15-

804 57 2
                                    

Merhabalarrrrr aq

Nasılsıniz aşklarım benim

.

..

...

Jungkook's pov

Bu gerçekten oluyor muydu? Taehyung gerçekten omegasını mı serbest bırakmıştı? Ben bunları hayretle beynimde tekrar ederken delta çoktan hırlamaya ve etrafında dönmeye başlamıştı. O da kendini omegaya göstermek istiyordu. Olanlar şaka gibiydi.


Taehyung yani omegası öylece hafifçe altında duran bana bakıyor arada yüzümü sanki bir simaya benzetmiş gibi dikkatlice bakıyordu olan şeyin o da farkında değil gibiydi. Sanırım son üç dakikadır bu haldeydik ben deltayı sabit tutmaya çalışıyorken omega sadece beni izliyordu. Sanırım feromonlarının kokusu düzelmeye başlıyordu.

Sonunda transtan çıkmış gibi kafasını iki yana sallamış ve yavaşça üzerimden kalkmıştı kalkarken kollarımı okşamayı unutmaması gözümden kaçmamıştı. Sanırım kaslarıma ayrı bir düşkünlüğü vardı. Bu da demek oluyordu ki daha fazla spor yapmam gerekiyordu.

Geri çekilmesine rağmen dizleri dizlerime değiyor fakat ne o ne ben çekiyorduk. Onun bir şey dememesiyle ben konuşmaya başlamış dövmeli elimi enseme götürürken " omega neden Taehyung'u bastırıp yerine geçtin?"Diye biraz merak birazda tedirginlikle sormuştum. O ise hâlâ ensemde olan elime bakışlar atıyor mor renklerinin çoğalmasını gözlerindeki yansımadan izlememe neden oluyordu. Sonunda konuşmaya başlayan omega hafifçe yerinde dikleşmiş ellerini dizlerine bastırarak yerinde küçülmüştü.

"O kendini kolayca ifade edemez ama ben yaparım delta. Neler olduğunu hâlâ tam olarak anlamasamda seni bir yerden hatırlıyorum ve bu çok saçma biz seninle görüşmedik sen asla Kore'ye gelmedin ben seni hiç görmedim fakat sen bana çok candan geliyorsun. Taehyung seninle ilgili sürekli garip ve sürekli tekrar eden rüyalar görüyor senin küçüklüğünü görüyor ancak uyandığında bu rüyaların farkında olmadan sadece sinir ve üzüntüyle baş etmeye çalışıyor. Ne oluyor delta bana ne yapıyorsun. "Diyerek nefes nefese bitirmiş üzgünce yüzüme bakmaya başlamıştı.


Ne demek Taehyung beni hatırlamıyordu. Bunları düşünürken kaşlarım çatılmıştı. Ben onun küçüklüğünde kalmıştım ben onunla beraber hiç büyümemiştim ki neden diye düşünüp sorgulamaktan kafayı yiyecektim neden bunlar oluyordu.


Ben yerimde rahatsızca kıpırdanıp durmuş kafamı patlatacak kadar çok düşünmeye başlamıştım. Omega ise sessizce beni bekliyordu biliyordum onunda bir şeyden haberi yoktu omega ve Taehyung birdi, beni bekliyordu. Her şeyi benim omuzlarıma bırakmış ve çözmemi beklemeye başlamıştı. Olsun en azından Taehyung'un omuzlarındaki yükü hafifletecektim. Ben Taehyung için vardım, Taehyung var ise ben vardım.

Düşünüyordum ama bir sonuca çıkamıyordum. İyice düşünceler denizine dalmışken bu durumu Fransa'daki bilim insanlarına söyleyecek ve çözecektim. Nasılsa hakkımdaki çoğu şeyden haberleri vardı. Kendimce bulduğum fikir sayesinde sakinleşmiş ve içten içe rahatlamıştım onlar bilirdi çünkü.


Bunu omegaya kendim emin olduğum zaman söyleyecek ve bu işi böylece kapatacaktım. Bu yüzden omegaya dönmüş ve zaten bana bakan omegaya " sakin ol öncelikle ben her şeyi çözüme kavuşturduktan sonra sana anlatacak ve iyi olmanı sağlayacağım omega. Şimdi lütfen Taehyung'u daha fazla baskılayıp onu yorma olur mu?" Diyerek cümlelerime son vermiştim. Çünkü farkındaydım omega Taehyung'u baskılayarak ikisininde acı çekmesine sebep oluyordu.

Akina 'tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin