פרק 20

19 0 3
                                    

"אז, אני כאילו, עם עצמי לבדי לגמרי?!?!?" חלום הבינה ברגע שיצאו 7 הבחורים מהבית, כאילו למעשה אם היא מסתכלת על כל אירועי השעה האחרונות זה הולך ככה:
•היא פגשה אנשים מהעבר שהצילו אותה
•פוטרה מהעבודה
•השתכרה את חייה כשהבינה שאבדה תקוותה
•פרצה לבית של 'המושיעים' שלה
•ישנה עם גבר חתיך הורס לילה שלם
•התעוררה לצד גבר חתיך הורס בלי לדעת למה
•ניסתה לברוח אחרי שקלטה את מצבה
•ויתרה על הרעיון כשהגיע 'המושיע' במקרה, וכמעט חנק אותה...
•עברה ראיון זריז+ התקבלה לעבודה שבחיים לא הגישה לה בקשת עבודה
•בישלה ל-7 כוכבים מהממים
•ואכלה איתם...
(המדריך המקוצר לאיך להשיג ארוחה עם הבייס שלך🤭😂🫣👆)

ועכשיו הכוכבים יצאו, והיא בבית שלהם, לבד!!
מה היא אמורה לעשות??
היא העיפה מבט זריז סביבה מסתכלת על הבית, מסתבר שבנים חיים שם, אבל הוא לא לגמרי נורא, בעצם, מסתבר שהיא עשתה יותר בלאגן ממה שהבית מבולגן...

''טוב, אז כאילו, צריך לסדר... חייב להיות פה מערכת סטריאו איפשהו בבית הזה'', היא חיפשה, מוצאת רמקול, ''אין כמו שיר טוב לניקוי יעיל'' היא קראה תוך כדי שהיא מפעילה את השיר, פרסומת קצרה והשיר מתחיל...
''.🎶..
don't text me, oh ya oh ya
...🎶🎶
oh ya oh ya...
your every picture,...🎶....ah ah ah babe,
come be my teacher...🎶🎶... You one you two..."
חלום שרה בקולי קולות את השיר, רק בשורות שבאנגלית, את הקוריאנית היא חירטשה...😁
היא סידרה את המטבח וניקתה את הכלים, אספה. בלאגן מרחבי הבית פינתה את השולחן ושטפה כלים, היא לקחה את הערימה של הבגדים שלה, ''אבל חבל להפעיל מכונה רק לבגדים שלי...'' היא חיפשה את הסל כביסה, מוצאת אותו ליד המייבש בפינה מסתתר, היא הוציאה ערימה ענקית מתחילה לציין לפי צבעים ''וואוו איזה הר, כל כמה זמן הם עושים כביסה??''

''שכחתי את הטלפון בית, חכו שניה אני רץ להביא'' ג'ונגקוק קרא, יוצא מהמכונית במהירות, פותח את הדלת שלא הייתה נעולה ''למה זה לא נעול?" הוא שאל את עצמו בשקט, הוא עלה במדרגות רץ לחדר, הטלפון לא שם ''Da Rim?" הוא קרא כשראה ששקט מדי בקומה של החדרים ''איפה היא?!?"
הוא ירד לסלון, שומע קולות שירה חזקים, הזיופים גרמו לשפתיו להתעקל בחיוך....

''oH ma Ma mY, Oh Ma mA My NigA Do fly..."
הוא שמע קולות זיופי שירה מכיוון חדר השירות והתקדם לעברם, מחניק את צחוקו שאיים להתפרץ...

"Oh Ma mA my, oH mA Ma My, something right dijbldi BOY WITH LOVE!
Oh oho ooho oho oh, love is nothing stronger,
Oh oho oho oho oh in a moment, in a moment love..."
לפי הקצב, חלום הרימה בגד והניחה אותו בערימה המתאימה לקטגוריה הנכונה, תוך כדי שהיא שרה בקריאות רמות ונלהבות, רוקדת לקצב השיר...

''Oh oho ooho oho oh, love is nothing stronger,''
היא קראה מרימה חולצה שחורה ומניחה ב 'הר' של הבגדים השחורים ''ממש ילדי אימו יש כאן''
היא הרימה תחתונים עם הדפס של נמר עליהם
"Oh oho oho oho oh"
היא המשיכה לשיר, רוקדת תוך כדי כשהמנומר עדיין בידיה...

אבודה בקוריאהWhere stories live. Discover now