14-

892 60 8
                                    

Herkese merhabalar

Aslında daha hızlı bölüm atmak isterim ama günlerim o kadr yoğun ki
Cidden bende o yoğun olan yazarlara donusmusum gibi hissediyorum JDNDJXJSJNS






.

neyse iyi okumalar asklarimm

.
The wekeend- high for this
.
As you are - the wekeend
.

Jungkook's pov

-Taehyung ve jungkook yazışmasından 6 saat önce-

"Sikeyim. Aşkını da sikeyim. Derdini de sikeyim. Beni Taehyung'tan uzak tutan o aptal Fransız,ırkçı orospu çocuklarını da sikeyim. Ahh!. Sinirden zincirleri tavana asılı olan kum torbasını elimdeki boks eldivenleriyle yumruklarken sinirden yoğunlaşan ağır feromonlarım, terden ıslanmış saçlarım, çıplak gövdem ve altımdaki şort ile cidden çok yılmış gözüküyordum kesinlikle.

Nefes almak için yumruklarıma ara vermem ile kum torbasının bolca yumruk attığım bölümün ayrılıp icindeki kumların yere düşmesi ve hemen ardından büyük bir gürültüyle yere düşüvermesi bir olmuştu. Aynı anda benimde sinirlerimi kontrol edemeyip evin dışından bile duyulacak bir kükreme bırakmam bir olmuştu.

Rahat rahat spor bile yapamıyordum sinirimden. Kum torbasını yerden kaldırmak için eldivenleri çıkarmış sadece ellerime sardığım sargı bandının kalmasına neden olmuştum. Yere eğilmiş bugün haşat ettiğim diğer iki kum torbasının yanına fırlatmış, duvar dibinde duran bira bardağı içinde olan suyumu içmek için o tarafa yönelmiş fakat karar değiştirmiş duvara yaslanarak yere çömelmiştim. Sol bacağımı kendime çekmiş sol kolumu da koyarak kafamı yaslamış öylece biraz durmuş ardından kafamı kaldırarak bol buzlu soğuk suyumu içmeye başlamıştım.

Sinirim kendimeydi onca yıl geçmişti tabii ki Beni hatırlayıp üstüme atlayamazdı ki. Fakat hiç mi hatırlamıyordu beni ya da tanımamazlıktan mi geliyordu? Geliyor ise neden bunu yapıyordu ? Bu sorularla kafayı yiyecek gibiydim. Buraya, Kore'ye gelmek için o kadar boktan işle uğraşmış ve o aptal Fransızları kandırmak için yıllarca ne dedilerse sorgusuz katlanmış,ses çıkarmamıştım.

Sanki Taehyung'un Fransa'da olan anılarının hepsi bir bir yok olmuştu.
Birçok anlamda yorulmuş ve vazgeçme noktasına gelmiştim. Fransa'da iken oldukça fazla intihar girişiminde bulunmuş fakat ya kurdum sayesinde ya da o beyaz önlük giyip 'ben bilim insanıyım' diye dolaşan ama yalnızca aptal olan 'bilim insanları' kurtarmıştı hayatımı kısacası rahat bir şekilde ölümle yüzleşmek bir yana kurdum sayesinde dakikalar içinde kendime geliyordum bazen bu kadar güçlü olmak bile insanı bunalıma sokabiliyordu.

Beni düşünceler aleminden çıkaran bildirim bombardımanı ile korkmuştum neden bu kadar üst üste bildirim geliyordu. Hızlıca telefonu yere mekik çekmek için serdiğim matın üstünden almış ve gelen bildirimlere göz gezdirmiştim. Jimin ikimizi 4 sene öncesinden kalma bir fotoğraf ile paylaşmıştı. Belliydi aslında eski olduğu ama bunun diğer insanların pek kafaya taktığını düşünmüyordum. Aslında ona paylaşmasını ben söylemiştim çünkü Taehyung Jimin'i takip ediyordu.


Ve ben bu günü hatırlıyordum 4 sene 16 yaşındaydım. Kore'ye toplantı yapmak için gelmiştim. Yatta yapılacak oldukça önemli bir toplantı idi. Toplantı bitmek üzere iken olduğumuz yattan biraz uzakta oldukça eğlenen dört kişilik grubun gözüme takılması ile tüm odağımı o gruba vermem bir olmuştu.


Onlar üstleri çıplak şekilde elindeki şu tabancaları ile birbirlerinin üzerine su fışkırtıp ardından ardına bakmadan kaçan çocukları izlerken, boyu diğerlerine oranla oldukça kısa olan çocuğun-jimin- iskelede koşarken birden kayıp kıçı üzerine düşmesi ve tabancanın elinden fırlayıp kafasına düşmesi benim oldukça sesli gülmeme toplantı masasında bulunan başbakan ve iç işleri bakanı ve onların yardımcılarının ciddi ve sıkıcı konuşmalarını gürültüyle bölmüş oldukça şaşkın bir şekilde bana bakakalmıştılar çünkü o zamana kadar beni gülerken görmemişler sadece yalancı tebessüm ettiğim görmüşlerdi bu zamana kadar.
bana bakmaya başlamışlardı fakat çok takılmamış eğlencelerine geri dönmüşlerdi. Ben ise boğazını temizleyerek beni uyaran Fransız aptala bakmış sıkıcı ve oldukça ciddi toplantıya geri dönmüştüm.

Akina 'tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin