DENİZİN AĞZINDAN
Canan ablanın kapısını tıklattım bir anda sessizleştiler. Tekrar tıklattım açmayınca da bir bahane üretmem gerektiğini anladım.
"Canan abla eda düştü"dedim. Belki babam kızacaktı ama olsun yapacak bir şey yok.
Hızlı bir şekilde kapı açıldı ve canan ablanın üstünde sadece uzun bir tşortü vardı. Hemen sağa ve sola baktı ama kimseyi göremeyince soruyu bana yöneltti."Deniz eda nerede?"
"Odasında Canan abla"
"Sen düştü dedin"
"Evet dedim çünkü kapıyı açmıyordunuz. Sesiniz yukarıya kadar geliyor onun için geldim ama açmayınca da bu yalanı söyledim kusura bakmayın"
Canan ablanın yüzü o kadar kızarmıştı ki hemen arkasından babam çıplak bir şekilde geldi. Sadece gülüyordu."Sağ olasın oğlum sen git uyu"
"Tamam iyi geceler baba" dedim ve yanlarından hemen ayrıldım. Odama çıkmıştım ama hâlâ çığlık çığlığa bağırıyordu Canan abla.
Kendimi uykuya bırakmak istedim ama olmayınca edanın odasına gitmeyi düşündüm ama gidemezdim çünkü onu kardeşim seviyordu.Hemen kıyafetlerimi giyindim ve en yakın bara gittim eğlenirdim az da olsa.
EDANIN AĞZINDAN
Uyandığımda başım fena halde ağrıyordu. Sabah saat 7.30'du daha bu baş ağrısından uyuyamazdım. Kalktım mutfağa doğru gittim kahvaltı hazırlardım en azından. Hemen bir ağrı kesici aldım ve şarkımı açıp kahvaltıyı yapmaya başladım.Saat tam tamına 09.00'dı. Kahvaltı hazırdı iş şimdi annemleri çağırmaktı. Kapıdan bir ses duyunca hızlıca oraya gittim kapıyı açtığımda karşımda denizi gördüm sarhoş bir vaziyetteydi.
"Deniz abi sana ne oldu?"
"Eda babamlar uyandı mı?"
"Hayır ama şimdi uyandıracaktım." Başını sallaması ile yere düştü o kadar neden içiyorsun ki diye içimden geçmedi değil.
Ne kadar denizi kaldırmaya da çalışsam kaldıramadım."Şşt bak bana bak bütün gücünü verme taşıyamam seni ben"
"Eda neden seninle tanıştım ki ben?"
"Hani mert abinin oğlusun ya tanışmamız normal değil mi?"
"Peki tanıştık da neden ben sana aşık oldum? Kardeşimin aşık olduğu kadına ben nasıl aşık olurum"
Şaşırmıştım deniz bana aşık olması yok yok imkansızdı."Deniz abi bana tam yükünü verme yoksa annemler uyanır hadi n'olur"
Tamam dedi ve tam yükünü vermeden yukarı benim odama taşıdım. O kadar içmişti ki alkol kokuyordu. Yatağı kendini atması ile beni de yatağa attı ve hiç ummadığım an dudağıma yapıştı. İlk önce yavaş bir şekilde sonra ise sanki bu zaman bitecekmiş de hemen öpmeliymiş gibi öpmeye başladı öpüşleri sertti. Hemde çok sert. Alt dudağımı ısırdı ve ben sadece ona bakıyordum. Kendimi kaybediyordum artık.DENİZİN AĞZINDAN
Sanki bu an bitecekmiş gibi o kadar sert ısırıyordum ki. Babamlar her an gelebilirdi ama umurumda değildi.
Bir elim kalçasını sıkarken bir elim de gögsüne gitti uçları o kadar dikti ki hemen dudağını bıraktım ve edayı hızlı bir şekilde yatağı attım üstünde ki geceliği çıkardım.
Uzaktan ona arzu dolu baktım ne kadar ben istesem de o da çok istiyordu şuan hızlıca sütyenini koparırcasına açtım ve uzaktan süzdüm. Çok güzellerdi.
İri ve diklerdi. Hızlıca ağzımı onlarla doldurdum bir elim sol gögsünü sıkarken bir elim kalçasını sıkarken ağzımla da gögsünü uçlarını ısırıyordum eda ise kendini bana ittiriyordu. O da benim kadar azmıştı."Ahhh deniz ısırma ahh dur deniz bu kadar yeter annemler gelir dur!"
"Boş versene"
"Deniz bırak dedim sana"
Bırakmalıydım ama elimde değildi.
"Deniz yemek yiyeceğim hadi"
"Tamam gideceksin ama ilk önce şunu yap sonra git"
"Neyi yapacağım?
"Erkekliğimi ağzına al hadi"
Bana o kadar kedi gibi baktı ki kendimi zor tuttum başını yavaşca tamam anlamında salladı ve yavaşca kalktı. İlk önce pantolonumun kemerini indirdi sonra da pantolonum bir iç kıyafetime birde bana bakıyordu.
"Hadii ağzına alırsın hızlı ol yoksa umurumda olmadan burada seni sert bir şekilde beceririm eda"
Yutkundu. Korkmuştu ama yapacağım bir şey yoktu boxerımı indirdi. Benim için küçük ama onun için büyük olan erkekliğimi eline aldı ve yavaş yavaş yalamaya başladı sonradan ise ağzına almaya ama hepsini alamıyordu. Normaldi.
Alamadıklarını eli ile yapıyordu bende ona kolaylık olsun diyerekten saçını elime doladım ve hepsini hızlı bir şekilde ağzını soktum."Harikasın güzelimm ımmm çok güzell yapıyorsun" demem ile ağzına yüzüne boşalmam bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (+18) (DÜZENLENİYOR)
Ficción General[+18 VE ŞİDDET UNSURLARI İÇERMEKTEDİR.] İyi okumalar Sanki bu an bitecekmiş gibi o kadar sert ısırıyordum ki. Babamlar her an gelebilirdi ama umurumda değildi. Bir elim kalçasını sıkarken bir elim de gögsüne gitti uçları o kadar dikti ki hemen dudağ...