Závod byl stejný jako každý jiný, Tom vyhrál, ale nezabil muže, který ke mně přišel; Kristina ho zastavila.
"Prosím Tome, je to jeden z mých nejlepších závodníků, prosím nezabíjej ho. Já ti to vynahradím" Popadla jeho péro a pořádně ho třela.
Samozřejmě, když si žena hraje s mužským mužstvím, bude to mít na věci jiný pocit.
"Taylor" Morgan zakňučel z chodby.
"Co?" Zavolala jsem zpět, zaneprázdněna dokončováním večeře.
"Nemůžu najít svůj kartáček na zuby," řekla a dupla nohama vedle mě.
"Jak můžeš ztratit zubní kartáček?" Řekla jsem, když jsem žvýkala svůj toast.
"Nevím, pomůžeš mi to najít?" Povzdechla jsem si a upustil toast.
"Fajn" Morgan skočil za mnou "Mmm, ten toast je dobrý." Otočila jsem hlavu a vzdychla na ni, když žvýkala můj toast. Neubránila jsem se smíchu.
Došli jsme do koupelny, Morgan za námi zavřela dveře. "Jsi nadšená?"
"Vzrušena z čeho?"
"Celý víkend pro sebe!" Zajásala a snažila se to udržet co nejníže, když v ní narůstalo vzrušení.
"Ano, myslím"
Morgan se mým slovům posmívala: "Neměla bys mi pomoct najít ten kartáček?"
"Ach jo" Morgan se začala dívat "Bude to tak skvělé, půjdeme ven do klubu a pak další noc... do klubu" Rozzářila se úsměvem.
"Jasně" zasmála jsem se.
"Taylor!" Povzdechla jsem si, proč dnes všichni volají mé jméno?
"Pojďme se podívat, co chtějí." Došli jsme dolů, Ria a Lauren už tam dole byli.
Tom se na mě podíval a usmál se, jeho úsměv je tak těžké popsat, ale dokážu popsat, co to se mnou dělá. Bolí mě z toho srdce, jako když se potápí, protože to na mě má takový vliv, bolí mě vidět jeho úsměv, protože je tak krásný. "Co se děje?" Zeptala jsem se a opřel se o zábradlí schodiště.
"Jdeme" řekl Bill se smutným obličejem.
Ria se k němu přitulila, stalo se to samé, co se dělo poslední týden. Bill na ni pokrčil rameny, zabíjelo ji to, nechala bych ji ve svém pokoji brečet, protože se na ni ani nepodíval, tak se styděl.
"Vrátíme se v neděli odpoledne nebo ráno, podle toho, jak pojedeme." řekl Tom.
"Jo, takže žádné opíjení nebo párty, protože to budeme vědět." Morgan našpulila Georgova slova.
"No, tak my jdeme pryč." řekl Tom a trochu ustoupil, když kolem něj proběhla Morgan a skočila Gustavovi do náruče.
Nevěděla jsem, jak mu odpustila, že nás chtěl všechny zabít, opravdu mě to šokovalo, jak moc se ty dívky pustily. Tom ke mně přešel a já se podívala dolů, tvář mi zrudla. "Nedostanu objetí?" Zeptal se, hlavu měl zakloněnou a já cítila jeho teplo.
Naklonila jsem se a lehce ho políbila na tvář, možná ho miluji, ale nejsem v žádné situaci, abych si to přiznala a chovala se s ním jako pár. Za prvé, stále mi říká jeho mazlíček, Zadruhé spí s jinými holkami (hlavně s Kristinou) a za třetí mě unesl. "Je to všechno?"
Přikývla jsem a on si trochu povzdechl "Fajn." A s tím popadl svůj vak a vyšel ze dveří. Ostatní dívky vyběhly ven, aby zamávaly na rozloučenou, ale já se jen opřela o zárubeň a unaveně pozorovala "Jsme volní!" Ria zaječela, když ke mně všichni tři přiběhli.