HIII ASKOLAR BEN bu bölüm için heyecanlıyım bakalım bakalım
.
.
.
.
.
.
..
☆
Taehyung's pov
Şuan koltukta oturmuş bir şekilde Jungkook'u bekliyordum. Aslında onu evime davet ederken oldukça utanmıştım normalde böyle şeylerden utanan bir yapım yoktu pek fazla ama delta olduğu için olabilir diye düşünüp çokta üstelememiştim. Omegamın deltaya karşı garip bir hayranlığı vardı neden diye sorgulasam da öğrenememiştim.
Son kırk beş dakikadır yaptığım gibi ayaklanmış ve koltuğun hemen yanındaki led ışıklarla süslediğim neredeyse yere kadar uzanan pencerenin karşısına geçip, evimin çaprazında olan spor salonuna ve düşüncelere dalmışım.
Biz konuşurken Spor salonundan çıkan bir alfa yanımdaki deltayı fark etmemiş gibi beni gözleriyle süzmüş, sinirle dolmamı sağlamıştı ancak delta olan şeyi hemen fark etmiş ve alfayı bakışlarıyla içeri geri göndermiş yetmemiş alfa gidene kadar önümde durmuştu.
Ne yalan söyleyeyim çok hoşuma gitmişti bu durum. Normalde böyle durumlarda korkusuzca alfalara hesap sorar özür dilemelerini beklerdim ancak ben daha bir şey yapmadan deltanın bunu fark edip benden önce davranmış olması hoşuma gitmişti.
Aklımdakiler ile gülümserken spor salonunun kapısı açılmış, içeriden üzerini değiştirmiş bir delta çıkmıştı. Söylemekten asla vazgeçmeyeceğim bir diğer şey ise deltanın çok yakışıklı olduğuydu. Üstünde ona ne kadar bol gelsede kaslarını örtmeye yetmeyecek beyaz Nike bir tişört altına ise düz siyah bir eşofman geçirmişti. Fakat kalın basenleri burdan bile belli oluyordu.
Omegamın yeni kızgınlıktan çıkmış olması aklında edepsiz düşünceleride beraberinde getirmiş gibi 'basenlerinde sürtünmek için nelerimi verirdim' diyerek beni baya bir utandırmıştı. Ben gözlerimi perdeye odakladığım için deltayı görememiş kendime gelmemle deltaya bakmış ve içimin sıcacık olmasına sebep olan deltaya, neredeyse gözlerimden kalp fışkıran ifadelerle döndüğümü fark etmiş, ama hiç takmadan ayağına sürtünen kedi yüzünden olduğu yerde kalan ve eğilerek kediyle sanki bir insanmış gibi konuşan, kafasını severek neredeyse uyutan Jungkook kediyi bırakmış tekrardan ayaklanmışken, kedinin hemen deltanın önünde durup ayağa kalmasını jungkook gibi gülerek izlemiştim.
Delta bu durumdan hiç rahatsız olmadan gülerek turuncu kediyi kucaklayıp tekrardan konuşmaya başlamış ancak kedi onu hiç takmadan, deltanın göğüslerine kafasını koyduğu gibi gözlerini kapatmış partilerini deltanın koluna masaj yapar gibi sürtmüştü.
Jungkook ise derin bir nefes almış ve sanki benim pencere kenarında beklediğimi biliyormuş gibi gözlerini üzerime dikmiş, beni görmesiyle de büyükçe gülümsemişti.
Ben ise fazlaca şaşırmış ve utanmış şekilde zorlukla gülümsemiş ve sağ elimi kaldırıp hızlıca sallamış ardından elimle gelmesini işaret etmiştim.Ancak delta hareket etmemiş kucağındaki kediyi göstermek için kollarını hafifçe kaldırmıştı kediyi rahatsız etmemek için. Ben ise bu sefer camı açmış seslenmiştim. "Yaa Jungkook kediyle gelmen sıkıntı değil, haydi gel seni bekliyorum kaç saattir"demiş sonra dediklerimden tekrar utanmış hemen camı kapatıp perdeyi tekrar çekmiştim.
Arkamı dönerek pencerenin görüş açısından çıkmış, l koltuğumun hzerinden atlamış ortadaki masaya ve yerdeki kırmızı beyaz renkli halıya takılmadan geçmiş,hızlıca kırmızı renkte olan kapımı açmış deltanın karşıdan karşıya geçmesini bekliyor ancak sabırsız olduğumdan yerimde ileri geri sallanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akina 'tk
FanfictionJungkook deltasını yönetebilmek için gittiği Fransa'da eğitimini tamamlamış, Kore'ye, evine geri dönmüştür. Delta: Jungkook Omega: Taehyung Text/düzyazı