Bakugou x Fem!Reader

200 4 0
                                    


Bakugou Utangaç ve Endişeli Okuyucuyla

Uyarılar: Hafif şiddet (?), kaygı/panik atak, hafif dil, ölümden bahsetme

2123 kelime

Tür: uh angst to fluff, comfort?

Post-Tipi: One-Shot

Özet: Bakugou'ya aşıksınız ve o bir göreve çıkıyor. Ancak işler ters gider ve onunla ilk tanıştığınız günü hatırlarsınız ve onunla olan duygularınızın ve ilişkinizin nasıl değiştiğini görürsünüz. Onun güvenliği için endişeleniyorsun ve ona olan hislerini daha önce ifade etmediğin için pişmanlık duyuyorsun.

Bütün sınıf ortak salondaki televizyonun çevresini sarmıştı ve siz ortaya çıkmadan önce sahneyi izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün sınıf ortak salondaki televizyonun çevresini sarmıştı ve siz ortaya çıkmadan önce sahneyi izliyordu. Bakugou, Midoriya ve Todoroki özel bir göreve çağrılmıştı ama işler hızla karışmıştı. Kanepede Kirishima ile Mina'nın arasında oturuyordun, sinirlerin kontrolden çıkarken bacakların yukarı aşağı hareket ediyordu. Hadi Bakugou, lütfen geri dön. Gözleriniz, Midoriya ve Todoroki'nin desteğiyle kötü adama karşı en sert şekilde mücadele eden ekrandaki sarışına yalvarıyordu.

Birisi sana, bir zamanlar seni çok korkutan o sarışın, kırmızı gözlü adam için endişeleneceğini söylese gülerdin. Senin gibi utangaç ve sadece bir endişe balonu olan biri - Bakugou'nun tam tersi, yine de yavaş yavaş ondan çok hoşlanmaya başladın.

Seni ilk ve son kez korkuttuğu zaman sadece üç ay önceydi. Antrenman için toplanma zamanı geldiğinde özellikle kötü bir gün geçiriyordu. Dikenli saçlı sarışınla daha önce hiç yüz yüze karşılaşmamıştınız, onunla konuşamayacak kadar utangaç olduğunuz için ona uzaktan hayranlık duyuyordunuz. Sen Bakugou'ya çok aşıktın ve onun en büyük kahraman olmak için çabalamasını sessizce izlerdin, ama o gün ilk kez ateşli kafalı biriyle eşleştirildin ve gergin olduğunu söylemek yetersiz bir ifadeydi. Her zamanki soğukkanlı ifadesi, kafasındaki bir damar patlama tehlikesiyle karşı karşıyayken çoktan yüzünü buruşturmuştu; fazlasıyla üzgündü.

Başlangıçta en iyi dövüşçü değildin; Tamaki gibi sen de çekingendin ve kendi içine kapanmıştın, bu yüzden o anda güven ve öfke saçan Bakugou ile yüzleşmek dehşet vericiydi. Titreyen bacaklarla, onunla yüzleşmeye hazır bir şekilde duruşunu aldın ama Bakugou çoktan avuçlarından çıkan kıvılcımlarla sana doğru uçuyordu.

"ÖL!" şimdi senden birkaç santim uzakta bağırıyor.

Başka bir kızın yanında olmak seni daha rahat hissettirdiğinden genellikle diğer kızlardan biriyle antrenman yapardın, ama asla sana fazla sert davranmazlardı. Bakugou'nun üzerinize patlamalar göndermesine birkaç santim kala kaynayan bir Bakugou'yu görmek, yerinizde donmanıza neden oldu. Şimdiye kadar öğrendiğiniz tüm eğitimleri unutarak, onun farlara takılı kalmış bir geyik gibi kıpkırmızı gözlerine titrek bir şekilde baktınız.

Bnha Reaction-ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin