ZASTŘELÍŠ JI ZASTŘÉLÍM TEBE

1.4K 41 0
                                    

"Nikdo mi neodpovídá" zavrčela jsem, byla jsem úplně zmrzlá, když zvedl pěst.

Nemohla jsem se pohnout, byla jsem opřená o auto s jeho rukou na mé hrudi a držel mě dole, i když to nemusel, byla jsem příliš zmrzlá strachem, abych se pohnula, plýtval svou silou a drtil mě o auto. Neslyšela jsem vyděšené výkřiky Rii, když se schoudila na zemi a sledovala muže, který udeřil její nejlepší kamarádku, neviděla jsem Billa, jak stojí za Tomem se strachem a bolesti v očích, když Tom udeřil nevinnou dívku, viděla jsem jen vztek v Tomových očích, jen jsem slyšela jak mi tluče srdce, cítila jsem jen jeho ruku hrubě přitisknutou na mé hrudi.

Tom najednou zavrčel a otočil se ode mě, frustrovaný zpožděním "Cože!"odsekl.

Přiběhla ke mně dívka jménem Lauren, zjevně vyděšená z pozice, ve které se Tom nachází "To je Gustav, zase pil a odešel najít 'Budo' gang"

Tom otráveně zasténal "Bille, nastup do mého auta, zachvíli jsme tam" Otočil se ke mně a přitiskl své rty k mému uchu "Vyřídím si to později, zatím jedeš se mnou" sundal ruku a chytil mě kolem zápěstí.

Teď už strach trochu pominul, pořád jsem se bála, ale teď jsem byla schopná bojovat "Pusť mě" zavrčela jsem na něj, když mě táhl za sebou.

"To se nestane" řekl a stále mě tahal za sebou.

Přitahovala jsem se k němu, ale on se ke mně jednoduše otočil čelem a způsobil, že jsem ztuhla strachem a objal mě kolem pasu, aby si mě přehodil přes rameno. "Dej mě dolů!" Křičela jsem na něj, plácala a škrábala ho po zádech, stejně jako kopala nohama v naději, že se trefím do jeho slabin.

"Přestaň bojovat, kotě, nebo tě zabiju" řekl prostě.

Ignorovala jsem jeho slova "Já do toho auta nenastoupím!" Křičela jsem stále kolem sebe.

"Ano nastoupíš"

Byla jsem naprasto překvapená, nikdo mě nikdy nedokazal zvednout, a teď si mě prostě hodil přes rameno, jako bych nebyla nic, i když jsem se vrhala kolem sebe, stále mě dokázel pevně držet. Chytila jsem ho za košili a zatahala za ní, pamatuji si, jak udeřil tu druhou dívku, za to že mu zatahala za košili, možná by ho přimělo, aby mě pustil. "Snažíš se mě svléknout, co?" Zasmál se a já jsem zasténala, než jsem ho udeřila ještě víc.

Podívala jsem se na horu k místu, kde mě přišpendlil k autu. "Rio!" Zavolala jsem, její tělo teď stálo "Rio, pomoz mi!" Zavolala jsem a snažila se rozhoupat tělo.

"Ta děvka si se mnou nebude zahrávat" řekl Tom, než otevřel dveře auta a hodil mě na sedadlo.

Jakmile mě shodil dolů, skočila jsem ke dveřím, ale on už je zavřel, zkusila jsem je otevřít, ale byli zamčené. "Bille!" Kňučela jsem "Dostaň mě odtud"

Otočil se zpátky ke mně "Promiň Taylor, on je šéf" řekl se smutkem v očích.

Už jsem skoro brečela: "Proč más zaplou dětskou pojistku!" Křičela jsem na Toma, když lezl dovnitř.

"Tušil jsem, že bych měl, pro případ, že bys ses chtěla projet" řekl a ani se neotočil.

Zasténala jsem podražděně "A co Ria!" Křičela jsem.

"Může zapráhnout výtah někým jiným" řekl, když dal klíčky do zapalování a vyjel s parkoviště.

Jízda byla rychlá, vzdala jsem pokus dostat se ven, jakmile jsme se pohybovali, protože jsem to nedala za Toma, aby uvolnil dětskou pojistku a nechal mě vyletěz ze dveří, rychlostí, kterou jel. Dorazili jsme k cíli na skřípající zastávce, Tom udělal velkou zatáčku a okamžitě zastavil před několika Japonci a Gustavem, který se krčil na zemi. Tom a Bill vystoupili a já je sledovala z auta. Překvapilo mě Georgovo auto, které přiletěli za roh s Lauren a Riou na zadním sedadle a Morgan ve předu. George vyskočil a vyběhl ven, aby mohl stát vedle Toma, který stal vysoko uprosteřed, mezi Georgem a Billem. Vylezla jsem na přední sedadlo, abych se mohla lepé podívat a slyšet, co říkají. "Nenuť mě střílet tě do hlavy Hiroshi" řekl Tom.

My Living Nightmare - Překlad Do Češtiny Kde žijí příběhy. Začni objevovat