«⑪»

26 13 0
                                    

...Літній час закінчився, і на зміну прийшла дощова осінь, типова для Лондона цієї пори. Як закінчилося літо, Асторія повернулася до батьків, але, як і раніше, часто зустрічалася з Регулусом.Тепер у жодного з них не було жодних обов'язків, якщо не вважати того, що вони мали робити на зустрічах Пожирателів Смерті. На щастя, нікого з них більше не відправляли до нічних рейдів, а маленькі завдання найчастіше стосувалися пошуку будь-якої інформації.
Хвилювалося Міністерство через низку страшних вбивств, в яких був замішаний один Темний маг, чиє ім'я навіть боялися називати. Однак, як мінімум, одного пожирача Смерті ця інформація не хвилювала: Асторія була надто щаслива,щоб думати про те полювання, яке вирішив влаштувати на них нарада чарівників. Дівчина була безтурботна: на зборах її майже ніщо не хвилювало, вона поринала глибоко в мрії і не виходила з трансу, поки все не добігало кінця. Здавалося, що вона встигла забути про те, чим мала займатися заради Ордену Фенікса. Регулус виглядав похмурим і відстороненим, але тільки коли Бауерман не дивилася на нього. Настав час переживати за долю не тільки своїх друзів, а й усього світу магів - він знав секрет, здатний врешті-решт знищити Волан-де-Морта. Але дівчина не помічала ознак хвилювання, а якщо й бачила їх, то мовчала, переконуючи себе, що в їхньому становищі така задумливість нормальна. Як то кажуть, кохання сліпе. Коли ти сам щасливий, важко бачити, а іноді й просто не хочеться, як нещасна інша людина, нехай і найближча тобі людина.
***
З хвилини на хвилину в будинку повинен був з'явитися Регулус, щоб вони разом вирушили до білого маєтку Блеків. Їм порядком набрид шум пожвавленого міста і натовпу туристів у Лондоні, тому вони вирішили провести день у повній тиші та самоті серед скель, моря і чайок, що ширяють високо в небі.
Коли слизеринка розчісувала волосся, вона почула внизу голоси. Значить, її мати зустріла тільки Регулуса, що прибув. Щоб надовго не залишати хлопця наодинці з цією жінкою, Асторія миттю спустилася вниз, на ходу перевіряючи, чи все вона взяла.
-"Доброго ранку, Реджі",-дівчина усміхнулася йому, але не обійняла і не поцілувала, як це робила зазвичай.За матері їй не хотілося показувати свої почуття.
-"Мамо, ми мабуть, підемо. Я повернуся години до сьомої і... до того, як батько буде вдома".
Маргарет хитнула головою на знак згоди і, як завжди, надзвичайно чемно попрощалася з молодим чоловіком. Ще одна подія дуже тішила дівчину: її мати і батько добре прийняли Регулуса і не мали нічого проти їхніх стосунків. Навіть Теодор зрадів, дізнавшись про хлопця своєї дочки. Регулус був для нього взірцем ідеального сина, якого він свого часу так хотів виховати. Саме тому містер Бауерман був окрилений надією, що цей гідний юнак колись зможе увійти до їхньої родини.
_|•|__
Вже за кілька секунд Асторія і Регулус стояли на кручі і спостерігали, як бурхливе море розбиває свої хвилі об скелі. Як і вперше, коли дівчина опинилася в цьому місці, небо було свинцевим, важкі, налиті вологою хмари нависали над самими головами, і десь далеко було видно спалахи блискавки, проте буйство природи ніяк не могло зіпсувати піднесений настрій Асторії, яка нарешті вирвалася з дому.
Молоді люди пішли вздовж урвища, який, здавалося б, тягнувся на тисячі кілометрів уперед, і йому не було кінця. Вони йшли, взявшись за руки, зігріваючи одне одного своїм теплом. У такі моменти мова для них була безглуздою, вони з легкістю передавали свою любов через дотик. Пройшовши, як здалося дівчині, кілька кілометрів, вони зрештою зупинилися і, постеливши плед, сіли на край обриву.
