«⑨»

26 12 0
                                    

Трохи помовчавши, Регулус мовив:
-"Навряд чи я зможу охарактеризувати те, про що збираюся з тобою поговорити, як добре чи погане, — почав він, — але я хочу, щоб ти знала це перед тим, як остаточно погодишся провести літо зі мною,-юнак на хвилину зупинився, ніби збираючись з силами, і продовжив:
-"Торі, я зрозумів, що кохаю тебе. Нехай зараз не найкращий час для стосунків і на це є сотня причин, але я чомусь вірю, що разом нам легше боротиметься зі злом і ми зможемо врятуватися. Адже ти знаєш, про що я говорю"
Він знову замовк, а потім, нарешті піднявши погляд на дівчину і дивлячись прямо на неї сказав: Сподіваюся, ти знаєш, як багато ти для мене означає. Ти важлива частина мого життя. Насправді ти — центр мого всесвіту. Все, що я роблю –це для нас, і особливо для тебе. Я завжди намагаюся робити правильні речі, які зроблять наші стосунки міцнішими. Ти надихаєш мене на те, щоб бути кращою версією самого себе. Без тебе я був би зовсім іншою людиною. Завдяки тобі я дійсно пізнав, що таке кохання.Я палко надіюсь,що пройде кілька років і ти станеш моєю дружиною,люба Торі,бо біля себе я не бачу нікого,окрім тебе—дівчина,яка привернула мою увагу з третього курсу".".
-"Регулусе Блеку,ти дуже багато для мене значиш і я дуже ціную, що ти є в моєму житті. Останні дні,що ми проводимо разом не дають мені  уявити життя без тебе. Мені все більше хочеться ділитися про свої переживання з тобою— хоч щодня. Для мене ти особлива людина,Реджі, і я дуже дорожу нашими стосунками,які сьогодні створились"
На обличчі Регулуса з'явилася лагідна усмішка,яка змінилася цілковитим нерозумінням, коли Асторія раптом засміялася.
-"Що тебе так розсмішило?",-заспівавши, спитав хлопець.
-"Я просто на мить уявила, що за кілька років доведеться стати місіс Блек. Торі Блек, ти тільки подумай",- давлячись сміхом, сказала дівчина.
-"А чому ні?,-жартівливо запитав Регулус,-звучить не так вже й погано. Тим паче,що через кілька років саме те".
Все ще усміхаючись, Регулус задумався над тим, чи є в них ці кілька років, протягом яких вони змогли б створити власну сім'ю, яка б докорінно відрізнялася від усього того, що панувало в сім'ях їхніх батьків: більше не було б жодних криків, ударів, будь-який прояв жорстокості був би чимось небувалим для їхнього будинку, а їхні діти були б набагато щасливішими, ніж Торі і Регулус у своєму дитинстві. Така ідеальна картина спала йому на думку, але він не подав виду, не сміючи затьмарювати настільки прекрасний момент їх з Торі життів.
-"Значить, улітку ти приїдеш?,-спитав Регулус, поки вони поїдали замовлене морозиво. Звичайно, воно не могло зрівнятися з тим, яке вони пробували в Косому провулку, зате цього разу кожен із них взяв свій улюблений смак.
-"А ти сумнівався?,-усміхаючись,відповіла дівчина,-повір, я не втратила б шансу пожити подалі від батьків, тим більше серед Блеків, що рівнозначно канікулам у Букінгемському палаці. До речі, часто твої батьки влаштовують вечірки подібні до тієї, на якій я була на Різдво?"
-"Не часто, але думаю, це навіть не сильно тебе засмутить".
У думках Регулус був уже далеко в графстві Кент, де був заміський маєток його сім'ї.
-"Там дуже гарно: білі скелі, що обрамляють берегову лінію, а зі схилу відкривається вражаючий вигляд, а ще Ла-Манш, навіть є замок, заснований, між іншим, у першому столітті,-з вченим помітив молодий чоловік".
-"Тепер я не знаю, як дочекатися липня, — замріяно простягла дівчина,- я домовилася з батьками, що проведу перший тиждень канікул у нашому маєтку, а потім можу вирушити до тебе і бути там до кінця літа. Але іноді доведеться брати участь у їхніх зборах, як мінімум, батько на це натякнув. Але я не думаю, що це стане якоюсь проблемою з огляду на те, що нам дозволено трансгресувати.
-"Це буде найкраще літо,моя Торі,ось побачиш.."
                                         ***
-"Моя мати змусила домовиків видерти весь будинок. Тепер усі підлоги та люстри блищать, і їх можна використовувати замість дзеркал. Думаю, ти їй сподобалася, коли ви бачилися, ось вона і намагається справити на тебе враження. Вона мені недавно сказала, що, на відміну від Сіріуса, у мене чудові друзі та дівчина. Я її, звичайно, не став засмучувати тим, що ти колишня подруга мого брата  Батько все сміється з матері,але, думаю, він теж радий твоєму приїзду, бо йому дуже важко наодинці з моєю матір'ю. Ти ж знаєш, у неї трохи важкий характер,а з нами будинок не буде таким порожнім, та й матінці буде чим зайнятися, доглядаючи нас".
На його зауваження Асторія дзвінко засміялася, втішена його словами. Далеко не кожному вдавалося сподобатися місіс Блек, а вірніше сказати, що майже нікому. Тому настрій дівчини піднявся ще сильніше і вона, повністю готова, чарівними чарами закликала ближче до себе свої валізи, в які дівчина зуміла вкласти майже всі літні речі, що перебувають у неї в вбиральні, і кивком голови показала Регулусу, що готова до переїзду.
Регулус акуратно взяв Асторію за руку, і наступної миті світ навколо закружляв,в очах потемніло, голову і груди ніби стиснуло лещатами так, що неможливо було зробити подиху - відчуття при трансгресії були не найприємнішими, проте, на щастя, вони тривали всього декілька секунд.
Розплющивши очі, Бауерман побачила нескінченну гладь моря, яке йшло далеко вперед: хвилі билися об скелі так, що, навіть перебуваючи на висоті кілька десятків метрів, до дівчини долітали солоні бризки; у небі кружляли білі чайки — Асторія  уперше помітила, як граціозно ширяють ці птахи: кілька помахів крил і вітер несе їх далеко вперед, не даючи впасти.
-'Тут так гарно!",- захоплено заголосила дівчина, яка в цю мить не помічала ні найсильнішого вітру, що роздмухував її волосся, ні дощу, що мрячить.
-"Я знав що тобі сподобається" .
Регулус усміхнувся і, все ще не відпускаючи руку дівчини, повів її до розкішного маєтку, де їх мала чекати його мати.
-"Ходімо до хати, вітер холодний, а ти легко одягнена. Я візьму твої речі і повернуся, потім ти переодягнешся у щось тепліше, і тоді ми зможемо прогулятися".
Асторія навіть не помітила, як за кілька хвилин вона опинилася на порозі будинку. Регулус відчинив двері, пропускаючи її вперед, як справжній джентельмен, де на них уже чекала Вальбургія, що стоїяла у суворій сукні, про яку забули навіть багато чарівників, а магли тим більше не пам'ятали часів, коли носили щось подібне.
-"Доброго ранку, Асторіє"
Мати Регулуса стояла так прямо, що мимоволі нагадала дівчині про те, що їй слід тримати поставу.
-"Регулус, не стій у дверях,як паралізований, краще б тобі зайнятися багажем нашої гості,-кинула синові жінка,а я поки покажу дівчині будинок та її кімнату. Проходь!",- гостинним жестом покликала дівчину за собою місіс Блек, а за їхніми спинами почулись двері, які вказували на те, що Регулус вирушив виконувати доручення матері.
На другому поверсі були кімнати, прибрані для Асторії,де були і спальні господарів будинку, а також невелика оранжерея.
-"Тут нічого не росте - ґрунт зовсім не родючий, що не дивно, як ніяк крейдяні скелі,-поскаржилася Вальбургія, -от і довелося розвести сад прямо в будинку. Моя єдина розвага стежити за тим, як ростуть ці рослини. Сподіваюся, ти ніколи не зрозумієш цього почуття".
Вальбурзі було вже давно самотньо: чоловік на роботі цілий рік, діти дев'ять місяців перебували в школі, а на літніх канікулах воліли проводити час у будинку своїх кузен, а вона залишалася одна у величезному маєтку на скелі. І так, щоб не збожеволіти, вона вирощувала квіти маглівським способом, хоча могла змусити пагони зійти за секунду за допомогою своєї чарівної палички. Дні змінювалися один за одним, але в її життя все залишалося, як і раніше, доки Сіріус не втік з дому — з того часу вона ніколи не згадувала його ім'я в розмовах і всіляко намагалася забути, що колись у неї був другий син. Якісь моменти її мозок правда в це вірив, але в будинку завжди знаходилися предмети: книги, меблі, столові прилади, і навіть звичайне пір'я, якими він колись писав–нагадувало їй про втраченого з власної волі сина, потім Регулус став залишатися на канікулах з нею, намагаючись пом'якшити її самотність, але це рідко вдавалося йому.Чомусь Вальбургія не могла прийняти співчуття навіть з боку улюбленого сина, вона весь час намагалася вдати, що їй так добре, що їй подобалося так жити, закритися від нього, а від того, що в неї це не виходило, вона злилася на Регулуса, а той, своєю чергою, з кожним разом все менше і менше хотів втішити її.
Зайшовши до спальні Асторії, мати Регулуса клацанням пальців викликала одного з домашніх ельфів сімейства Блек.
-"Допомагатимеш нашій гості, якщо їй це знадобиться, Балу́,-суворо сказала Вальбургія, а потім, звертаючись уже до дівини, ніжно, як рідко говорила навіть зі своїми синами, додала: — Розташуйся, якщо тобі щось знадобиться, не соромся сказати мені про це. Регулус, мабуть, уже повернувся з твоїми речами, я зараз же накажу ельфам принести їх до тебе у спальню"
Бауерман подякувала матері Регулуса і, коли та вийшла, почала оглядати кімнати, віддані їй у тимчасове володіння. Зі спальні виходило два двері: одна вела до вбиральні, де незабаром опинилися всі речі дівчини, другі — у ванну з великим вікном, що виходило на море. Також у кімнаті був невеликий балкон, на якому стояли крісла та столик. Всі приміщення виглядали більш ніж затишними, проте було помітно, що в них ніхто давно не мешкав.
Вийшовши з кімнати, дівчина натрапила на Регулуса у вітальні,, який читав якусь книгу, розвалившись у кріслі. Помітивши дівчину, він зірвався зі свого місця і разом з нею вийшов з дому, прихопивши кошик для пікніка.
-"Я думав, що не дочекаюся тебе, але мама заборонила,Вас мадам, турбувати,-прошепотів юнак, побоюючись, що його мати може почути докори.
-"Пробач, я зовсім задумалася,- сказала Бауерман, беручи Блека за руку,- Куди підемо?".
-"Я хотів прогулятися десь тут, до моря сьогодні дорога замовлена. Посидимо на скелі, трохи перекусимо, а потім доведеться повернутися додому на вечерю".
Вони не стали далеко йти: Регулус вважав, що у них ще буде час прогулятися, тільки в кращу погоду, і дівчина була з ним цілком згодна, так що вони розстелили покривало і дістали фрукти, складені в кошик ельфами. За перекусом панувала затишна атмосфера тиші, їм не треба було говорити аби висловити своє щастя від перебування разом. Майже на всіх своїх прогулянках вони заливались дзвінким сміхом, жартували, грали, але сьогодні їм хотілося просто сидіти разом, передаючи своє кохання без слів.

Асторія та Регулус сиділи на березі моря. Погода різко відрізнялася від тієї, яка стояла в графстві Кент два тижні тому: яскраво світило сонце, що заходило, на небі не було жодної хмари, море було спокійним, проте все ще занадто холодним для купань.
Однак тишу передзахідної години порушив тихий вигук дівини, що вирвався з її рота від несподіваного пекучого болю, який пронизав не тільки її ліве передпліччя, а й руку Регулуса, який здригнувся від неприємного відчуття. Піднявши рукав кофти, дівчина легко підтвердила свої гірші побоювання: змія на руці несамовито звивалася.
-"Не хвилюйся, мабуть, звичайнізбори,- спробував втішити дівчину юнак, який зустрів її стурбований погляд, але інтонація, з якою він висловив своє припущення, була далеко не найвпевненішою.
-"Нас ніколи до цього не викликали ввечері,-нервово заперечила дівчина, підводячись з піску та обтрушуючи спідницю,-завжди пізно вночі. Ходімо, треба одягнутися в мантії та вирушати".
Регулус ривком встав і обтрусився, потім, взявши свою дівчину за руку, трансгресував разом з нею прямо на ґанок маєтку Блеків.
Швидко переодягнувшись у чорні мантії і накинувши каптури, що знеособили їх, вони сповістили Вальбургію про справи, що виникли, і вирушили в ненавидимий дівчиною маєток, де вже зібралася невелика група Пожерачів.
-"Ну нарешті, — вигукнула Белатриса і, підійшовши до двоюрідного брата, потріпала його по голові як маленьку дитину, -ми тільки вас і чекаємо".
У темному приміщенні Бауерман не одразу помітила людину, що сидить у кріслі в кутку, проте, як тільки від них з Регулусом відійшла його двоюрідна сестра, Лорд підвівся зі свого місця і, як завжди, холодним, не терпить заперечень, тоном оголосив присутнім про їхнє завдання.
-"Настав час вам довести свою відданість і потребу...'

Щастя на вазі з КароюWhere stories live. Discover now