Merhaba 👋
Birazcık 🤏 geç kalmış olabilirim ama yazamayinca olmuyor.
.
Taehyung' pov
"Deltalar eski destanlara göre sadece yarı kurt değil, bedenlerinde doğuştan gelen ejderha deseni yüzünden ejderhalar ile bir bağ olduğu söylenir fakat bununla ilgili bilimsel bir açıklama henüz bulunmamaktadır.
Vücudunda bebeklikten itibaren ortaya çıkan siyah bir ejderha ambleminin gizemi ise halen çözülemedi
Ve gel gelelim 250 yıldır ilk defa ortaya çıkan delta Jeon Jungkook'un hayatına
Jeon Jungkook'un doğduğunda annesi onun gücüne dayanamamış ve ölmüştür. Onu herkesten gizli bir yerde, ormanlık alanın derinliklerinde doğuran annesi, babasına dahi haber vermemiş ve çocuğunu bir meşe ağacı altında doğurmuştur. Fakat çektiği yüklü acılara katlanamayan kadın bir çok kemiği kırılmış şekilde deltayı doğurmuş fakat göbek kordonunu kesmeyen anne çocuğu için kendini feda etmiş ve göbek kordonu sayesinde ondan beslenmesine de olanak sağlamıştır.
Babasının aramaları iki gün boyunca çektiği acı ve dayanılmaz ağrıları yüzünden eşinin öldüğünü anlayan baba, Yaklaşık iki gün ölü bir anne ile kalan bebek delta yaydığı güçlü feromonları ve onun yanında gelen çürümüş insan bedeni kokusunu yanında eşinin nerdeyse silikleşmiş feromonlarını duyan baba, ağacın altında gördüğü şey ile adeta yıkılmış orada öylece beklemiştir.
Hem Oğlunun delta olduğunu hem de karısının ölü ve kanlar içindeki halini gören baba, olanlara inanamamış şaka yapıldığını düşünmüş ve gülmeye başlamış fakat çocuğun daha da şiddetlenen ağlama sesleri ile her şeyin gerçek ve kan dondurucu olacak kadar doğru olduğunu anlayan baba önce kendi elleriyle hala anneye bağlı olan çocuğun göbek bağını kesmiş, anneyi ise meşe ağacının hemen altına dikmiştir. Çocuğu ile baş başa kalan baba çocuğun bir suçu olmadığını ve delta olmasının çocuğunun elinde olmadığını bebeğinin gözleri içine baktığında fark etmiş ve onu sarıp kollamıştır.
Baba çocuğunun başına gelecek şeyleri bildiği için bebeğini saklamak istemiş, böylece üç buçuk yaşına kadar gizlice büyütmeye çalışmıştır. Fakat oğlunun kontrolsüz şekilde saldığı feromonlar yüzünden yakalanmış, çocuğu elinden alınmış ve öylece bırakılmıştı.
Bu olanlara katlanamayan baba kısa süre içinde delirmiş ve yaşadığı çoğu şeyi unutmuştur. Hatta delta bir oğlunun olduğunu onun bir anneyi, sevdiği kadını öldürüldüğünü dahi unutmuştur.
Deltayı alan devlet bebeğin oldukça tehlikeli olduğunu ve eğitilmesi gereken bir insan olduğunu düşünmüş ve bunu kamuoyuna sunmuşturlar. Kamuoyunun verdiği karar ise bebeğin eğitilmiş ve bastırılmış şekilde yaşam süreceğini söylemiş ancak bunu ülkesinden gönderilerek yapılması istenmiş ve böylece Fransızlar deltaya kapılarını açmıştır.
Denilenlere göre deltaya pek çok farklı test ve türlü şeyler yaptıklarını, akıl alınamayan birçok deneye maruz kaldığı söyleniyor ancak bunun bir kanıtı yok ve delta bu konu hakkında bu zamana kadar hiç konuşmadı.
Ancak kısa süre içerisinde tekrar ülkesine, Güney Kore' ye gelen delta Jungkook hala bir konuşma yapmamış sadece cumhurbaşkanı ve başbakan ile görüşmek için mavi saraya gittiği bilinmekte."
Haberlerin devamı için tıklayın...
Okuduğum haberler hem kanımın donacağı kadar ağır hem de beni ağlatacak kadar üzücüydü ki gözyaşlarımı silerken okulun kütüphanesinde olduğumu unutmuştum bile. Hıçkırıklarımdan rahatsız olan birkaç insanın bakışına maruz kalınca anlamıştım bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akina 'tk
FanfictionJungkook deltasını yönetebilmek için gittiği Fransa'da eğitimini tamamlamış, Kore'ye, evine geri dönmüştür. Delta: Jungkook Omega: Taehyung Text/düzyazı