«⑤»

36 13 0
                                    

Поїзду потрібно було не менше семи годин, щоб дістатися вокзалу Кінгс-Крос, хоча зараз Асторії здавалося, що цього часу замало. У купе навпроти сидів Регулус, який не давав їй нудьгувати. Частину шляху вони грали в чарівні шахи, що в дівчини виходило набагато краще, ніж у її напарника, який програв усі партії, потім вони просто говорили про все, про що тільки можна було.
-"Можна називати тебе Реджі? Я пам'ятаю, що Сіріус так робив,- Асторія до кінця не була впевнена, наскільки це було добре питання, але слова самі вирвалися з рота,-вибач мені,якщо тебе образила чи.."
-"Тобі можна,Торі",-Регулус, що лежав на сидінні і майже спав, спокійно відповів, чого дівчина від нього не чекала.
Не минуло й півгодини, як обидва заснули під мірний стукіт коліс. Бауерман,що не спала всю ніч, прокинулася лише, коли вони наближалися до Лондона. Помітивши це, Регулус відклав якусь книжку, яку читав. Він узяв її зі шкільної бібліотеки. Хоч це і було заборонено, найчастіше учні заплющували очі на це правило. Вони знову почали обговорювати вчителів,завдання на канікули і, захопившись бесідою, навіть не помітили, як потяг спочатку почав сповільнювати хід, а потім і зовсім зупинився.
Витягти з поїзда речі,дівчині допоміг Регулус, який разом із нею пройшов через портал і опинився на прикрашеному до Різдва вокзалі. Тут і там можна було помітити чарівників та чарівниць, які найчастіше видавали себе манерою одягатися. Наслідування маггловської моди у багатьох виходило погано, і вони виглядали безглуздо, а іноді й відверто смішно. Незабаром Асторія помітила водія батька, що йшов до неї. Містер Колін, який довгі роки працював на сімейство Бауерман, взявши у Регулуса валізи дівчини і, почекавши, поки молоді люди попрощаються, разом з юною леді попрямував до машини.
У оббитій шкірою кареті було тепло і комфортно, тому до маєтку вона дісталася зручно розташувавшись на задньому сидінні, дивлячись на будинки, що мелькають. За вікном йшов дрібний сніг, що мрячив, який опустившись на асфальт відразу починав танути. Для чарівників існувало багато речей, без яких доводилося змиритися звичайним маглам. Наприклад, можна було уникнути звичайних лондонських пробок за годину-пік, коли всі поспішали з роботи. Тож зовсім скоро Асторія опинилася за сотню кілометрів від столиці Великобританії. Маєток Бауерманів стояв посередині густого темного лісу на віддалі від інших будинків. Будівля була побудована в готичному стилі ще в 16 столітті та прикрашена вузькими, високими вежами та колонами з моторошними статуями на фасаді, багатобарвними вітражними вікнами від стелі до підлоги, круглими арками із загостреним верхом. Мало хто хотів би жити у такому маєтку, але дівчину ніколи ніхто не питав. Цей моторошний замок більше був схожий на старовинний будинок, де мали мешкати примари, вампіри та інша погань, але замість них у будинку жила одна з найбільш чистокровних сімей Англії та всього світу. Водій допоміг дотягнути їй речі до кімнати і кудись вийшов, а вона залишилася сама. Батьків у будинку не було, але на першому поверсі домові ельфи повсюдно готувалися до вечері.
Незабаром дівчина,яка затишно влаштувалася, заснула і проспала б до самого ранку, якби її не розбудив один із ельфів, сказавши, що Місіс і Містер Бауерман повернулися додому і готові бачити міс Асторію у великій їдальні. Дівчині зовсім не хотілося спускатися вниз, щоб зустрітися з батьками, але про її бажання в цьому будинку ніхто не питав, тому вона вилізла з пледу, переодяглася в сувору чорну сукню трохи нижче колін,не забула прибрати волосся у пучок і вийшла зі спальні. На стінах коридорів висіли страшні портрети, на яких найчастіше було зображено її предків. Посмішки на їхніх кровожерливих обличчях лякали ще дівчину,коли та була малою,але й зараз будучи дорослою, вони справляли на неї не найкраще враження. Вони всі були, як її батько...
У великій їдальні вже горіли свічки, а за довгим столом, розрахованим на дванадцять осіб, сиділи її батьки. Від одного погляду на тарілку їй ставало погано і нудота підступала до горла, але, коли батько почав їсти, вона змусила себе взяти в руки ніж і, порізавши м'ясо, прожувати невеликий шматочок, від якого її шлунок відразу спробував позбутися, але вона, пересиливши себе продовжила їсти. Вечеряли в тиші, що порушується лише звуками стейка, що ріжеться, розливається ельфами вина і їх тихими кроками. Закінчивши з м'ясом, вони чекали на десерт, тому Маргарет спробувала розсіяти тишу:
-"Як твоє навчання, Асторіє?"
-"Найкраща учениця школи..як завжди",- тихо відповіла дівчина, відкладаючи вилку та ніж.
-"Так і має бути",-суворо відповів на її заяву батько, від якого не можна було чекати чогось іншого. Єдиний день, коли він по-справжньому пишався дочкою і навіть її похвалив, був день, коли вона стала Пожирачем смерті,решта днів були рутинними,не живими,я б навіть сказала мертвими. Закінчивши трапезу, батько відпустив її, поставивши лише кілька питань про підготовку до іспиту, а мати нагадала, що завтра вони вирушать шукати дівчині сукню, тому що пошити її до свята на замовлення вже не встигнуть. Асторія піднялася до себе в кімнату, вмилася, почистила зуби, а потім звалилася на ліжко і одразу провалилася в глибокий сон, який довго не тривав.
За вікном ще було темно. Дівчина лежала в ліжку в холодному поті. Їй було страшно, дуже лячно. Тіло било тремтіння. Що міг означати цей сон, цей страшний кошмар, який був набагато гіршим за все, що снилося їй за останні місяці. Що вона робитиме, коли їй доведеться вбивати друзів? Виконає наказ чи загине? Вона не знала відповіді на запитання. Вона не хотіла, щоб її життя докотилося до того, щоб їй довелося вбивати близьких,особливо друзів. Вона знала так багато про них: про їх улюблену їжу, тварину, книгу, про найпотаємніше бажання і мрію всього життя. Чи зможе вона позбавити їх всього цього? Навряд чи. Але навіть якщо кинеться і прикриє їх собою, вона помре, а їх прикінчить хтось інший. Чи могли б її друзі пробачити їй цей гріх, якби знали, що вона ніколи не зраджувала їх, просто в неї не було вибору? І ось знову все не так: вибір був і залишається прямо зараз — вона може померти або продовжувати те життя, яким живе. Смерть не спокушала, але життя не тішило. Асторія давно мріяла вирости, знайти людину, щоб побудувати власну сім'ю та виховувати,а найголовніше любити дітей без криків, ударів, болю та покарань — без усього того, що зіпсувало їй дитинство. Але хіба таке майбутнє для неї можливе? Навряд чи. Якщо в цій огидній війні виграє її сторона, їй доведеться назавжди залишитися вбивцею і виховувати своїх дітей такими ж, якщо вони програють, то її дітей всі довкола ненавидітимуть за справи їхньої матері. Замкнене коло, з якого лише один порятунок–смерть.
                                        ***
Маєток Блеків зустрів сім'ю Бауерман звуками шампанського, що розливається, сміхом гостей і музикою граючого оркестру. Грав вальс, пари кружляли в танці, акуратно і обачно рухаючись, щоб випадково не наступити партнерові на ногу. Біля входу їх зустрів Оріон Блек, який, махнувши рукою, покликав дружину, яка розмовляла недалеко від нього з гостями.
-"Ласкаво просимо,любих Бауерманів у нашому домі, давно не бачилися,Теодоре,а...це, гадаю, ваша донька",- Оріон добродушно усміхався. Риси його обличчя були м'якими і приємними, його дружина ж, навпаки, відрізнялася гордою прямою поставою, суворим поглядом сірих, як у молодшого сина, очей і виглядала неприступною, проте, і вона все ж таки усміхнулася гостям, поки її чоловік їх вітав.
-"Асторія, якщо не помиляюся"
-"Так, це наша дочка,Вальбургіє",-ввічливо відповів містер Бауерман, який тримався якось невизначено, ніби ще не вирішив, як саме поводитися в суспільстві Блеків.
-"Регулус розповідав про тебе. Ви навчаєтесь на одному курсі, чи не так?,-звертаючись до дівчини,мовила господиня маєтку,-ти напевне шукатимеш його,і якщо я не помиляюсь,то бачила Регулуса у великій залі".
-"Все вірно",-відповіла дівчина, не знаючи, що ще сказати, а потім, пересиливши свій сором, додала,:я, мабуть, піду".
Побачивши схвальний кивок, вона пройшла трохи далі, залишаючи позаду батьків, сподіваючись, що вони знайдуть, чим себе зайняти. Хоч вони й мали приїхати до десятої вечора, сталося так, що вони затрималися і запізнилися, тому більшість гостей, як зауважила дівчина, були вже досить п'яні. Очевидно, Оріон Блек і справді мав запаси відмінного алкоголю.
Зайшовши до просторої зали, Асторія помітила знайому постать. Ноги були просто у взутті закинуті на диван з дорогої шкіри, а в руках у фігурував келих з рідиною, що за кольором нагадувала шампанське. Дівчина попрямувала до дивану, щоб привітати друга, який з такою легкістю забув про всі правила етикету, які зазвичай дотримувалися такого вишуканого суспільства.
За кілька секунд юнак помітив Асторію. Він підвівся і прийняв позу, більш сприятливу для місця, де знаходився, і спробував сфокусувати погляд, щоб переконатися, що не помилився у своєму припущенні. Нарешті усвідомивши, що до нього прямує саме вона, він підвівся з дивана і пішов назустріч своїй однокурсниці. Рухався він напрочуд плавно, не хитаючись і не збиваючи все навколо, хоч і було помітно, що він п'яний. У його ході з'явилася незвичайна свобода, якої зазвичай не спостерігалося.
-"Торі...,а я вже подумав, ти не приїдеш",- наблизившись упритул, поскаржився він.
-"Вибач, ми трохи спізнились,а ти, як я бачу, час даремно не гаяв"
-"Не завжди можна витримати довговічні співбесіди,але тепер, сподіваюся, ти складеш мені компанію. Чи не подаруєте мені свій перший танець за цей вечір,міс Бауерман?".
-"Знаєш...із задоволенням",-усміхаючись, відповіла дівчина.
Довгий годинник, проведений з педагогами, навчив її граціозності і плавності рухів, тому навіть через роки вона не втрачала можливості насолодитися магією танцю.
Взявши дівчину під руку, Регулус попрямував у напрямку, де пари стояли в очікуванні, коли оркестр знову почне грати. За кілька хвилин заграла музика. Асторія вклала свою маленьку долоню в долоню Регулуса, інша її рука опинилася на його плечі, а іншу руку він поклав на тонкий стан. За минулі півроку дівчина сильно схудла через тривоги і хвилювання, що було помітно по хребцях, що випирали через тканину, гострих ключицях і запалих щоках. Рум'янець зник, а обличчя набуло трохи сірого відтінку, що змінив колишній молочний тон. Вона не стала потворнішою, але її краса трохи зблікла, а все від того, що вона не могла їсти, а навіть якщо і змушувала себе щось покласти до рота, вночі її найчастіше рвало після чергового кошмару. Зараз на ній була довга темно-зелена сукня з глибоким декольте, яка привертала увагу набагато більше, ніж легкі шлейфові рукава, під якими ховалося татуювання.
-"Щось трапилося,я ж бачу",- прошепотіла дівчина,яка відразу побачила дрібні зміни у всій його поведінці. Чому він дозволив собі порушити всі правила етикету, яким його вчили з дитинства, а що відбивалося в його очах, які в школі завжди дивилися на неї з ніжністю? Зараз його погляд був якось спустошений і розчарований, ніби все, заради чого він жив раптом зникло. Цей погляд був знайомий Бауерман. Так вона дивилася в дзеркало після того, як її батько вперше сильно побив, а мати нічого не зробила. Вона сиділа, акуратно розколюючи виделкою листя салату, і вдавала, ніби нічого не відбувається. Прийшовши до своєї кімнати, дівчина зустрілася зі своїм відображенням, яке дивилося на неї повним болем очима. Того дня вона розчарувалася в матері...
-"Неважливо,все у порядку".
Регулуса вразило те, що вона помітила його почуття, і співчутливий тон, яким вона запитала. Вже давно ніхто про нього не хвилювався.
-"Ти можеш мені довіряти, Реджі, я нікому нічого не скажу, слово честі.",-зробила ще одну спробу дівчина. Вона знала, як важко буває зберігати таємницю, тому й пропонувала йому виговоритись.
-"Я знаю, Торі,але я майбутній чоловік,тому це лише мої проблеми. Тобі не варто хвилюватись".
Вони танцювали, доки всіх гостей не покликали до столу. Їхні місця були розташовані навпроти один одного, так що вони не втомлювалися переглядатися. Вони розмовляли, не вимовляючи жодного звуку. Їм  достатньо було погляду аби  привернути увагу,а потім скосити очі в потрібну сторону, щоб показати якусь смішну леді, що запихає собі в рот непомірну порцію, яку їй виявляється важко прожувати. Дивно, але за весь прийом їжі ніхто так і не помітив їхньої безмовної розмови. І ось, уже зібравшись додому, Асторія чекала на свого друга, коли почула голоси двох літніх чарівниць, які, видно, не помічали дівчину. Хоч вони й шепотілися, Бауерман стояла досить близько до дивану, де вони сиділи, так що майже легко змогла почути все, про що вони говорили.
-"Жанет,ти помітила, як молодий Блек сьогодні весь вечір танцював з дочкою Бауерманів?",- запитала одна зі стареньких, яка точно б не пережила, якби почула, як її назвали. Вона явно належала до однієї з чистокровних та стародавніх сімей, враховуючи її манеру говорити та триматись у суспільстві.
-"Як не помітити. Дівчина симпатична,видно,що пішла в матір, та теж була нічого, доки не посивіла",— відповіла їй друга літня леді.
-"На місці їхніх батьків я б уже давно задумалася про шлюб. Вони складуть гарну пару, а враховуючи чистоту крові, у них були б чудові спадкоємці з належним вихованням".
-"Ти маєш рацію, хоч, видно… "
Але дівчина не встигла дослухати, бо у цей момент до неї нарешті підійшов Регулус, що звільнився.
-"Вибач, що змусив чекати, поки з усіма попрощаєшся...",сказав він винувато.
-"Ти не винен, Реджі. На мене вже чекають у кареті батьки, але я не могла поїхати, не попрощавшись з тобою...Регулусе Блеку".
-"Думаю, ця зустріч відбудеться незабаром,Торі".
Дівчина швидко зрозуміла, на що він натякає, тож кивнула і спробувала видавити усмішку. Вона не знала, чи можна йому довіряти. Вони можуть бути друзями, але розкривати своє справжнє ставлення до Темного Лорда вона не збиралася за жодних умов, тим більше, що він опинився серед Пожерачів Смерті за своїм бажанням, а не як вона, таємно допомагаючи Ордену Фенікса, інакше професор Дамблдор їй би розповів.
Насамкінець вони обійнялися.
-"Я з тобою прощаюсь,але вже чекаю нашої зустрічі",-прошепотівши мовив Блек.
-"Ти про.."
-"На тебе чекають,Торі",-ледь усміхнувшись мовив юнак.
Вони ще раз зустрілись поглядами і дівчина поквапившись до карети,втомлена, але задоволена поглянула у вікно. Вона ледь помітно підняла куточки губ і заплющивши очі подумала,як чарівно вперше провела Різдво....















Щастя на вазі з КароюWhere stories live. Discover now