovky jestli tam není jméno Eleven Potterové.

Nakonec se dostali až do zadní části chodby, procházeli kolem dalších dveří a Marlen se zastavila. Bylo vidět že se usmála a ukázala na jmenovku u dveří.

Evans Lily
Furry Lisa
McDonald Mary
McKinnon Marlen
Potter Eleven
Schulz Tiana

Eleven vytřeštila oči. V tu chvíli slyšeli rychlé kroky a přiběhli ke dveřím Lily a v závěsu za ní byla nějaká černovlasá dívka tmavší pletí. ,,Marlen, Eleven co tu děláte?" Zeptala se Lily a Marlen beze slova ukázala na jmenovku. Lily se rozzářila a objala svojí kamarádku.

,,To je úžasný. A já se bála že budeš na pokoji sama!" Ta druhá dívka se Marlen zeptala.

,,A jak se to stalo? Druháci většinou nebývají na pokoji s prváky." Řekla zmateně a Marlen se usmála. ,,No, tak to netuším." Vydechla a nadšeně objala prvačku. ,,Ale jsem šťastná." Vyjekla. Eleven byla taky nadšená že bude na pokoji s Lily a Marlen. Ve vlaku si s Marlen docela dobře sedla a Lily byla taky výborná.

,,Doufala jsem že profesorka McGonagallová bude mít rozum." Řekla Lily a tři dívky se zmateně na rudovlásku podívali. Chvíli Lily trvalo než si všimla pohledů od dívek. ,,Sakra na co myslíte! Přeci je to jasné. Je sama v dívčím Nebelvírskem ročníku nenechají jí v pokoji samotnou." Řekla jako by to bylo předem jasný.

,,Tak vítej v klubu největších drben v nebelvírské věž, mimochodem už to je potvrzené od čtvrtých ročníků." Řekla tmavovlasá dívka se škodolibým úsměvem a podala Eleven ruku. ,,Jmenuji se Mary McDonald." Eleven jí taky podala ruku.

,,Eleven Potter. Těší mě." Řekla a Mary se zamračila. ,,Potterova sestra?" Eleven jenom příkře kývla. A Mary se omluvně usmála. ,,Promiň, jen ho mám spojeného s totálním pakem." Řekla a Eleven si jí projela pohledem. Nakonec usoudila že tmavovlasá dívka by nemusela být až tak hrozná a odpověděla.

,,S tím mohu jedině souhlasit, vím to z první ruky když s ním bydlím." Na to dostala od Mary rozzářený úsměv a potom se všechny konečně dostali do pokoje.

,, Zabírám si zase postel v rohu." Oznámila Marlen a Eleven nad tím mávla rukou.

,,Je mi jedno kde budu spát, hlavně nechci být v pokoji sama." Vydechla s úsměvem a rozhlédla se po pokoji. První tři postele v něm byly už obsazené.

,,Jak vidím tak to už dali stejně jako minulý rok." Zkonstatovala Mary a posadila se na svojí postel, u které ležely kufry s její jmenovkou.

Marauder's life | • FF - HP Kde žijí příběhy. Začni objevovat