Бауерман звісила ноги вниз і дивилася на обрій. Ніщо не відволікало її: ні тривожні думки, ні тривожне майбутнє. Життя було як ніколи прекрасне в ці кілька місяців безмежного щастя, і Асторія розсміялася в обличчя будь-кому, хто спробував би її переконати, що все це може зникнути в одну мить.
-"Торі...",-раптом звернувся до дівчини Регулус, -ти погодилася б провести зі мною все життя?"
-"Ти знаєш відповідь",-легко відповіла дівчина.
Асторія дивилася в небо і не звернула увагу на те, як важко далося питання Реджі.
Їхні голоси знову замовкли, і на десятки кілометрів було чути лише шум прибою, та крики чайок, що спускалися до моря, щоб уловити собі рибу. Однак, це було не все, про що хотів поговорити Регулус.
Він дивився на неї майже благаюче і, зустрівши погляд її ніжних очей, був здивований нерозумінням, яке побачив у них:- давай будемо разом до кінця"
Дівчина раптом подумала, побачивши тривогу, яка відбивалася в його очах, що він хоче зараз померти, стрибнувши з цього урвища - тоді вони будуть разом до самого кінця. Ця думка жахнула її так, ніби вона побачила перед собою величезну змію.
-"Коли люди говорили, що «за кожним великим чоловіком стоїть велика жінка», мені було ніяково. Здавалося, вони кажуть, що я не зможу досягти успіху, якщо жінка не допоможе мені. Але, коли зустрів тебе, я це чудово розумію. Зараз я відчуваю, що можу щось зробити, бо знаю, що поряд зі мною така чудова людина, як ти. Ти надихаєш мене на те, щоб бути кращим та по-справжньому дорогим. Сподіваюся, я зможу зробити те саме для тебе. Дивлячись на тебе,думаючи про тебе,я...розумію,що разом ми краще, ніж будь-коли, окремо. Я тебе кохаю моя мила Торі. Можливо,ти не так це уявляла,але...
Дорога Торі чи станете ви моєю дружиною аби до кінця бути разом....?
-"Реджі...ми такі молоді та й ці рейди. Що буде, якщо ми помремо?"
Дівчина не знала, що відповісти. Вона чомусь була впевнена, що залишиться вірною йому на все життя, проте їй було страшно погодитися. Вона не була прихильником розлучень і їй хотілося бути з однією людиною все життя.
-"Вік не має жодного значення,але якщо ми помремо, то помремо. Не буде жодної різниці між тим чи ми були просто у стосунках чи одружені. Я тебе просто кохаю і хочу бути з тобою усе своє життя,з однією людиною,яку зустрів і побачив перед смертю"
Регулус розглядав її, намагаючись помітити навіть найменшу зміну у виразі її обличчя. Він повільно дістав з кишені маленьку коробочку і розгорнув її.Кільце, яке він вибрав, було таке маленьке і акуратне,з ніжними камінчиками,які ледь виблискували на сонці,що пробивалось крізь сиві хмари.
Після хвилинного мовчання він поставив останнє запитання, яке, як йому здавалося, мало найбільший вплив на все його життя:
-"Отож,Асторіє Бауерман,ви згодні стати моєю дружиною?"
-"Так,я згідна бути з тобою все життя,мій любий Реджі,все життя і до кінця...",- нарешті сказала дівчина, важко видихаючи. Їй цієї миті, здавалося, що все перекинулося.
Вона його наречена. Його кохана людина,його...
Реджі обережно відсунув пасмо волосся, яке вітер неслухняно випустив на гірські пориви, і торкнувся губ своєї майбутньої дружини так трепетно, що вона раптом зрозуміла, що відчувають люди, коли говорять про тріпотіння метеликів у животі. Здавалося, що цей поцілунок, як падіння з тієї мертвенно білої скелі, на якій вони сиділи. Цієї миті дівчина усвідомила, що нічого не може бути краще, ніж цілувати людину, яку любиш більше власного життя. Адже справа, по суті, зовсім не в поцілунку - має значення лише те, хто тобі його дарує.
***
Вдома дівчина з'явилася за чверть до сьомої, пам'ятаючи про дану матір обіцянку, проте це не позбавило її гніву батька, який повернувся цього дня раніше, ніж звичайно. На момент появи в маєтку дочки Теодор Бауерман був близький до стану крайнього роздратування, у якому він,прибував майже завжди.
-"Він зробив мені пропозицію, - тихо, але чітко відповіла дівчина,опустивши погляд.
Батько з дитинства привчив її не марудити, а оскільки сьогодні вона не знала, якої саме реакції очікувати від цієї людини, Асторія не хотіла дратувати його ще більше. Чи буде він кричати, розлючений її рішенням, чи прийме заручини доньки прихильно? Мабуть, навіть сам Теодор не зміг би заздалегідь відповісти на подібне запитання. Його настрій змінювався, як картинки у калейдоскопі.
-"І ти погодилася, - скоріше затвердив, ніж спитав батько,-а ти не така дурна, як виглядаєш збоку. Я думав, що тебе ніхто в житті заміж не візьме, а ти ген якого нареченого зуміла вхопити. Мабуть, моє виховання не пройшло безслідно для тебе. Хоч щось запам'ятала з моїх уроків".
На його обличчі була така огидна усмішка, що дівчині були противні не так його слова, як вираз обличчя, з яким він говорив погано в її бік. Асторія давно звикла слухати, як вона некрасива обличчям, яке жахливе її тіло, який огидний характер, і могла спокійно виносити його промови, але задоволений, майже радісний вираз його обличчя, з яким він ображав її, змушував дівчину ненавидіти батька все сильніше з кожним його словом. Йому подобалося принижувати її, і Асторія це розуміла. В її душі кипіла німа лють.
-"Дай хоч подивитись на каблучку ближче!"
Донька мовчки корилася, показуючи йому безіменний палець, на якому тепер був знак заміжньої дівчини.
-"Я б на місці Блека так не витрачався б на тебе, можна було б і ще щось простіше,-на цих словах він засміявся, і його мерзенний сміх луною відбився від стін просторого приміщення, моторошно лунаючи в повній тиші,-запроси його до нас, бо я навіть не знайомий з твоїм майбутнім чоловіком. Незрівнянна партія! Розумниця, Асторіє!,- майже лагідно сказав він,-навіть я не знайшов би тобі такого чудового жениха".
Дивлячись на нього, не відриваючи очей, дівчина подумала, що не бачила батька таким щасливим з того дня, коли вона, подібно до нього, стала Пожирачем Смерті. Він навіть погладив її по голові, хоча така ніжність була зовсім йому не властива. Щоправда, не сказати, що такі прояви вдоволення вчинками доньки були приємні дівчині.
Коли вечеря нарешті добігла кінця, сталася друга несподівана подія за день. Маргарет Бауерман привітала дочку з заручинами, обійняла її і навіть усміхнулася, причому щиро, а не просто чемно, як вона це робила зазвичай. Дівчині здавалося, що вона з дитинства не бачила таку вільну усмішку на обличчі матері. Про себе вона подумала, що це прикрашає обличчя цієї не старої жінки, на якому передчасно з'явилися зморшки та інші ознаки зрілого віку.
Для Бауерман не тільки вечір з батьками, а й загалом весь день пройшов якнайкраще. Їй зробили пропозицію, батько прийняв новину про заручини більш ніж прихильно. Чого ще вона могла бажати?
