Azgın Oruspu (+18)

77.1K 297 383
                                    

Arabada Burak beni bekliyordu hemen üstümü giyindim ve araba bindim. Bana bakış attıktan sonra sürecekken konuşmaya başladı.

"Haksızsam haksızsın de ama birlikte olduğun adamın evine gidiyoruz ve sen çok ama çok kısa giyinmişsin. Neyse sen bilirsin. Yanımdan çok ayrılma ama olur mu?"

"Peki denerim." dedim. Burak demiyeceğimi sanıyordu ama diyecektim sonuçta artık çocuğumu aldıramazdı. Burak arabayı sürerken düşüncelere dalmıştım. Kendime sorular soruyordum. Ya denizi tekrar gördüm mü aşık olursam? Ya onunla ilişkiye girersem? Diye düşüncelere dağılmıştım.

(Elbise bu)

Burak bacağımı tutması ile sıçradım.

"Ya Burak korktum?"

"Neyi bu kadar düşünüyorsun?" diyemiyordum ki ya onu gördüm onunla yatmak istersem ya ona aşık olursam diye. Hızlıca bir şey yok dedim ve gözlerimi yumdum uykuma teslim oldum.

Kaç saat sürmüştü bilmiyordum ama gözlerimi açtığım da arabayı Burak park ediyordu. Bizim evin önündeydik. Mutluydum. Asıl kızım babasını görecekti. Hiç bana tekme atmıyordu. Burağa 1 kez tekme atmıştı. Merak ediyordum denize tekme atacak mı diye? Kafamda ki düşünceleri sildim ve arabadan hemen indim.

"Ben geliyorum sevgilim şu valizleri indireyim"

"Sen işine bak hayatım" diyerek hızlıca evin önüne geldim kapıyı ilk vuruşumda açılmamıştı. İkinci vuruşumda açılmıştı. Karşımda deniz vardı. Eskiden aşık olduğum adam. Belki de hâlâ aşığımdır. Kim bilir. Kalbim bir anda hızlandı. Kızım ilk defa tekme atmıştı.

"Ahh tekme attı"

"Yeğenim mi oluyor eda"

"Hayır içeri geçelim derim. Babamlar evde mi?"

"Hayır sen gelmeyince onlarda gitti. 2 gün yoklar. Yani gene tekiz."

"Hayır tek değiliz kocam da geldi deniz."

"Evlendin mi?"

"Evet evlendi. Hemde benimle. Hatta biliyor musun deniz? Bir kızımız var. Dayı oluyorsun."

"Sevindim" diyerek kapıyı bırakıp odasına gitti.

"Burak bana sormuştu!"

"Sen ben mi var aşkım"

"Senin işin var mı?"

"Evet var ama gitmeyi düşünmüyorum. Babamlar yokmuş."

"Yok sen git daha ne olacak zaten Burak. Bana güvenmiyorsun anlaşılan" hormonlarım yüksekti. Hemde çok yüksekti. O ise bana kıyamadığı için ilişkiye giremiyordu.

Üvey Abim (+18) (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin