İyi okumalaaarr
●The wekeend: reminder
●Artic monkekeys:R U Mine?
●Jeon jungkook:seven
●Magdalena bay: killshot
● The wekeend: less than zero
☆
Jungkook' pov
Devletin benim için özel olarak ayarladığı evimin içinde, tamamen benim tarzıma göre şekillendirilmiş salonun ortasında koltukta oturmak yerine yerde oturuyor, masanın üstünde olan bira kutuları ve boş tavuk kutusuna bakarak sadece Taehyung'u düşünüyordum.
Aklıma belkide yüz birinci gelen bugün yemekhanede olan olaylar gelmişti. Bunları hatırlamak yüzümde yanaklarımı ağrıtacak kadar gülümsememe sebep vermişti.
Onu ikinci görüşümde cidden bana Fransa'da söyledikleri gelmiş "Göreceksin jungkook büyüdüğümde herkesten güzel olacağım ve sen beni herkesin önünde sana arkamı dönük olsam bile beni tanıyacaksın." Tanımıştım. Ama o beni tanımamıştı sanırım
Onu daha görmeden burnuma gelen kirazlı ve Orman meyveli olan feremonları duraksamama neden olmuş sonra da zaten onu görmüştüm hayatımın aşkını çocukluğumun tek anısını. Gözlerimin dolmaması için büyük bir savaş vermiştim ama delta benim kadar sabırlı değildi omegayı gördüğü an küçük şekilde bir inleme bırakmış daha sonrasında içli içli gözyaşı dökmeye başlamıştı.
Deltamın bu haline şaşırmamıştım aslında onu görünce yelkenleri suya indiren bir ben değildim. Sonrasında ben daha kendime gelemeden belimin hemen üstündeki ejderha dovmesi yanmaya başlamıştı.Jimin ise ona seslenmiş,"hey! Taehyung yardım lazım mı ağır gözüküyor" demesiyle benim gözlerim ellerinin oldugu yere gitmiş gördüğüm şeyle ise derin bir nefes almıştım.
Ellerini arkasına atmış, kalçasının üstüne koymuş sarışın saçlı kırmızı ceketli Taehyung ile nefesim sekteye uğramıştı. Taehyung ise jimin'in cümlesiyle önce yerinde kalakalmış sonrasında omuzlarını sarsarak gülmüştü. Ben, ise bayılmamaya çalışıyordum.
Taehyung birkaç saniye öyle arkası dönük durmuş sonra ise bize doğru topukları üstünde dönüş yapmıştı. Döndüğü an gülümsemesi sekteye uğramış bana bakakalmıştı. Sanırım heyecanlandığım için artan feromon kokumla tutunacak yer aramış, hemen yanındaki kolona tutunmuş ve gülümsemeye çalışmıştı birkaç saniye sonra kendini toparlarken Jimin Taehyung'un yanına gitmeye başlamış, Taehyung ise beni yukarıdan aşağıya süzmeye başlamıştı.
Artan feromonları ve hafifçe allanan yanaklarıyla beni beğenmişti. Bu olanlar yarım saniye bile etmemişti ki jimin Taehyung'un yanına varmış, onu tutup benim yanıma sürüklemeye başlamış, ben ise onu aheste aheste süzmeye devam etmiştim.
Kırmızı ceketi bana geçmişi hatırlatmış derin nefes alma ihtiyacımı karşılamıştı.
Altına açık renkte kot bir pantolon giymiş ceketin içine ise düz beyaz bir tişört giymiş tişörtünü pantolonunun içine sıkıştırmış. Ellerine gümüş renkli ojeler sürmüş kulaklarını boş bırakıp,boynunu ve bileklerini takılar ile doldurmuş,ayaklarına ise beyaz bir spor ayakkabı giymişti. Onu böyle görmek, nefesimin sıklaşmasına sebep olmuş sık sık nefesler almaya başlamıştım.O ise beni süzmeyi yeni bitirmiş gibi gözlerini gözlerime çıkarmış, gözleri şaşkınlık barındırsa da yüzünde minicik bir tebessüm vardı. Sanki yanakların kızarması gözlerime bakmasıyla daha da artmıştı. Bu durum hem beni hemde delta kurdumun hoşuna gitmiş feremonlarımı daha da çoğalttırmış, yıllardır bu tebessüm ve tavırlara hasret kalan kurdumun mutlulukla ulumasına bir sebep daha vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akina 'tk
FanfictionJungkook deltasını yönetebilmek için gittiği Fransa'da eğitimini tamamlamış, Kore'ye, evine geri dönmüştür. Delta: Jungkook Omega: Taehyung Text/düzyazı