Bnha Erkekleri ile ilk öpücüğünüz

341 4 0
                                    

Karakterler:İzuku,Bakugo,Shoto

Onlarla ilk öpücüğünüze dair küçük bir tepki

Onlarla ilk öpücüğünüze dair küçük bir tepki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İzuku Midoriya

• Her nasılsa bu tesadüfen oldu

• Izuku ilk önce seni öpmeye çalışmayacak kadar utangaç olurdu, elini her tuttuğunda koyu kırmızıya döner.

• Aşırı kızaran İzuku'nun ne olduğunu bildiğinizi düşünüyorsanız, o zaman kızarma konusunda bambaşka bir seviye keşfettiniz demektir.

İlk öpücüğünüz, günün sonunda ikiniz U.A'den dönerken gerçekleşecekti. Seninle geri dönmeyi teklif etti ve her zaman yaptığı gibi senin yanında sana yakın olacaktı. Bunun çok fazla ev ödevi olmadığını ve ikinizin de dışarı çıkmak istediğini göz önünde bulundurursanız, hafta sonu planlarınız hakkında konuşuyor olurdunuz.

"Gitmek istediğin bir yer ya da yapmak istediğin bir şey var mı?" Sana utangaç bir gülümseme sunarak sorardı.

"Hm, sen bir değişiklik yapmaya ne dersin?" Sen de ona biraz daha yaklaşarak, elini daha sıkı kavrayarak soruya karşılık verirdin. "Bana her zaman ne istediğimi soruyorsun. Ne yapmak istiyorsun?"

Tüm dikkatinizi ona yönelttiğinizde yanaklarının her zamanki gibi biraz kızardığını görürsünüz ve bu sizi kıkırdatır. Çocuk, yavaşça başını sallamadan önce düşünmeye başlayarak bakışlarını başka yöne çeviriyor.

"Üzgünüm, şu anda ortaya çıkan hiçbir şey yok..." Midoriya özür diler ve tekrar sana döner. "Her zaman yarın karar verebiliriz, hafta sonundan önce hala biraz zamanımız var."

Ona çok fazla ilgi göstermeye başladığınızda ve özellikle onun için bir şeyler yapmak istediğinizde bunun Midoriya'nın bir refleksi olduğunu çok iyi bildiğiniz için kıkırdarsınız. Utanıyor ve geri dönmeye çalışıyor. Dürüst olmak gerekirse, erkek arkadaşında en tatlı bulduğun şeylerden biri bu. Yanağına bir öpücük verecek kadar yaklaşmak için elini çekmeden önce gözlerini biraz deviriyorsun.

"Sen kesinlikle en tatlı Izuku Midoriya'sın."

Ancak siz onun yanağını hedeflediğinizde, çocuk muhtemelen bunun kendisini ne kadar utangaç hissettirdiğinden şikayet etmek için başını size doğru çevirir (ki bunu her zaman yapar). Dudaklarınız birbirine değdiğinde ikiniz sıçrarsınız ve gözlerinizi biraz açarak hafifçe geri çekilirsiniz. İkinizin birbirinize baktığı bir an tereddüt edersiniz. Sonra aniden Midoriya'nın yüzünün tamamen koyu kırmızıya döndüğünü, ağzının panik içinde kekeleyerek açılıp kapandığını görebilirsiniz.

"Ben-ben-ben... Sen... Biz!" Bir an için kızarmasından dolayı bayılacağından endişelenirsiniz ve başparmağınızla elinin derisini okşayarak gergin bir şekilde kıkırdarsınız.

Bnha Reaction-ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin