«⑮»

25 11 0
                                    

На вулиці було вже темно, коли Бауерман йшла по покладеній гравієм стежці поруч із високою огорожею. Негайно крокуючи, вона повернула на широку під'їзну дорогу, наприкінці якої стояв гарний заміський будинок. У вікнах нижнього поверху всюди горіло світло — у Малфоїв було повно гостей цього вечора. Поспішні кроки дівчини заглушалися тисами, що зростали з обох боків доріжки. Бауерман чудово знала, що збори давно розпочалися, проте не боялася гніву свого господаря — вона добре виконала його останнє завдання. Двері самі відчинилися, коли вона наблизилася до них. Всюди на стінах приміщення, куди увійшла дівчина, висіли портрети блідих людей, між яким важко було не помітити певної подібності, але Асторія не зупинилася, щоб розглянути їх уважніше.
Вона перетнула вестибюль і повернула бронзову ручку важких дерев'яних дверей, які вона трохи більше року тому до жаху боялася відкрити, знаючи, що чекає на неї в наступній кімнаті, проте тепер цей страх її не турбував. Коли двері нарешті подалися, Бауерман зайшла до вітальні. За довгим столом, який у довжину займав майже все приміщення, сиділи бліді безмовні люди. Хтось відверто горбився, притискаючись якомога нижче до столу, тим самим виявляючи свій страх перед господарем, на чиємусь обличчі застигла маска байдужості— Асторія чудово знала, що вона виражає той самий страх, який колись і вона так само намагалася приховати. Не затримуючи довго погляду на окремих обличчях, дівчина попрямувала до людини, яка сиділа на чолі столу.
-"Прошу мене вибачити, Мій Лорде, я запізнилася",—низько нахиляючи голову, сказала Бауерман
-"У голову декому вже встигла закрастись думка, що ти пропадеш цього вечора так само, як і твій непутній наречений, — відповів їй високий голос. Людина, що говорила, була віддалено схожа на змію: зіниці були швидше овальними, ніж круглими, замість ніздрів були вузькі прорізи, а колір обличчя був брудно-сірим, таким, яким не може бути обличчя нормальної людини.
"Сідай,-він показав їй на місце поряд із собою, навпроти Северуса,-як відбулася зустріч зі шкільною подругою?"
-"Краще нема куди",-похмуро повідомила дівчина, відсунувши стілець і розслаблено розвалившись на ньому. Краєм ока дівчина помітила, як батько несхвально на неї дивився: якщо вдома Теодор частково навіть закривав очі на  повне недотримання донькою етикету, то в суспільстві Волан-де-Морта боявся розбещеної поведінки доньки.
-"Шкода тільки, що більше не вдасться зустрітися".
Після останньої фрази Асторії на протилежному кінці столу пролунав пригнічений смішок. Глянувши туди, дівчина побачила Беллу, яка стримує сміх від її жарту.
-"Боюся, у тебе немає часу, щоб відвідувати друзів двічі, — зауважив Темний Лорд, пильно дивлячись у вічі дівчині. Крім Бауерман тільки Снейп  із тих, хто зібрався за столом, міг стерпіти погляд цих червоних очей. Через пару секунд безгубі рот розплився в моторошному подобі посмішки, яка відразу відобразилася на обличчі дівчини. — У тебе лишилося їх дуже багато.
Від цих слів тіло Асторії під мантією вкрилося мурашками, а до горла підступила нудота. Вона могла пережити смерть колишніх кращих друзів, але вбити своїми руками Сіріуса або Лілі було б вище її сил, хоча в серці колишньої слизеринки вже й блукали сумніви в її нездатності це зробити.
—"Це можна виправити", — посміхаючись, відповіла вона. Розмова була закінчена.
Під столом хтось штовхнув ногою Асторію. Цей жест нагадав дівчині її Реджі, який так само розмовляв із нею на зборах. Ось тільки він робив це ніжно, а людина навпроти явно не розрахувала силу, а, можливо, її просто не хвилювало те, що може залишити синець на ніжній шкірі дівчини. Вона подивилася на Северуса, питаючи мовчання. Той неоднозначно кивнув у протилежний бік, де за столом сиділи інші пожирачі.
Дівчина повернула голову і почала подумки перераховувати тих, хто сидів, сподіваючись зрозуміти, в чому справа. Більшість із тих, хто сидів у самому кінці, були абсолютно нецікаві, Асторія вважала їх надто пересічними бовдурами, щоб звертати на них свою увагу, потім сидів Рудольф, за ним Белла, яка щось поїдала з великим задоволенням, поряд з нею була її сестра та її чоловік. Люціус і Нарциса мило перемовлялися пошепки, чому дівчині стало жахливо гидко, і вона перевела погляд на Долохова - дивлячись на цю щасливу парочку, вона все думала, що саме так могли б виглядати вони з Реджі, якби він не загинув, а вона не залишилася навіки одна. Долохов особливого інтересу не представляв, як завжди, а ось за ним сидів.... Пітер. Що ж, якщо до цього моменту Асторії і здавалося, що її вже не здивувати, то вона помилялася. З легень ніби вибили повітря одним сильним ударом.
Вона не вірила своїм очам, не розуміючи, як таке могло статися, а Пітер, помітивши її здивований погляд, ніяково усміхнувся. Вона відразу відвела очі і постаралася зосередитися на чомусь іншому. Наприклад, на горекракс. Недаремно вона підслухала розмову Темного Лорда з Люціусом. Сталося так, що Бауерман несподівано для себе дізналася, що горекракс був не один - Темний Лорд створив їх кілька. Як би дівчині не хотілося втручатися в це, вона просто не могла вдати, що нічого не знала - це здавалося зрадою Реджі, так що тепер у неї з'явилася чергова причина пожити ще трохи. Асторія знала, що має дізнатися, наскільки частин Волан-де-Морт встиг розділити свою душу.
-"Темний Лорд, дозвольте запитати, — чемно звернулася Бауерман, намагаючись при цьому виглядати нерішучою і сором'язливою, як учениця, не цілком впевнена у правильності своєї відповіді. Побачивши схвальний кивок, дівчина продовжила, зробивши значну паузу, ніби не могла наважитися на запитання,-як жити вічно?"
-"А ти цього хочеш?",—запитав Темний Лорд, а в його зміїних очах помітила таємне схвалення.
-"Шукай відповідь сама".
-"Але я шукала!",- вигукнула вона, дивуючись своїй акторській майстерності,-я дізналася про горекракси",--пошепки сказала дівчина.
-То що тебе зупиняє від створення одного?",- ліниво запитав Темний Лорд, дедалі більше цікавлячись питанням Асторії.
-"Справа в тому, що скрізь пишуть, що можна створити лише один,— незручно зауважила дівчина,— хіба цього достатньо?".
-"Можна створити й більше",-відповів він, насторожено вдивляючись у вічі смертерки,помічаючи в них лише живий інтерес.
-"Скільки?",- швидко запитала вона.
-"Більше двох,-відповів наостанок Темний Лорд, більше не бажаючи продовжувати цю  бесіду, - займися цим питанням сама".
Асторія зрозумівши, що цього вечора зробила все, що могла,повернулась до приймальної. Коли «гості» почали розходитися, вона дочекалася, коли з-за столу підвівся Пітер, і встала за ним. Бауерман підійшла до нього, щоб вийти з маєтку вдвох.
-"Знаєш, Асторіє, я здивувався, коли побачив тебе на порозі вітальні,- почав Пітер, - звичайно, Джеймс і Сіріус розповіли, що ти пожиратель Смерті, і ми їм повірили, але все одно всередині думали, що на тебе це не схоже. Я навіть особливо не очікував тебе побачити на збори, а коли ти прийшла… Лілі була шокована, коли дізналася. Вона навіть вірити в це не хотіла, та й досі не хоче".
-"Як вона, до речі?",-спитала дівчина, йдучи з Пітером.
-"Начебто чудово. Нещодавно святкували день народження Гаррі. Це їхній син, якщо що. Йому вже рік як ніяк,уявляєш? Лілі вся у турботах, постійно поряд із дитиною. Навіть Джеймс на себе не схожий, ти б його не впізнала. Він став точніше, дорослішим, чи відповідальним. Вони добрі батьки, навіть прекрасні".
-"Я й не сумнівалася в цьому",- сказала Бауерман,швидше звертаючись до себе, ніж відповідаючи Пітеру.
-"То це правда, що ти майже вийшла заміж за брата Сіріуса?,-випалив юнак, ніби нарешті зважився поставити запитання, яке давно його хвилювало,-він ж помер, так?
-"Так, він зробив мені пропозицію, - спокійно сказала дівчина,- і так, він помер. Але вже два роки минуло, досить багато часу, щоб навчитися жити заново, чи не так?".
-"Звичайно", посміхнувшись, відповів Пітер. Подивившись на нього, Асторія подумала, що він думає, ніби вони зможуть знову бути разом. Яка ж то дурна думка була. Нехай Реджі і мертвий, це зовсім не означало, що вона зможе знову полюбити.
03.09.1980
-"Що ти тут робиш?",-не церемонячись, спитав Сіріус, коли побачив на порозі свого будинку Бауерман.
-"Дай пройти,- грубо відгукнулася дівчина, проходячи через двері,- я вся вимокла, поки чекала, коли ти нарешті дозволиш собі  відчинити ці чортові двері.
«Який він ідіот іноді. Якщо мене хтось помітив, коли я ошивалась як дурепа в маглівському районі, мені не уникнути розпитувань, за якими піде моя швидка смерть»,-подумала Асторія.
Вона скинула мокру мантію прямо на підлогу, не переймаючись тим, що вона може забруднитися, і пройшла до вітальні. Дівчина колись уже була в цьому будинку, так що їй не важко було знайти потрібну кімнату.
-"Сідай,—наказала вона,—розмова нелегка". Помітивши недовірливу усмішку на обличчі Сіріуса, Асторія лише стиснула зуби, змушуючи себе проковтнути їдкі слова, які так і рвалися з рота.
—"Можеш вважати мене будь-ким: ворогом, зрадником і так далі, але слухай уважно,— почала дівчина, налаштовуючись на серйозну розмову,-по-перше, за Поттерами полюють. Темний Лорд отримав пророцтво, де йдеться про дитину, яка зможе його перемогти. Схоже, це син Лілі та Джеймса".
-"Ми це знаємо. Але я одного не можу зрозуміти:навіщо ти це мені розповідаєш?",-спитав Сіріус, на обличчі якого більше не грала посмішка.
-"Я не хочу, щоб вони загинули і ніколи цього не хотіла. Невже ти це не знаєш,Сіріусе?,- стомлено пояснила Асторія,-якби я хотіла вбити когось із вас, то давно б це зробила. Повір, у мене було повно можливостей". -"Добре. Щось ще?".
Дівчина замислилась. Вона не знала, як розповісти Сіріусу про те, що один із його найкращих друзів перекинувся на ворожий бік. Була б можливість, вона б промовчала. Ось тільки дівчина ясно усвідомлювала, що не можна допустити, щоб за її найкращими друзями постійно стежили, а вони навіть про це не здогадувалися.
-"Пітер вас зрадив",-просто відповіла Асторія і тут же виявилася притиснута до стіни Сіріусом, що схопився з стільця.
-"Навіщо ти брешеш?",-прогарчав він,-думаєш, ми не знаємо, хто насправді перейшов на бік Волан-де-Морта? Твої слова зовсім не правдоподібні, хіба ти цього не розумієш? Навіщо Пітеру було б зраджувати нас?".
-"Перестань волати на мене,я розповідаю те, що бачила сама! Він був на зборах!,-штовхнувши його, вигукнула дівчина,-думаєш, з чого я зірвалася і помчала до тебе? Не будь дурнем, Сіріусе. Мені нема чого тобі брехати!".
-"Забирайся з дому!".
-"Я не піду, доки ти мені не повіриш! Невже ти справді віриш, що це Римус?",-сама думка про це змусила тіло дівчини покритися мурашками. Вона не могла змусити себе повірити, що її друзі могли підозрювати саме Люпина.
-"Ви розійшлись кілька років тому, а ти й досі тримаєш на нього образу? Припини,Торі, хіба ти сама цього не хотіла?".
-"Єдине, чого я хочу, то це того, щоб ти не був ідіотом! Ти втратиш їх, Сіріусе! Як же ти цього не розумієш",-тихо прошепотіла Асторія.
Блек придивився до виснаженого обличчя дівчини, яка стояла перед ним. Вона виглядала набагато старшою за свій вік. Бауерман більше не була тією дівчинкою, яку він пам'ятав і яку бачив на цвинтарі майже рік тому. Вона раптом стала дорослою жінкою, такою не схожою на ту маленьку слизеринку. Обличчя набуло сірого відтінку, риси обличчя загострилися, надаючи дівчині якогось хижого вигляду, а тіло лякало своєю неприродною худорлявістю. Її легка краса раптом стала якоюсь обтяжливою і більше не тішила око.
-"Що ж вони  з нею зробили?",-спитав себе Сіріус.
Він ніколи в житті не міг собі уявити, що зустрінеться з ось такою Асторією,а тепер вона стояла перед ним і лякала його тим, ким стала. Він чув у її голосі благання, змішану з гіркотою та звинуваченням, але не міг повірити їй. Пітер ніколи б не зрадив Джеймса та Лілі. Сіріус заборонив собі сумніватися у слові, яке дав Поттерам.
-"Краще йди, звідси",— попросив нарешті він, і дівчина, більше не опираючись, швидким кроком попрямувала до виходу з дому, а Сіріус мовчки пішов за нею.
Піднявши з підлоги плащ, вона раптом зупинилася.
—"Пробач мені за те, що я сказала тобі на цвинтарі. У його смерті немає твоєї провини",-сказавши це, Бауерман трохи спинила ходу, ніби хотіла вибачитись ще за щось, проте вона так і не змогла набратися сил, щоб зізнатися у своєму злочині, так що дівчина просто вийшла з дому, не давши колишньому другові нічого сказати.
Вона не планувала вибачатися за свою поведінку того дня — це вийшло спонтанно. Просто вона раптом зрозуміла, що хоче це зробити, доки має ще такий шанс. Але розповісти Сіріусу правду про те, хто позбавив його щастя, було набагато важче, особливо бачачи його таким утомленим. За останній рік він втратив спочатку Брата, потім батька, а тепер її. І як би Сіріус не намагався не показати виду, що йому важко, Асторія особисто знала, як це — втрачати дорого людину.
31.08.1981
Дівчина стояла в темному проході поміж будинків, не наважуючись зрушити з місця. Якщо вона зробить крок, ця ніч стане останньою для трьох людей, якщо ж не зробить, вона більше ніколи не побачить світанку. І Асторія готова була заплатити таку ціну.
-"Чим швидше почнемо, тим швидше закінчимо. Поспішаємо",-доторкнувшись до плеча дівчини, через що та здригнулася і обернулася, сказала Белатриса, яка щулилася від холоду.
Остання літня ніч була напрочуд холодною.  Дівчина на секунду заплющила очі, намагаючись заглушити совість навіки, і зробила крок уперед. На вулиці було тихо- нічого не віщувало страшної трагедії.
-"Ти підеш нагору, а я перевірю перший поверх… ",-Белла розпиналася щодо їхнього плану, але Асторія була байдужа до того, що відбудеться на цій вулиці за кілька хвилин. Усередині палало вогнем. Що ж вона робить? Сьогодні вони діяли тихо аби не потривожити мешканців. Двері зламали так потай, що господарі будинку, які копошилися тим часом на кухні, навіть нічого не помітили. Дівчата зайшли до хати, прикривши за собою двері.
Асторія пішла вгору сходами, залишаючи Беллу, що кралася до кухні, позаду.
Що ж я роблю? Адже це справжнє вбивство, а не дуель! Ми не дамо їм шансу захиститися»,- тривожно бурмотіла всередині Бауерман, ніби ще можна було щось змінити. Опинившись нагорі, вона легко визначила кімнату, де на неї чекала жертва — вона помітила щілинку під дверима. Раптом унизу щось загриміло, і тоді Асторія, більше не гаючи часу, ввалилася в дверний отвір,заставши зненацька молоду дівчину, що вставала зі стільця.
