Eşleştirmeler: Bakugou x Gn!Reader, Kirishima x Gn!Reader, Tamaki x Gn!ReaderUyarılar: İNTİHAR DÜŞÜNCELERİNDEN BAHSETMEK
Tür: Comfort
Yazı Tipi: Headcanons
Özet: Çocuklar sizi nasıl rahatlatıyor/intihara meyilli olduğunuzu duyunca tepki veriyor?
Bakugou Katsuki•Bakugou çok dikkatli, bu yüzden davranışınızdaki değişikliği oldukça hızlı bir şekilde fark ediyor ve bu konuda sizinle yüzleşmekten hiç çekinmiyor.
•Size bir şeyler döndüğünü bildiğini söyleme tarzıyla yaklaşımı biraz kaba, ancak ona nasıl hissettiğinizi açıkladığınız anda, onun saldırganlığına ihtiyacınız olmadığını bilerek anında yumuşar. Şimdilik
•Kendi canına kıymak istediğini bilmek onu elbette incitiyor, artık senin olmadığın bir dünyada olmayı hayal edemiyor, ama senin iyiliğin için güçlü ve sakin kalıyor ama soğukkanlılığını kaybetmek de işe yaramaz.
•"Yardım etmek için ne yapabilirim?"
•Artık böyle hissetmemeniz için elinden gelen bir şey olup olmadığını gerçekten bilmek istiyor.
•Yapabileceği, yardımcı olabilecek bir şey varsa, ne olursa olsun, kalp atışında yapar.
•Her şey söylendikten ve yapıldıktan sonra, size karşı daha dikkatli olacak, gün boyunca size yemek yapar ya da kendi deyimiyle "sizi rahatsız etmek" için gelip dikkat çekmeden sizi kontrol edecektir, ama gerçekten sadece senin iyi olduğundan emin olmak istiyor ama o ensenden nefes alıyormuş gibi görünüyor.
_____________________________
Kirishima Eijirou•Ayrıca Kirishima'nın davranış değişikliğini hemen fark edeceğini düşünüyorum, ama belki Bakugou kadar hızlı değil çünkü onun dikkati her yerdedir.