Karakterler:MidoriyaBakugou,Shoto,Denki,Tamaki,Shinsou,Hawks,Dabi,ShigarakiMidoriya İzuku
Eve dönerken koluna yapışmaya başladığınızda daha da gülümsüyor ve utanıyor. "uykun mu var?" başınızın üstüne yumuşak bir öpücük kondurmadan önce saçlarınızı hafifçe karıştırır; ve dürüst olmak gerekirse kalbi eriyor. biraz kestirebilmen için sana sırt üstü bir yolculuk yapmayı teklif ediyor. "Neredeyse eve geldik; Pes etme,"
____________________________
Bakugou Katsukibuna kızmış gibi davranırdı; "neden birdenbire yapışkanlaşmaya başladın?" gibi şaka yollu şikayetler. "Nesin sen, koala mı?" "Hey, eğer böyle uyursan, salyaların gömleğimin her yerine akacak." ama somurtup uzaklaştığınız anda gözlerini devirip sizi kendine çekerek kollarına ya da vücuduna hapsediyor. "Nereye gittiğini düşünüyorsun? buraya geri dön," dedi ve mutlulukla seni kucakladı ve başınızın üstüne yumuşak öpücükler kondurdu.
____________________________
Shoto Todorokiİlk başta biraz şaşıracaktır, özellikle de normalde o kadar yapışkan ya da şefkatli değilseniz, ama alışacaktır; kanepede uyuyor olsaydın seni dikkatlice yatağına götürürdü ve onu bırakmayı reddettiğinde seninle şakacı bir şekilde tartışmaya çalışır ve yapacak işleri olduğunu söyler ama dürüst olmak gerekirse senin çok tatlı olduğunu ve buna sahip olmadığını düşünür. reddetme cesareti, böylece işe ihtiyacı olan her şeyi getirip sizin tarafınızda yapabilir. ayrıca kitap okurken ya da telefonunda bir şey izlerken ya da başka bir şey izlerken onu sevmenizden ve daha önce yaptığı şeye devam etmeden önce bir gülümsemeyle ya da küçük bir kahkahayla size hayranlıkla bakmanızdan da hoşlanıyor.
____________________________
Denki Kaminari"aw, tatlım-" derdi, sana sarılıp seni yakınına çekerken sesi neredeyse çığlık gibiydi; sonrasında gerçekten çok sessizdi, siz uyurken düşünmeden sizi okşuyordu, parmaklarını sırtınızda gezdiriyor, küçük desenler veya harfler çiziyordu. sadece birbirimizin varlığının ve sıcaklığının tadını çıkaracağımız, mutlu ve sessiz bir zaman olurdu. sonra ağzını açarak "Hey bebeğim, neden her zaman bu kadar tatlısın?" dedi.
___________________________
Tamaki Amajikiarabanın arka koltuğundayken aniden ona yaklaşıyorsunuz, neredeyse kollarını tutuyorsunuz, neredeyse uyukluyorsunuz; kaydırdığı telefonu bırakıyor ve sana bakıyor, "uykulu musun?" retorik bir şekilde kıkırdayarak sorar, sen başını hafifçe eğerek omzuna yaslanırsın, "devam et ve biraz kestir; Oraya vardığımızda seni uyandırırım," diyor ve yol boyunca elini tutup birkaç kez öpüyor.
____________________________
Shinsou Hitoshidışarıda sakin olurdu ama kalbi erirdi; Yatakta kitap okuyorken uykulu bir şekilde kolunu çekiştiriyorsun, yorganın altına girip yaklaşması için sessiz bir çizgi oluşturuyorsun. uyumana izin verirken kollarını omuzlarına doluyor; elini başına götürmeye çalışırsın. İlk başta biraz kafası karışıyor ama anlayınca gülüyor, "Böyle mi?" diyor saçlarını okşarken. sen memnun bir şekilde mırıldanıp beline daha sıkı sarılırken o sana yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bakıyor.
_________________________
Hawksilk başta biraz kafası karışır ve sana ne olduğunu söyler gibi bakar mı? ama dürüst olmak gerekirse, şimdiye kadarki en yumuşak varlık olurdu; senin dünyadaki en tatlı şey olduğunu düşündüğü için elleriyle seni dürterek veya yanaklarıyla oynarken video ve fotoğraf çekerdi. ayrıca elini tutmanıza ve sarılmak için kolunu kullanmanıza da %100 izin verirdi. uyuyakaldığını sandığında seni alnından öpüyor ve dudaklarından iffetli öpücükler konduruyor, ama aniden gözlerini açıyorsun ve o kadar çabuk geri çekiliyor ki, yanakları kızarıyor; ve ona yaklaşıp yanağına tembel küçük öpücükler kondurduğunuzda daha da kızarırsınız.
________________________
DabiSen geldiğinde televizyon izliyor ve tembelce kucağına oturuyorsun, yanağını omzuna koydun. İlk başta ne yapacağını bilemediği için donup kalıyor ama hemen rahatlıyor ve yorucu bir gün geçirip geçirmediğinizi soruyor. sonra ayağa kalkmak için hamle yapar ama onu daha sıkı tuttuğunuzda durur ve güler, "Seni sadece yatağına götürüyorum; orası daha rahat olur," "kim söyledi?" mırıldanıyorsun. "...tamam" diyor, kollarını belinize doluyor ve ikiniz için daha rahat bir pozisyon bulmak için biraz hareket ediyor; Sonunda seni uyandırmadı çünkü o kadar tatlı ve rahattın ki seni kollarında tutmaya devam etmek istedi ve öyle de yaptı.
________________________
Shigaraki TomuraOnu yatağa sürüklerken uykulu bir şekilde sarılmak için sızlandığında, o bir oyunun ortasındadır. kumandayı ulaşamayacağınız bir yerde tutar. "Bekle, y/n, yapmak üzereyim - kahretsin hayır!" kaybettiğinde inliyor, sonra sana bir bakış atıyor ve yatakta seni boğuyor, bir ayı kucaklamasıyla seni boğuyor. "beni kaybettirdin, artık gitmene izin vermeyeceğim; bu senin cezan," uyuşukluğuna rağmen gülüyorsun ve kucaklaşmanı sıkılaştırıyorsun, ikiniz de aynı anda pes edene kadar onu eşit derecede hevesli bir kucaklamayla boğuyorsunuz. daha sonra yavaşça onun kollarında uykuya dalarsınız ve o da kısa süre sonra aynı şeyi yapar.
______________________