══════ஜ▲ஜ══════
Мила Лілі
Я щиро рада чути про ваші заручини і не можу дочекатися самого весілля. Ви вже склали список гостей? Весілля в ідеалі лише раз на життя,так що все має бути просто чудово, щоб потім не було жодного жалю. Хоча в мене особливо немає досвіду в організації весіль,але я завжди готова допомогти. Як я розумію, ви запросите тільки близьких, включаючи Сіріуса, тож варто задуматися і про алкоголь. Боюсь, Блек з ним несумісний, хоча це, звичайно, не мої турботи, все ж таки, не мені його тягнути додому. З плюсів, якщо він нап'ється, всім буде точно весело, і весілля запам'ятається надовго. Я знаю,що теж могла би бути у цьому списку,але ваша безпека для мене понад усе. Я хотіла б бачити лише твою усмішку у той день,що дуже від тебе прошу.
Хоч ти і пропонувала пожити у вас кілька тижнів на канікулах,проте,я дуже сумніваюся, що у мене вийде. Ти ж знаєш, батько в житті не відпустить мене до тебе, враховуючи твоє походження(щиро прошу вибачити мені ),а я дуже добре пам'ятаю, що було, коли він дізнався про нашу дружбу, тож просити немає бажання, як і сенсу. Для нього чистота крові понад усе. Але не переймайся,я так не вважаю, все зміниться, коли я закінчу школу. Тоді я зможу приїжджати до вас не лише на канікули. Буду няньчитися з маленькими Поттерами, стежити, щоб Сіріус не псував їх і таке інше. У нас буде власна історія дружби,яку ти запам'ятаєш надовго,як і я. Гаразд, не буду тебе затримувати і гаяти твій час аби ти прочитала цього не значущого листа від мене. Єдине матиму прохання до тебе аби ти розказала детальніше про те, що відбувається у твоєму житті. Тим не менш, поки я в Гоґвортсі, ми можемо переписуватись більш-менш, не побоюючись того, що хтось прочитає наші листи (звичайно, маю на увазі свого улюбленого батька). Я дуже сумую і сподіваюся, що ми зможемо зустрітись у майбутньому без побоювань та страхів. Передавай усім вітання від мене....
З любов'ю Торі
Чорновик. Листопад 1978══════ஜ▲ஜ══════
❧
—————~ஜ۩۞۩ஜ~—————
Вітання,Асторіє. Сподіваюся, у школі все добре, і ти поводишся так, як личить дівчині твоєї родини. Ми з батьком отримали запрошення на різдвяний бал у будинку Блеків, тож на канікули ти поїдеш додому, а не залишишся у своїй школі, як хотіла. Тим більше, у тебе є справи і серед Смертежерів, сподіваюся, ти не забула про клятву вірності, яку дала. На вокзалі тебе зустріне водій, а ми з батьком чекатимемо на вечері вдома. О,ледь не забула,на Різдво тобі знадобиться вечірня сукня, постарайся подумати над кольором та фасоном, щоб після приїзду ми знали, що шукати. Не забудь про мітку на своїй руці, її краще прикрити. На таких вечорах, де збирається багато людей, не варто втрачати пильність, тим більше багато хто ще не усвідомив правдивість ідей, про які говорить змія на твоєму передпліччі.
Чекаємо на тебе, Асторіє.
Маргарет Бауерман
—————~ஜ۩۞۩ஜ~—————
ВИ ЧИТАЄТЕ
Щастя на вазі з Карою
FanfictionА ти маєш мрію? - прошепотів Рег -"Лише одну. Я просто хочу вижити і любити тебе до скону". -"Тоді,я теж матиму таку мрію,Торі"