-"Авада Кедавра!",— вигукнула дівчина. Її голос більше не надламувався, коли вона засуджувала невинного на смерть. Безмовне тіло повалилося на підлогу, збиваючи на своєму шляху стілець і скидаючи якісь речі зі столу, а на обличчі дівчини застигло лише подив. Бауерман, м'яко ступаючи, підійшла до своєї жертви. Усе сталося так швидко, що вона навіть не встигла зрозуміти, як убила її.
-"Пробач, Марлін",- прошепотіла Асторія, присівши навпочіпки поруч із тілом. Знизу на неї дивилися красиві блакитні очі, які дівчина  в туж мить заплющила, не в силах витримати нескінченного погляду, в якому бачила лише осуд.
Перед нею лежало те, що колись, ще кілька хвилин тому було, Марлін Маккінон, веселою та життєрадісною дівчиною, яка будь-якої миті була готова прийти на допомогу. Ще зовсім недавно в цьому тілі лилось життя, а в голові були мрії про майбутнє, а тепер це лише труп, який не має нічого спільного з Марлін.
-"Ти чого тут застрягла?,— спитала Белла, виводячи дівчину з глибин свідомості,-я все. У них навіть паличок не було, тож можемо йти".
Дівчина підвелася з підлоги і вийшла з кімнати, не озираючись назад. Що ж, тепер вона знала відповідь на запитання: чи змогла б вона вбити друзів чи ні? Змогла.
04.09.1981
-"Темний Лорд тобою дуже пишається,- мерзотно посміхаючись, повідомив Теодор,- як і я. Дівчина не стала нічого відповідати, лише кивнула. За останні два роки її життя кардинально перекинулося. Вона більше не боялася батька, у таємниці Асторія навіть сподівалася, що одного разу в нападі гніву він уб'є її. Однак він несподівано перестав зриватися на доньку та перейшов на дружину. Теодор Бауерман не гірше за інших бачив, як сильно змінилася його дочка за ці роки. З маленької слабкої дівчинки, яка постійно ревла, вона раптом перетворилася на сильну жінку, яку, здавалося, вже ніщо не могло злякати, і її батьку цілком подобалися ці зміни, особливо йому подобалося те, що донька, не помічаючи сама того, стала на нього схожа.
-"Чого така невесела?",-розрізаючи шматки погано просмаженого стейка, спитав він.
-"А чого мені веселитися?",- спитала дівчина, видихаючи сигаретний дим.
Вона сиділа, поклавши ноги на сусідній стілець, і нахабно поглядала на батька.
-"Чоловік тобі потрібний, бо тобі нема чим зайнятися. Ось тільки тебе всі довкола бояться, ти ж будь-кого можеш вбити!".
Його мерзенний сміх все ще дратував дівчину,викликаючи нудоту.
-"Блек був, звичайно, чудовим хлопцем, ось тільки змився від тебе швиденько. Зізнавайся, що ти такого зробила хлопчику, щоб він втік до весілля, чи він просто побачив тебе такою, якою ти є насправді?".
-"Це не в мене треба питати,-байдуже відгукнулася дівчина, — та й взагалі, припини балакати про моє заміжжя. Чесне слово,вже сил більше немає це терпіти. Якщо так хочеться, щоб я вийшла заміж, шукай нареченого сам".
-"Я ж кажу, що з твоїм характером від тебе будь-хто втече!,— розсміявшись на всю їдальню, сказав Теодор. Вона стала саме такою дочкою, яку він хотів,-ти ставиш переді мною нездійсненне завдання".
-"Так постарайся краще. Я піду. Дякую за обід".
Асторія вийшла із приміщення. У її голові билися тисячі думок — це прокинулося сумління, яке вона заглушала майже два роки. Сидячи на ліжку, Бауерман перебирала фото. Ось тільки тепер на них вона бачила не себе і Реджі, а Марлін та Сіріуса, яких вона особисто позбавила щастя.
Вперше за багато місяців вона раптом розплакалася. Весь біль, який так довго збирався всередині її душі, нарешті виплеснувся назовні нескінченним потоком сліз. Вона раптом ясно побачила, ким зробила себе, і це привело її в жах.
Тепер слова Дамблдора не здавалося безглуздими й жорстокими—Асторія правда перетворилася на страшну копію батька...

Щастя на вазі з КароюWhere stories live. Discover now