"Jo!" Gustav zajásal kdyz jme procházeli dvojtými dveřmi, které vedly do sexuálního domu; Morganova slova.
Pomalu jsem vešla vedle Rii, která byla zaháknutá za Biilovou paži, ale on ji rychle pokrčil rameny, aby se šla dívat na nějaké dívky klouzající po tyči ve spodním prádle. "Co je to za místo?" Naklonila jsem se k Morgan.
"Ten sexusalní dům, už jsem ti to řekla" řekla s povzdechem.
"Ale"
Přesrušila mě: "Příjdou si zatancovat na klíně, dívat se na striptérky, sledovat tanečnice u tyče nebo jdou do pokoje s nějakou dívkou, ale všichni vypadají stejně, dlouhé černé vlasy, nalíčené a bez oblečení" řekla Morgan se zabručením.
"No tak Taylor" řekl Tom, když mě chytil za paži.
Zavřela jsem oči a znechuceně se podívala jinam, přinutilo ho si povzdechnout, než si mě přitahl k sobě: "Ani nepřemýšlej o tom, že bys hrála tady, nebo zabiju každou zasranou šlapku na tomto místě...což samozdřejmně znamená, že tvé
přátelé"Zavrčela jsem, frustrovaná, že mým přátelům prakticky říká děvky, věděl, že by neudělal dobrou práci, když by mi vyhrožoval tím, že by mi vyhrožoval životem, ale jakmile byla Ria v obraze, věděla jsem, že musím být jeho hodný zasraný malý mazlíček. Objal mě a vedl mě kolem stolu, kolem kterého se tísnili muži, jen jeden z nich měl koule podívat se na Toma Kaulitze a pak na mě a mírně zvedl oboči. Věnovala jsem mu dětinsky zlý pohled a on odvrátil pohled a lehce se zasmál mým činům.
Tom pokračoval v procházení klubem, kolem Gustava, který byl u baru, a kolem několika tanečnic u tyče, kteří sténali jehi jméno, když mijel "Sprosté" řekla jsem při všech dívčích akcích.
Tom si mě přitáhl blíž k sobě a kousal mě do ucha, zlomek vteřini si pohrával s mou naušnicí s jeho jazykem, než se konečně dostal k bodu "Přišlo mi to docela vzrušující" zaseptal, než mi švihl jazykem po ušním lalůčku, až jsem sebou trhla v nepohodlí. Dosli jsme ke schodišti s červeným kobercem roztaženým přes ně a vydali se nahoru, začínám být trochu vyděšená, kam jdeme. "Kam mě to vedeš?" Zavrčela jsem.
Tom se na vteřinu nebo dvě ohlédl, aby mi ukázl svůj úšklebek, a já si povzdechla. Přišel do místnosti a otevřel dveře, už nebyla moje ruka v jeho. Usmál se na dvě Japonské dívky, které pro něj ležely na posteli v jejich malém prádle. Usmáli se a sténali při pohledu na něj "Tomi" Řekla jedna z nich, okamžitě mi připomněla Yumi a vyslala ostrou bolest do mé hrudi.
Věděla jsem, co se teď bude dít; ve skutečnosti si myslel, že mě může odtáhnout do této místnosti, zatítímco bude šukat s těmi hloupými dívkami. Otraveně a nevěřícně jsem se od něj odvrátila, jakoby si ve skutečnosti myslel, že to prožiju, musela jsem to snášet s ním a Yumi a nehodlala jsem to prožít znovu, ne se dvěma skurvenýma prostitutkama. Začala jsem odcházet z pokoje, ale Tom mě chytil za zápěstí. "Kam si myslíš, že jdeš?" Řekl a projel si jazykem po kroužku na rtu, očividně velmi vzrušený z toho, že do té mistnosti vstoupil se mnou.
"Jako sakra se budu dívat, jak šukáš s nějakou kurvou?" Zakřičela jsem na něj "Teď mě pusť" řekla jsem naštvaně na jeho ruku na mém zápěstí.
"Kdo řekl něco o sledování?" Řekl Tom, když mě zvedl z nohou a vtáhl mě do pokoje, zavřel za sebou dveře.
Podařilo se mi ho kopnout a on mě srazil na kolene "Do prdele!" Zamumlala jsem bolestí.
Tomova velká hrubá ruka popadla hrst mých vlasů na mé halvě a já plakala bolestí, když mi trhl hlavou dozadu, takže směrovala nahoru. "Pamatuj si, co jsem řekl, Taylor, udělaš něco hloupého a já zabiju tvé zasrané přátele" "Teď si vlez to postele" řekl mi klidně.