Katsuki Bakugo - Fluff Alphabet

229 6 4
                                    


Activites-Faaliyetler - S/o'larıyla ne yapmaktan hoşlanıyorlar? Boş zamanlarını onlarla nasıl geçiriyorlar?

Katsuki, ikiniz yalnız kaldığınızda oldukça şefkatlidir ve bu birçok kişi için şaşırtıcı olabilir. Bunu yüksek sesle itiraf etmekte zorlansa da partneriyle fiziksel temastan hoşlanıyor. Uykulu olduğunda daha kullanışlı olma eğilimindedir; özellikle soğuk gecelerde sıcaklık ve rahatlık arar. Günlük yaşamında sevgisi, koridorda yanınızdan geçerken başınızın tepesine kısa bir öpücük vermekten, yurt odalarınızdan birinde sadece ikiniz olduğunuzda kucaklaşma seanslarına kadar değişebilir. Bakugo, etrafındaki gardınızı gözle görülür şekilde indirmenizden, onun yanına gizlice girmenizden ve vücudunuzu onunkine yaslamanızdan hoşlanıyor. O senin için enayi.

Beauty-Güzellik - S/o'larında neye hayranlar? Onlar hakkında güzel olan şeyin ne olduğunu düşünüyorlar?

Katsuki ağırlıklarını bırakmayı reddediyor. Her zaman bunun onlara hızlı ve kolay erişim sağlamak için olduğu konusunda ısrar ediyor ama sen gizlice bunu onun tembelliğine bağladın. Burası onun yurdu, dolayısıyla ne isterse yapabilir ve siz şikayet etme eğiliminde değilsiniz; - ama onu ziyarete gittiğinizde ağırlıklara takılmak zorunda kalmamak güzel olurdu.

Comfort-Rahatlık - Kendilerini kötü hissettiklerinde/panik atak geçirdiklerinde s/o'larına nasıl yardımcı olurlar?

Eğer şımartılacak ya da çok empatik bir rahatlık istiyorsanız Katsuki pek iyi bir aday değil. Öfke dışındaki duygular konusunda açık olma konusunda pek rahat hissetmiyor; ve bu nedenle, rahatlık araçları bazılarına biraz duyarsız görünebilir. Ancak iyi bir tavsiyeye ve sağlam, sert bir sevgiye ihtiyacınız varsa o kötü bir seçenek değildir. Bakugo her zaman her şeyi en iyi şekilde ifade etmeyebilir, ancak şaşırtıcı derecede usta bir dinleyicidir ve ona söylenerek kaybolmak kolaydır (özellikle de sözünüzü kesmek için hiçbir çaba göstermediğinde). yine de bu konuda harikadır. Olumlu yorumlarda bulunacağından ve enerji seviyenizle uygun şekilde etkileşime gireceğinden emin olacaktır.

Domestic-yurt içi. | yerleşme konusunda ne düşünüyorlar? yemek pişiriyorlar mı/temizliyorlar mı?

Katsuki, bu şekilde yerleşmeyi düşünemeyecek kadar genç olduğunu düşünüyor, bu yüzden bunu ciddi olarak düşünmekten kaçınıyor. Şu anda onun kalbi bir kahraman olmaya kararlı ve sen kesinlikle buna herhangi bir şekilde engel olmak istemezsin. Ancak o, ikinizin daha yaşlı ve daha olgun olacağı, hâlâ birlikte olacağı, belki kendinize ait bir yerde yaşayacağınız bir gelecek düşünmüştür. Yemek pişirmeye ve temizliğe gelince, her ikisini de yapabilir, ancak biri diğerinden çok daha iyi ve daha az şikayetle de olsa. Mutfakta hiç de fena değil ve oldukça lezzetli yemekler yapıyor. Çok süslü bir şey değil, ama her zaman lezzetlidir, bu yüzden zarafet düzeyi gerçekten endişe verici değildir. Konu temizliğe gelince, Bakugo bunun en büyük hayranı değil ama kirli bir ortamda olmaktansa temizliği tercih ediyor. Hızlı bir organizatördür ve kendi temizliğini yapma konusunda çok iyidir (görünüşe göre bu, ağırlıklarını bırakmayı gerektirmediği sürece).

Ending-bitiş. | eğer partnerlerinden ayrılmak zorunda kalsalardı bunu nasıl yapacaklardı?

Katsuki ilişkiyi bizzat bitirecekti ve bu onu tamamen savunmasız göreceğiniz nadir anlardan biriydi; çekirdeğine kadar çıplak bir şekilde soyuldu. Muhtemelen gözyaşı dökecek ve bir tür özür sunacaktı ama arkadaş olmayı teklif etmeyecekti. Eğer gelecekte seni görseydi, senden aktif olarak kaçmazdı. Merhaba derdi ve alçakgönüllü davranırdı ama kalbi içten içe ağrırdı.

Bnha Reaction-ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin