4_Zmije v útoku

322 16 6
                                    

Konečný zápas famfrpálové sezóny mezi Nebelvírem a Zmijozelem byl napínavý a plný dramatických okamžiků, což nebylo žádným překvapením. Rivalita mezi oběma kolejemi už léta dosahovala neuvěřitelných výšin, a tak i tentokrát šlo nejen o body a vítězství, ale i o čest a prestiž.

Minulý rok famfrpálový pohár vyhrál Zmijozel, ale nebylo to bez kontroverze. Celý zápas byl plný faulů, což nezůstalo bez následků. Eleven se po utkání musela dostavit na ošetřovnu s několika zraněními způsobenými záměrnými útoky zmijozelských hráčů. Přestože se zmijozelští hráči vyhnuli vážným trestům, napětí mezi oběma kolejemi po tomto zápase ještě vzrostlo.

James a Sirius samozřejmě nezůstali pozadu a rozhodli se za nespravedlnost pomstít. O pár dní později Zmijozel zažil nejedno překvapení, které připravili právě tihle dva známí výtržníci. Chlapci byli dobře známí svými vtípky, a tentokrát si to pořádně vychutnali. Tento rok nebude jiný.

Celý den se již od snídaně táhne velmi nehezká atmosféra mezi těmito dvěmi kolejemi. Nebelvír má velmi silnou sestavu a Zmijozel si chce obhájit vítězství z minulého roku.

James do sebe při snídani nacpal rohlík s marmeládou. Eleven s Remusem se nad tím pohledem malém udusili smíchy, jelikož James vážně vypadal vtipně.

,, Táhněte." Řekl dvojici James a radši si nandal ještě lupínky. Sirius vedle něj se jen zašklebil a hleděl si svých lívanců. Byl to jeho první zápas v sezóně a upřímně byl trochu nervózní. (I když to nepřiznal.)

Po chvíli se sourozenci Potterovi a Sirius zvedli a odebrali do Nebelvírské věže na přípravu pro první zápas v sezóně.

Famfrpálové hřiště bylo pokryto tenkou vrstvou jinovatky, jelikož začátek sezóny připadl až na listopad, kdy byly silné ranní mrazy. ,,Bez faulů!" Upozornila rozhodčí jako obvykle, stejně se to nikdy nedodržuje. Většina zmijí si vyměnili zákeřné pohledy.

James se jen zamračil. Tento rok jim nemůže dovolit vyhrát famfrpálový pohár. Jedna z nevýhod je že proti němu, jako kapitán Zmijozelského družstva, stál chytač Regulus Black. Bohužel pro Nebelvír, je velmi ambiciózní.

James, Eleven a Dorcas stáli připraveni a s přehledem se jim dařilo ignorovat své protihráče, kteří na ně pokřikovali urážky. Speciálně Nott a Davies.

Oba Nebelvírští odražeči se šklebili na zmijozelské odražeče, kteří byly naopak trochu nervózní.

Překvapené vypísknutí Daviese, který sebou malém sekl když viděl Blacka v dresu bylo taky k popukání. Všichni věděli že tento zápas bude dost tvrdý.

Odpískal se zápas.

,, Camrál získává Eleven Potterová a hned přihrává Jamesovi Potterov, ten se dostal přes Zmijozelský útok." Eleven se musela odklonit od své dráhy, protože Zmijozelský odražeč se jí pokusil sestřelit potloukem. Na to zase reagovala Marlen a vystřelila ho směrem k Nottovi.

,, Střelkyně Dorcas Meadowes se dostala k camrálu a skóruje! Nebelvír vede deset nula!" Tři čtvrtiny tribun se souhlasně ozvaly čímž přehlušili nadávky zmijí.

,,Zmijozelský útočník Thomas Nott se dostává k Nebelvírskému brankáři. U Merlina! Jen mu to nandej Eleven!" McGonagallová se hned na Mrzimorského komentátora osočila.

,,Omlouvám se paní profesorko. Mladší Potterová se dostává přes celé hřiště zpět k Zmijozelským obručím.

Přihrává Jamesovi Potterovi ten vystřelil-" komentátor zklamaně vydechl. ,,-netrefil, DOP*DELE. Eleven Potterová získala camrál a trefila se! Nebelvír dvacet ku nule!"

Marauder's life | • FF - HP Kde žijí příběhy. Začni objevovat