Karakterler,Midoriya,Bakugou,Shoto,
Kirishima,Denki,Tamaki,Shinsou,Hawks,
Dabi,ShigrakiMidoriya İzuku
birbirlerinin cildine sahte dövmeler çizmek; diğer kişinin çizimin ne olduğunu tahmin edebilmesi için küçük bir oyun oynamak. birbirlerinin kişisel fotoğrafçısı olmak, çoğunlukla samimi ve rastgele fotoğraflar. Söyleyemeyecek kadar utandığında sana sevimli, sevimsiz mektuplar ve notlar yazıyor. ona yemek yapmayı öğretiyor. Kolları belinizde ve çenesi omzunuzdayken gitar çalmayı öğreniyor. Vücudunuzda sevmediğiniz lekeleri,kusurlarınızı öpüyor. Birlikte market alışverişi yapın ve arabaya kimin bineceğine karar vermek için taş kağıt makas kullanın.
__________________________________
Bakugou Katsukicilt kusurlarını öpmek ve onlara melek öpücüğü adını vermek. birlikte yeni şeyler öğreniyoruz. Sırf eğlence olsun diye voleybol ya da basket gibi sporlar yapmak (her seferinde sana karşı yumuşak davranıyor, dikkati çok dağılıyor). Birbirinize ve ortak arkadaşlarınıza korkunç hediyeler vereceğiniz sanat ve el sanatları buluşmaları. sonsuz iç şakalar. Kazandığınız için ancak suratını öperek özür dileyebileceğiniz oyun randevuları. onun en büyük hayranı olmak ve kızarma şekline hayran oluyorsun.
__________________________________
Shoto TodorokiRahatlatıcı çalma listenizi dinlerken evde birlikte rahat bir sessizlik içinde sağlıklı randevular yapmak. Birbirinizi hatırlatan müzik ve videolar gönderip almak. birbirlerinin en sevdiği şeyleri ezberlemek ve kimin kimi daha iyi bildiği konusunda rekabet etmek. Uykuya dalmanıza yardımcı olmak için saçlarınızı hafifçe okşayın. Sadece seni öpmesi ve kucaklaması için sana ilgi gösteremediğinde somurtuyor ve üzgün gibi davranıyor. Gecenin sessizliğinde ya da sabahın sessizliğinde parlak ve tutkulu bakışlar değiş tokuş ediliyordu. onu sevmenize yardımcı olmak için doğum lekenizi öper.
__________________________________
Kirishima Eijirobirlikte duş almak ve saçlarını yıkamak için birbirlerine yardım etmek; ve sen saçını ıslatırken şampuanını tutmasını istediğinde biraz somurtuyor. mutfakta usulca şarkı söylüyor, sadece diğeri içeri girip abartılı, komik bir karaoke başlatsın diye. alacakaranlıkta patates kızartması yerken arabaya binmek ve rüzgar saçlarınızı karıştırırken en sevdiğiniz müziği dinlemek; Güneş gözlüğü takıyor, bir eli direksiyonda, diğer eli kalçanızdayken müziğin seslerinizle birlikte akmasına izin veriyorsunuz. Çocuklar gibi oyun parkında oynamak ve eğlenmek. polaroid fotoğraflar çekip bunları cüzdanınıza, cep telefonu kılıfınıza veya evin içinde bilgisayarınızın yanı, televizyonunuzun yanı gibi rastgele yerlere koymak.
________________________________
Denki Kaminaribirbiriniz hakkında her şeyi biliyorsunuz, hatta gizli noktaları bile. Kahveni saklayıp sırf bir öpücük için geri vermek. her şey için onun ilham perisi olmak. sevimsiz iltifat ve tavlama hattı savaşları. birlikte yemek pişirmek ve bu sırada gülmek ama yaptığınız aşırı pisliği temizlemeniz gerektiğinde mırıldanmak. birlikte dersler almak; tiyatro, fotoğrafçılık, tığ işi ve unutulmaz geziler bir arada. sonsuz pda ve her türlü karşılaşmaya katılma
________________________________
Tamaki Amajikidinlenmeye, rahatlamaya veya ağlamaya ihtiyaç duyduğunda onun rahatlığı oluyor. o senin kıyafetlerini giyiyor ve sen de onunkini giyiyorsun. Ne söyleyeceğinizi bilmediğinizde ama yine de birbirinizin sesini duymak istediğinizde çok çeşitli konularda birbirinizin fikirlerini dinlemek. kulaklıkları paylaşarak ve hafif müzik dinleyerek uyuyorsunuz. Sadece bir bakışla diğerinin ne hissettiğini bilmek. yanlışlıkla birbirlerinin cümlelerini tamamlıyorlar ve bu olduğunda çocuklar gibi gülümsüyorlar. her geçen gün birbirimize daha çok aşık oluyorsunuz, birbirimizin kollarında kendimizi tamamen mutlu ve evimizdeymiş gibi hissediyorsunuz.
_______________________________
Shinsou Hitoshionun şimdiye kadarki en iyi arkadaşı olmak. filtresini kaybettiğinde uykulu aşk itirafları. birlikte ramen hazırlıyorsunuz ve harika bir şef olduğu için onu övüyorsunuz. sırt üstü binmeler ve üzerine tırmandığınızda aşırı sızlanmalar. ona sarılmalarla rüşvet vererek uyku programını düzeltiyor. yapışacağı tek kişi kendisi.
_______________________________
HawksÖzellikle üzgün olduğunuzu fark ettiğinde ve sizi neşelendirmek istediğinde, mutfakta ritimsiz ve mutlu hale gelen yavaş danslar. onun ağladığını görebilen tek kişi sensin. gün içinde ondan öpücük ve sarılma istemesini sağlamak. yanaklarınıza özensiz öpücükler, onları silerken somurtarak. geçmişinden rastgele hikayeler, hatta gördüğü rüyalar ve uyumanıza yardımcı olacak şarkılar. Her zaman bir gülümsemeyle sevdiğin şeyler hakkında saçma sapan konuşmanı dinliyorsun.
______________________________
Dabibir randevudan sonra birlikte sarhoş olmak; şafak vakti cips yemek ve sanki dünya sizin elinizdeymiş gibi gülmek. senin için dünyalara bedel olan küçük gülümsemeleri. Gece yarısı hayallerden, korkulardan, geçmiş ve gelecekten bahsedildikten sonra aşk ilanları fısıldandı. onunla maceralar yaşamak için sizi konfor alanınızın dışına çıkarmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor; ama yine de seni dünyadaki her şeyden daha çok koruyor. onun rahatlatıcı insanı olmak. sevdiği, hissettiği veya düşündüğü her şeydir. onun en iyi arkadaşı ve sevgilisi, evi ve gerçek ve tek aşkı olmak.
________________________________
Shigrakisarıldığı veya herhangi bir sevgi gösterdiği tek kişi sensin. kendisine karşı daha az sert davranması için birlikte çalışıyoruz. yorulduğunuzda ev işlerinizi sizin için yapmak. tutku projelerini ve kimseyle paylaşmadığı daha derin duygularını duymak. rastgele zamanlarda ama incelikli bir şekilde "seni seviyorum" demek; sana kahvaltı hazırlaması, hava soğukken kucağına battaniye koyması, en sevdiğin şeyleri alması vs. onun sıcak ve güzel yanını görmesi; içten gülümsemesi ve samimi bakışı.
________________________________