┈┈───╼⊳⊰ 𖤍 ⊱⊲╾───┈┈
"..Важко читати щось подібне,чи не так...Мохнатику?
Сумуєш? Смішне питання,але не кажи, що ні,не кажи,що жалієш. Як правило,шкодують живих,а мені вже жаль не допоможе,навіть у тому світі...
Хоча, якщо чесно, я зрозумію, якщо ти сумуєш тільки тому, що хотів би сам мене прикінчити. Тобі розповіли, що це я вбила Марлін, убила, навіть не давши їй боротися? Якщо ні, боюся, це стало неприємною новиною для тебе зараз. Навряд чи ти б полумав, що це зробила саме я.
Ну що ж, давай не поспішатимемо. Я розповім про все по порядку. Адже цікаво, як я стала вбивцею...
Як щодо невеликої обіцянки?
Пообіцяй, дочитати листа до кінця, а потім роби з ним уже, що душа твоя забажає.
Виконай це прохання...все-таки це останнє, про що я тебе прошу. Добре? Ну тоді почнемо. От я сиджу і думаю, а з чого починати? Чи то перейти одразу до суті та розповісти про смерть Реджі, чи то про все з самого початку. Ну гаразд, час у мене є, так що запасайся чаєм або чим міцніше,що ти любиш і читай.
Все почалося дуже давно, цілих три з половиною роки тому. Уявляєш? Влітку я вступила до лав смертерів, вбивши свою гувернантку. Далі були похмурі місяці, протягом яких мене мучила совість (не дивуйся, вона і справді колись у мене була). Чому я приєдналася до Волан-де-Морта? Причин було дві: по-перше, мій улюблений татко просто мріяв про це, а по-друге, Дамблдор попросив мене шпигувати за ними — йому була потрібна своя людина серед Пожирателів, а оскільки вступити в їхні лави для мене було єдиним шансом залишитися в живих, я погодилася і на пропозицію нашого директора.
Починаючи від Хеллоуїну ми почали спілкуватися з Реджі. Не скажу, що він мені дуже подобався тоді. Я все думала, що краще за тебе нікого не знайду, а виявилося, що я сильно помилялася. У наступні місяці життя було досить нудним, якщо не вважати того, що Лорел почала зустрічатися з Натаніелем. Пам'ятаєш їх? Ну хоч Лорі згадай. Як вони класно сперечалися з Джеймсом на матчах, коли вона ще була капітаном!
А пізніше ми закохалися і після останнього іспиту почали зустрічатись. Літо ми з Реджі провели у твоїх батьків, і це було найкраще літо у моєму житті. Ми зустрічали світанки та заходи сонця, гуляли в будь-яку погоду, досліджували зруйновану фортецю. Але почалася осінь, і я повернулася до батьків. Нам знову довелося брати участь у рейдах, і одного разу я помітила тебе, Джеймса та Лілі. Мене тоді мало не вбили через те, що я відволіклася на вас. Реджі після цього страшенно сварився. У середині жовтня він зробив мені пропозицію, а я погодилася. Ось так просто, лише через п'ять місяців стосунків я погодилася бути з ним все життя, і ні на секунду не пошкодувала про це. Наші батьки були по-справжньому щасливі, вони планували майбутнє весілля, ніби це була головна урочистість у їхніх життях.
А потім він не прийшов....Він завжди приходив, як обіцяв, а тут не прийшов. Реджі помер. Кікімер передав листа. Я його читала, напевно, так само, як ти зараз читаєш те, що написала я. Гидке відчуття, чи не так, але що робити людині, якій треба все пояснити, а вона знає, що помре? Ти зараз думаєш, що треба було просто зустрітися і про все розповісти. Але не звинувачуй мене, Сіріусе, поки сам не дізнаєшся, яке це. Я б ніколи не наважилася прийти і розповісти про все тобі в обличчя, а так мені легше — адже я точно знаю, що ніколи не побачу твою реакцію на мої слова.
Коли я дізналася, що він мертвий, я, звичайно, не повірила і вирушила в цю страшну печеру. Я бачила багато жахів у своєму житті, але, повір, те, з чим я зустрілася в тій печері, досі мучить мене ночами. Це огидно: бачити кохану людину майже живою, але знати, що вона мертва. Здається, я так і не змогла остаточно повірити, що він більше не повернеться, а перші місяці після його загибелі я взагалі чекала кожного дня, що він, як і раніше, одного чудового ранку з'явиться на порозі мого будинку.
Я тільки зараз зрозуміла, що ти навіть не знаєш, як він помер. Не турбуйся, я розповім. Реджі дізнався про горокракси і надумав його знищити, ось тільки дістати цей медальйон коштувало йому життя, а мені, мабуть, душі. Якщо тобі цікава подальша доля горокраксу,то я віддала його Дамблдору, щоб той з ним розібрався. А через кілька місяців після його загибелі я, здається, просто збожеволіла. Все навколо зблікло і втратило сенс. Я не знала, як можна жити без нього, адже він став причиною, через яку я існувала. Мені було байдуже, як я живу і що роблю. Життя було як у тумані.
Нат став Пожирачем Смерті, він так і не сказав нічого Лорел, як і я. Хоча вона заслуговувала знати правду про своїх друзів. Моєю подругою стала Белла, весело, правда? Твоя кузина Белла, якщо ти не зрозумів. Далі знову якась темрява, а 31 серпня 1981 я вбила Марлін Маккінон. Так, Сіріусе, це зробила я. Я жорстоко вбила твою дівчину. Але повір, у цьому не було дурних ревнощів, заздрості чи чогось такого. Я просто її вбила. От і все. Тоді я і зрозуміла, ким стала.
Знаєш, колись Дамблдор пообіцяв мені вічну славу і пам'ять, але я цього ніколи не хотіла. Я не хотіла, щоб мене пам'ятали, розумієш? Кого можуть пам'ятати? Я була жахливою людиною і, краще, щоб усі забули, що колись існувала потворна вбивця Асторія Теодор Бауерман. Так мені самій буде спокійніше. Я знищила всі свої фотографії, крім цієї. Це день мого народження. Ми святкували мої вісімнадцять років. Нехай ця картка, де ми з Реджі такі щасливі, назавжди залишиться у тебе.
Я трохи відволіклася від розповіді, але не хвилюйся. Я продовжу. Далі Пітер став пожирачем Смерті. Тепер ти віриш, що це не Лунатик? Сподіваюсь що так. Ось, власне, і все. Я пишу цей лист зараз, щоб він залишився після мене, бо знаю, що можу вмерти. Горекраксів кілька, і я зроблю все, щоб дізнатися про їх точну кількість і місцезнаходження, нехай це і коштуватиме мені життя.
Смерть-надто висока нагорода для мене. Я її в жодному разі не боюся. Просто знай це. Люди часто думають, що якщо ти молодий, то неодмінно бажаєш жити, отож, у моєму випадку це не так. Смерть для мене втіха, кінець стомлюючого існування. А тепер, Сіріусе, саме час просити прощення. Адже мені є за що. Почнемо з того, що я тобі наговорила на цвинтарі. Повір, якщо хтось і винен у його смерті, то це людина, яка написала цього листа. Я бачила, що щось не так, але місяцями заплющувала очі, бо боялася правди. Адже я могла його врятувати, якби просто запропонувала свою допомогу.
Він ніколи ні в чому тебе не звинувачував. Ми навіть збиралися запросити тебе на наше весілля. Знай це. Вибач за Марлін. Мені шкода. Мені соромно. Мені боляче. Волан-де-Морт занапастив моє щастя, а я зруйнувала твоє. Я не хочу говорити дурних слів про те, що ти зможеш почати жити наново, знайдеш когось іншого. Повір, я як ніхто інший розумію, наскільки безглузді і дурні ці слова. Я знаю, що зробила з твоїм життям, і перепрошую за це.
Як там Лілі? Джеймс? Гаррі? Люпин? Ти..? Знаєш, це досить весело писати листа у майбутнє, нехай я й плачу зараз. Який хоч рік? 1981 чи вже 1982? Передай Лілі та Джеймсу, що вони найкращі батьки, які тільки можуть бути. Нехай нічого не бояться, разом вони подолають усе. Лілі зробила вибір на користь людини, яка піде заради неї та їхніх дітей на все, у цьому я не сумніваюся. Джеймс не той, хто розлюбить і зрадить. Нехай Поттер не боїться бути відповідальним, у нього це добре вийде, та й нехай взагалі не боїться дорослішати.
Гаррі дуже пощастило. Я хочу, щоб він не забував цінувати тих, хто з дитинства оточує його. Скажи Люпину, що він не монстр і ніколи не був. Нехай він не боїться бути щасливим, тому що заслуговує на це, як ніхто інший.
От і все.Дякую, що дочитав, Сіріусе! Тепер я спокійна...
Прощай,Мохнатику
твоя Торі
┈┈───╼⊳⊰ 𖤍 ⊱⊲╾───┈┈
Сіріус сидів у кріслі, дивлячись на фото,що міцно стискав тремтячими руками. У голові було стільки запитань, але, здавалося, неможливим поставити навіть одне. Нарешті, він відірвав погляд від усміхненої дівчини, і глянув на Дамблдора. Той сидів, дивлячись на якісь папери, але Сіріус був певен, що в даний момент вони зовсім не хвилювали старця, Дамблдор просто не хотів бачити Сіріуса в момент, коли той дізнається всю правду.
-"Що вони з нею зробили? — хрипко поцікавився Сіріус.
Він запитав, хоч і не був упевнений, що бажає дізнатися на нього відповідь — надто багато всього звалилося на нього за один день.
-"Убили, - відриваючись від паперів, відповів Дамблдор,- якщо хочеш, я можу тобі показати той день. Северус поділився зі мною спогадами".
Тільки від почутого імені,Сіріусу стало гидко. Значить, і цей дивився, як її закатували до смерті, але нічого не зробив. Сіріус не гірше за інших знав, як убивають Пожирачі — смерть від їхньої руки просто не могла бути милосердною. Проте він кивнув, хоч і не знав, чи зуміє витримати ці спогади. Але якщо вона змогла витерпіти жахливі довгі роки, то і він має проявити трохи мужності, щоб побачити, як загинула ця смілива дівчина.
Дамблдор підвівся з місця, витягнувши з кишені невеликий флакон. Сіріус здогадався, що той заздалегідь знав, що він не відмовиться дізнатися, що сталося з Асторією. Думки Северуса заструмували в вирі пам'яті, і Сіріус неквапом занурив голову. Він стояв за спиною Снейпа в похмурій їдальні. Бауерман сиділа за столом за кілька кроків від нього. Сіріус вкотре здивувався, побачивши, як вона виглядала. Здавалося, що минули роки, а чи не кілька місяців з того часу, як він зустрів її востаннє до її смерті. Вона виглядала так, ніби з неї висмоктували всі життєві сили, залишивши лише тендітний скелет.
Краєм ока Блек побачив, як Волан-де-Морт підвівся зі свого місця і зупинився поруч з Пітером. Сіріуса прошибла крижана ненависть — у цьому приміщенні знаходилася людина, через яку він втратив усе.
— Асторіє, як щодо невеликої прогулянки?,-буденним тоном спитав Волан-де-Морт,—твої друзі вже втомилися чекати, коли ти нарешті відвідаєш їх Ти ще навіть не бачила їхнього сина".
Сіріус глянув на Асторію, очікуючи побачити на її обличчі все, що завгодно, але не посмішку.
-"Ви маєте на увазі Поттерів, мій лорде?".
Дівчина трималася невимушено, ніби їй нічого не варте було спитати про це, хоча всередині все розривалося від страху.
—"Я думала, у нас є невеликі проблеми із Хранителем Таємниці. Хіба ми вже зловили Блека?"
-"Боюсь що ні. Але він і не потрібен, — мерзенно посміхаючись, сказав Темний Лорд, а Сіріус завмер, знаючи, що почує за кілька секунд.
—"Мабуть, я забув тобі розповісти, але Пітер люб'язно повідомив адресу твоїх друзів. Адже так, Пітер?"
На секунду в приміщенні запанувала тиша, якої вистачило хлопцеві, щоб зрозуміти, що збирається зробити Бауерман. Дівчина ж цієї секунди усвідомила, хто насправді був Зберігачем Таємниці.
Вона схопилася зі свого місця, висмикуючи з кишені паличку, і закричала: - Авада Кедавра!
Але Асторія не потрапила. Пітер встиг відскочити, а закляття вдарило в те місце, де він стояв ще кілька хвилин тому. Ззаду дівчину схопив її батько, вириваючи з рук її єдину зброю, але вона більше не чинила опір.
-"Мерзотник! Як ти міг! Вони вірили тобі!".
Сіріус ніколи не чув від неї стільки ненависті і болю у їх словах. Волан-де-Морт повільно підійшов до Теодора та його доньки.
-"Знаєш, ти була дуже переконлива. Я майже повірив у твій обман. Ось тільки насамкінець вирішив перевірити тебе, і, мабуть, правильно зробив".
Сіріус підійшов ближче, коли побачив, як Волан де Морт нахилився з усім близько до дівчини.
-"Коли зрозуміла, що я створив горокракси? — зовсім тихо запитав Темний Лорд, щоб ніхто, крім неї, його не почув,–тобі розповів Дамблдор, чи не так? Що він обіцяв натомість? Захистити тебе, урятувати друзів?".
-"Він обіцяв мені пам'ять. Вічну пам'ять, — усміхаючись, відповіла дівчина, ніби не розуміла, що її чекає. Насправді, дівчина раптом усвідомила, що якщо протримає поряд із собою Темного Лорда до ранку, він не потрапить до Лілі та Джеймса. Вона сподівалася, що Натаніель розповість Лорел про небезпеку, яка чекає на Поттерів, а вона розповість… вона розповість Сіріусу, а той щось зробить. Тоді Лілі та Джеймс врятуються. Адже Нат це зробить?"
-Я навіть трохи розчарований, - нарешті сказав Волан-де-Морт. — Проте старий так і не здогадався, скільки їх. Тому ти питала, на скільки частин можна розщепити свою душу, чи не так? Ну що ж, я розповім тобі правду, але спочатку дай відповідь на моє запитання. Як гадаєш, скільки я їх створив?"
-"Три",- навмання сказала дівчина, обмірковуючи, як попередити Сіріуса.
-"Як щодо шести?, — сказав Темний Лорд,спостерігаючи, як у дівочих очах з'являється жах,— я хотів, щоб ти дізналась це перед смертю".
-"Тобто ви,просто йдете?",-прошепотіла Бауерман. У легенях не було повітря. Вона думала, що залишилося знищити не більше двох горокраксів, а виявилося, що їх залишалося п'ять. Темний Лорд спеціально розповів їй про це перед смертю, щоб вона промучилась від того, що не може нікому розповісти цю таємницю, не може змусити друзів продовжити пошуки та знищити горекракси.
-"Пробач, але сьогодні є справи важливіші, хоча іншого разу я із задоволенням провів би з тобою останні години. Прощавай, Асторіє...Блек",— відповів Темний Лорд, розчиняючись у повітрі.
Вона не могла вдихнути повітря. Здавалося, легені стиснули чиїсь сильні руки. Розгадуючи таємницю горокраксів, вона зовсім забула про небезпеку для її друзів. Їй здавалося, що їм нічого не загрожує, поки не впіймали Сіріуса. Проте вона помилялася. Помилялася, як ніколи у житті.
-"Що ви стоїте?,—її голос був тихий, але в ньому чулася неприкрита лють, а по щоках уже йшли сльози,-хто почне? Може,ти, Пітере? Одних друзів ти вже вбив, то чому б не прикінчити мене?"
Почувши своє ім'я, Петігрю зам'явся, відходячи вбік. Він, як і багато інших, намагався не зустрічатися з дівчиною поглядом.
-"Белла?",- але та, похитавши головою, відвернулася. Вона сама не знала, чому її так вразила зрада колишньої нареченої двоюрідного брата, але вбити її вона не могла — здавалося, це осквернить пам'ять Реджі.
-"Нат?",— дівчина вірила, що вони з ним друзі, але в останні хвилини свого життя вона б не здивувалася, якби він її зрадив.
-"Довго мені чекати?!Прикінчіть мене нарешті і забудьте про це назавжди!",- вигукнула дівчина, захлинаючись риданнями.
Вона знала, що своєю дурістю прирекла Лілі, Джеймса та їхнього маленького сина на смерть. Раптом уперед вийшла Маргарет Бауерман. По її обличчю було неможливо зрозуміти, що вона відчуває. Але Асторія усвідомила все відразу, і почуття подяки наповнило її тіло. Дівчина зовсім тихо прошепотіла так, щоб її зрозуміла тільки вона:"Дякую...мамо".
Промінь пронизав повітря одночасно у двох місцях: у заміському маєтку та у невеликому селі. Асторія Бауерман-Блек та Джеймс Поттер загинули одночасно.
***
Сіріус знову опинився у кабінеті Дамблдора. Він почував себе так, ніби знову перебував в Азкабані, де його день і ночі оточували дементори. Він і уявити не міг, що зробили його брат і ця тендітна дівчина для спільного блага. Дамблдор нічого не казав, лише дивився на Сіріуса. Він знав, що той побачив у вирі пам'яті, і знав, що тепер відчував Блек.
-"Чому її вбила власна мати?",-нарешті спитав Сіріус.
Він знав місіс Бауерман і ніколи б не подумав, що та здатна вбити свою єдину дочку.
-"Після того, як Теодор помер…"
-"Він помер?",— Сіріус багато чого втратив за дванадцять років в Азкабані, тому новина про смерть старшого Бауермана стала для нього несподіванкою.
-"Він не зміг пережити зради доньки та падіння Волан-де-Морта. Теодор вбив себе за кілька днів після того, як все сталося з нею. Однак його дружина прожила трохи довше і розповіла мені деякі таємниці. Дамблдор поправив окуляри, згадуючи те, що збирався розповісти Сіріусу.
-"Маргарет вбила дочку з милосердя, а не з жорстокості. Вона, як ніхто інший, знала,якщо не зробить цього, на її доньку чекає довга й болісна смерть. Вона вбила її швидко і безболісно. Рита пригорнута її востаннє,як любляча мати,а потім лишила її життя,але не полишала її любити".
Все, що дізнався Сіріус, здавалося нереальним. Він просто не міг повірити, що все це сталося насправді. З того часу він дбайливо зберігав єдину згадку, на якій можна було побачити його брата та його наречену.Там,вони по справжньому раділи, а Сіріус не міг перестати звинувачувати себе в тому, що дозволив їм померти.
***
В ночі пролунав тихий стукіт,тому Лорел, що сиділа за столом, здригнулася. Вона не спала, незважаючи на те, що на годиннику було вже третя ночі — її знову мучили привиди минулого. Дівчина вийшла до передпокою, прихопивши чарівну паличку, яку вона завжди тримала поряд із собою, коли чоловіка не було вдома, і відчинила двері. На порозі стояв той, кого вона намагалася викинути зі свого життя, та так і не змогла. У пам'яті досі спливали моменти їхнього щастя, а Лорел так і не змусила їх забути, навіть незважаючи на біль, який приносили спогади...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Щастя на вазі з Карою
FanfictionА ти маєш мрію? - прошепотів Рег -"Лише одну. Я просто хочу вижити і любити тебе до скону". -"Тоді,я теж матиму таку мрію,Торі"