•______________________
Регулус залишився на тому самому місці, де кілька годин тому зробив їй пропозицію. Він був щасливий: страх уперше за довгий час відступив, і його більше не лякало майбутнє. Хіба він може померти, знаючи, що зовсім скоро єдина дівчина, яку він коли-небудь любив, носитиме його прізвище? Звичайно, ні. Доля не може бути такою жорстокою, щоб розлучити двох людей, які люблять один одного настільки сильно.Тепер Регулус був упевнений, що впорається з будь-яким випробуванням, яке випаде на його частку. Через два тижні, в перший день останнього осіннього місяця, він потрапить до печери, де, як казав Кікімер, оживають найсильніші страхи, здобуде горокракс і вийде з неї живим. Смерть не приходить до щасливих.
Молодий чоловік сидів на кручі і усміхався, дивлячись на нескінченний океан. Він міг би так провести всю решту вечора, якби не найсильніша злива, яка звалилась на це неймовірне місце.
За кілька секунд Регулус опинився на площі Гриммо, біля похмурого будинку, де все життя почував себе некомфортно. Але зараз навіть найогидніші спогади, пов'язані з цим місцем, втратили свою яскравість.
-"Ти спізнився,любий, по-доброму докорила сина Вальбургія,-переодягайся і спускайся вечеряти. Батько вже чекає".
Коли Регулус спустився вниз, на стіл уже було накрито, а його батьки сиділи на нього чекали. Поки їли основну страву, ніхто не промовив жодного слова, але коли ельфи прибрали брудний посуд зі столу і подали гарячий чай, Вальбургія нарешті стривожено запитала сина: -щось трапилося? Ти виглядаєш задумливим.
Вона завжди любила молодшого сина та ніколи старшого. Про Регулус найчастіше були її думки, і вона відчувала кожну емоцію сина. Насправді, навіть сама Вальбургія не розуміла, чому мала таку слабкість саме до сіроокого Регулуса.
-"Я зробив Торі пропозицію",- почав Регулус, але від хвилювання його голос обірвався.
-"Вона не погодилася, чи що?",- хмикнувши пожартував Оріон Блек, але, побачивши незадоволений погляд дружини, звернений до нього, уткнувся в кухоль з чаєм.
-"Погодилася"
-"Яка чарівна новина!"-вигукнула Вальбургія, але потім уже суворо сказала:
-Було б краще, якби ти вважав за потрібне попередити нас з батьком про твої наміри!Але це вже не так важливо,- відразу пом'якшала вона,-тепер треба продумати ваше весілля: дату, місце проведення, де ви потім житимете. Ти маєш запросити дівчину та її батьків до нас на вечерю, а то ми до ладу навіть не знайомі з Теодором і Маргарет...".
Зазвичай небагатослівна Вальбургія кинулась у просторові роздуми на тему весілля.
Регулус залишив їдальню, коли його батьки затіяли суперечку: Оріон був проти того, щоб запрошувати троюрідних бабусь сина по материнській лінії, Вальбургія ж вважала це неповагою до себе, їхній син зовсім промовчав, хоча в таємниці подумав, що взагалі можна було б обмежитися близькими друзями та батьками, але вголос таку небезпечну думку він не посмів висловити. До того, як лягти спати, йому потрібно було зробити ще одну маленьку справу, яка, однак, була досить важливою....

-"Першого листопада ти покажеш мені ту саму печеру, де ти був із Темним Лордом,- спокійно оголосив хлопець Кікімеру, який з'явився посередині кімнати за його проханням. Ще кілька секунд він подумав, а потім додав про всяк випадок: - Ти забереш горокракс, якщо я не зможу цього зробити, і передаси його Торі, чого б тобі це не було варте. Стривай, я маю віддати ще дещо. Я залишу тобі листа для неї. Якщо я все ж таки не повернуся, ти передаси його їй, але тільки після двох тижнів з моєї смерті. Можеш іти,- махнувши рукою, Регулус відпустив домового ельфа.
Тепер, коли він повідомив Кікімеру все, що слід було, Блек не відступить від задуманого. Через два тижні він зробить те, чого так довго боявся. Він зробить лорда Волан-де-Морта смертним...

Щастя на вазі з КароюWhere stories live. Discover now