KŘIČ NA MĚ, BOJUJ SE MNOU, UDĚLEJ NĚCO!

998 34 2
                                    

*Tomovo POV*

Od nehody uplynuly dva měsíce; Taylor byla v kómatu 7 týdnů a právě minulý týden se probudila, bledá a otřesená. Včera večer jsem ji přivedl domů a nechal jsem ji ležet v mé posteli, překvapený, že se se mnou nehádala, když jsem se k ní připlazil a přitiskl její tělo k mému. Podíval jsem se na její spící tělo, odvedl jsem pozornost od její krásné tváře k hluboké jizvě na jejím zápěstí. Ta jizva mi přinášela bolest pokaždé, když jsem si jí všimnul, jako by to byla připomínka, abych nikdy nezapomněl na bolest, kterou jsem jí způsobil, a nejen na bolest způsobenou tím nožem. Naklonil jsem se a políbil její odhalené rameno, než jsem přes ni natáhl ruku a jemně jsem jí pohladil prsty po té strašlivé jizvě. Chvíli jsem tam ležel, jen jsem na ni zíral a hladil jizvu. Konečně jsem vstal, nechtěl jsem ji budit. Vyšel jsem z místnosti a poškrábal jsem se na holé hrudi, když jsem procházel kolem salonku, zíral jsem na 3 další mazlíčky, kteří všichni ztichli, jakmile jsem byl na dohled; Zastavil jsem se "O čem to mluvíte?" Řekl jsem a zastrašil dívky.

"O botech" Lauren rychle vyhrkla a nepříjemně se zachichotala "Jo, jen o botech" Řekla s cvaknutím jazyka.

Zíral jsem na 3 z nich, 3 špinavá zvířata, která se chovala jako doma. Byl jsem zvyklý, že to dělají domácí mazlíčci, cítím se pohodlněji a nikdy se mi to nelíbilo.

"Ano," řekli všichni, než prošli kolem mě.

Ria byla za zbylými dvěma, právě se chystala projít kolem mě, když jsem natáhl ruku, což způsobilo, že byla stažena zpět. "Ty ne" řekl jsem s vážným pohledem.

"Ehm, dobře" řekla se skloněnou hlavou.

"Ted, Rio" řekl jsem a položil jí prst pod bradu, aby se mi podívala do očí. "Mluvila jsi s Taylor?"

"Ehm, ne Tome"

Spustil jsem prst z její brady "Na tvém místě bych mi nelhal, nesnáším lháře" řekl jsem se zlým úšklebkem; Miluji moc, kterou jsem měl nad těmito zvířaty.

"Promiň, ehm, no, mluvila jsem s ní jednou, den předtím, než byla propuštěna z nemocnice."

"Mmhm, a co ti řekla?"

"hm"

"Já chci vědět všechno, co řekla, mluvit jejími přesnými slovy, Rio" Zíral jsem na ni, ruku jsem opřel o zárubeň, která ji blokovala "Poznám, jestli nemluvíš jejími slovy."

Ria stydlivě přikývla, dívka se nasrala "Řekla mi, že ses na ni naštval, že ses znovu pokusila utéct, řekla, že jsi ji bodl do zápěstí a pak jsi ji odnesl do pouště, abys ji porazil."

"Porazit ji, jo?"

Ria přikývla a vlasy jí spadly před obličej. "To je vše, co ti řekla?"

"Ano, přísahám," odpověděla rychle.

"Vypadni," řekl jsem a sundal ruku, abych ji nechal projít.

Nic neřekla, jen se snesla z místnosti; rád, že je ode mě osvobozena.

"Tome" Billův hlas se ozval z haly a já jsem se opřel, abych viděl, jak kráčí přes něj a plácne Riu po zadku, když ho míjela.

"Co?"

"Dnes večer probíhá závod; ukážeme se?" Řekl Bill a houpal se na patách, když na mě mluvil.

"Samozřejmě, že jsem úplně nezapomněl na závodění," řekl jsem a promnul si čelo.

"Věř mi, že vím, lidé se ptají, kde jsme byli," řekl Bill s úšklebkem.

"Dnes večer půjdeme, ale nejdřív mi udělej laskavost a probud' Taylor."

My Living Nightmare - Překlad Do Češtiny Kde žijí příběhy. Začni objevovat