9-

1.1K 77 3
                                    

MERBALARRR NASILSINIZ ASKLARIM CIKCEKLERIM GUZELLER GUZSLLERIM
sizi özledim dedim ki bölüm yazayım

● The wekeend: Call Out my name

.
.
.
.
.

Yazardan

Jungkook, Taehyung'u düşünüyordu.  Aslında onu hep düşünüyordu.

Jungkook dün ilk adımı sonunda atabilmiş ve Taehyung'a zor da olsa mesaj gönderebilmişti. Gerçi Taehyung'a yakalanmış ve salak durumuna düşmüştü.

Elinden geldiğince olayı toparlamış, Taehyung'a iltifat etmeden duramamıştı. Kim Taehyung'a iltifat etmeden durabilir miydi Jungkook?
Duramazdı ki zaten.


Günlerden cumartesi idi. Jungkook buraya gelmeden önce bir boksör eğitmeni ile anlaşmış, onun spor salonuna gitmeye karar vermişti.
Haftasonu diye anlaştıkları için elinde spor çantası siyah tişörtü, siyah ceketi siyah eşofmanı ile oldukca rahat göründüğünü düşünüyordu.

Kafasına şapka takmış, dudaklari üzerine de maskesini geçirmişti. Kimseyle konuşmak istemediği için, ama insanlar öyle düşünmüyor olacak ki jungkook'u gördüklerinde yerlerinde kalıveriyor, resimlerini çekiyor ve kokusunu bir kez olsun solumak için Jungkook'a iğrenç gelen feromonlarını salıyorlardı. Bu durum erkek- kız, omega, beta ve alfa fark etmeksizin böyleydi.

Jungkook sonunda spor salonunun önüne gelmişti. İçinden bir şükür çekmiş maskesini çıkarıp cebine koymuştu. sonunda insanların bakışlarından ve feromonlarından kurtulmuş sessiz sakin olan sokağın sonunda spor salonuna girmeyi bekliyordu. Bekliyordu çünkü deltası ona beklemesini ve sabretmesini söylemişti. Sebebini sorduğunda sadece beklemesini Taehyung'un kokusunu aldığını söylemişti.


Jungkook bu duruma oldukça şaşırıp heyecanlanmıştı. Ve şuan sokağın ortasında durmuş spor salonuna bakarken nefes dahi almıyordu. Deltasına kontrolünü vermiş, bir gözünün tamamen siyaha boyamış  tüm algılarını açmasını ikinci bir gözmüş gibi izlemişti. Deltasını tanıyordu en yakından Taehyung ortaya çıktığı an tekrar kontrolü Jungkook'a verecek ve yerine sinip, Taehyung'u ve içinde gizlenmiş, oldukça utangaç olan omegaya bakmaya kıyamayacak şekilde izleyecekti. Biliyordu Jungkook deltası omega kadar  utangaçtı Taehyung ve omegası önünde.

Sadece bekliyordu ne kadar geçtiğini bilmiyordu on, on iki belkide bir dakika bile geçmemişti ki spor salonunun hemen çaprazında bir kapı açılmış, içinden oflaya puflaya çıkan Taehyung, birkaç adım atmıştı ki deltanın feromonlarını az da olsa almış yerinde durmuştu aniden.

Delta Taehyung'un nereden çıktığını anlamasıyla yerini Jungkook'a vermiş yerine sinip Taehyung'u dolu ve minnettar şekilde bakmaya başlamıştı teşekkür ediyordu ona 'beni, bizi kurtardığın için teşekkürler Taehyung' diyordu. Haklıydı Jungkook'u ve deltayı o kurtarmıştı ama haberi yoktu şimdilik

~

Taehyung öylece kalakalmış bir şekilde durmuşken Jungkook saniyeler içinde ona dönmüş elinde ki çöp poşetlerini görmesiyle Taehyung'a doğru yürümeye başlamıştı. Taehyung ise bu duruma oldukça şaşkın bir o kadar da heyecanlıydı  Jungkook gibi.

Taehyung'un omegası sabah uyandığında beri Taehyung'a rahatlık vermemiş sürekli konuşup durmuş ve ev işi yapmaya zorlamıştı. Taehyung ise omegasıyla durmadan tartışarak evini toplamış ve çöplerini ayırmıştı. Evini oldukça uzun süredir toplamadığı için baya bir çöp birikmişti. Aslında bu kadar pasaklı değildi fakat kızgınlığa girdiği için her şeyi öylece bırakmış,dinlenmeye karar vermişti.

Akina 'tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin