Babam o olayı anlatalı kaç dakika ya da saat olmuştu bilmiyordum. Salıncağıma oturmuştuk bekliyorduk. Sessizdik.
"Baba annem geldi mi?"
"Geldi ama deniz ile işi varmış çıktı"
"Ne işi varmış ki onu merak etmiştim ben"
"Boş versene kızım ama gelmişlerdir gel içeri geçelim." demesi ile beni salıncaktan kaldırmıştı. Öz babamdan daha iyiydi. Hep arkamda kalıyordu ne olursa olsun. Seviyordum onu hemde çok. Burak ve onun yanında şımarıyordum. Hızlıca içeri girdiğimiz de Burak tekli koltuğa deniz ve annem çift koltuğa ve canda tekli koltuğa oturmuştu. Hızlıca can'ın yanına koşarak ona sarıldım. Onu çok özlemiştim. Burağın haberi yoktu can'ın bana aşık olduğunu.
"Özlemişim seni güzelimm benimm. Yeğenim mi olucak? Kız mı erkek mi?"
"Bilmiyorummm ve bende seni çok özledimm cann"
"Gel otur şöyle ayakta kalma hamilesin sen"
"Hı hı tamam" ben öyle dediğim an boş bir yer aradım ama bulamamıştım bir anda deniz kucağını gösterdi. Yutkundum ve hızlıca annemin yanına gittim hızlıca sarıldım ve öptüm.
"Anne hamileymişsin"
"Evet hamileyim. Kesin erkek babası gibi yakışıklı olacak"
"Allah analı babalı büyütsün inşallah. Sağlıkla gelsin de cinsiyeti önemli değil. Baba sizin adınıza çok mutlu oldum." hepsi sustu daha doğrusu babam hiç bir şey dememişti annem de gülümsemişti hızlıca burağımın yanına gittim ve benim gelmem ile hızlıca ayağı kalktı ve yerini bana verdi. Hızlıca denize baktığımda gözlerinde alevler fışkırıyordu resmen.
"Aşkım nasılsın?"
"İyiyim bir tanem ama çok yorgunum yemek yemeden gitsek olur mu?" bir anda babam konuşmaya başladı.
"Nereye güzel kızım?"
"Lokantaya baba burada hep gittiğim lokantaya burağımı götürmek istiyorum. Anımız olsun. Olur mu sevgili kocam?"
"Olur hatunum benim. Baba izninizle" babamın konuşmasını beklerken annem sözü devraldı.
"Oğlum ilk gün daha hadi üstünüzü başınızı giyinin birlikte gidelim. İtiraz kabul etmiyorum! Hadi kocacım bizde üstümüzü giyinelim" demesi ile babamın elini tutup gitmişti. Babam ise sadece bakış atmıştı. Hızlıca can ayağı kalktı ben yok sayın işlerim var dese de izin alamadı ve o da odasına çıkmaya başladı. Burak elimi tutmuş yukarı çıkarken lavaboya gitti ve ben burada denizle beraber kalmıştım. Hızlıca mutfağa gittim ve arkamda ki gölge ile rahatsız oldum. Deniz arkamdaydı ve belimi sıkı sıkı tutmuş kendine çekiyordu.
"Deniz beni bırak!"
"Kes sesini! Hani demiyor muydun? Sen benim çocuğumun babasısın diye ne değişti oruspu?"
"Beni bırak dedim sana!"
"Bende kes sesini dedim sana" demesi ile beni hızlıca önüme çevirdi ve dudaklarımı bırakmayacsakmış gibi öpmeye başladı. O kadar sinirliydi ki sinirini dudaklarımdan çıkarıyordu. Hızlıca erkekliğine vurdum bırakacak gibi oldu ama ben kaçacağım an saçımdan tutarak hızlıca yere çöktürdü. Hemen pantolonunu açtı boxerini çıkardu ve yarrağını zorla ağzıma soktu. Hızlıca gel Hitler yaptırıyordu. Hiç bir şey yapamıyordum elimde değildi. Boşalacağı zaman hızlıca beni kaldırdı ve masaya oturttu hızlıca amıma gel gitler yapması ile içime boşalmıştı ama hala elleri saçlarımı bırakmıyordu sadece elleri değil yarrağı da amımdan çıkmıyordu. Zevk alamıyordum sadece ağlıyordum. Bir anda kapımız açılması ile sadece o tarafa bakabildim. Annem gelmişti. Gülümsedi ve denizin yanına yaklaştı. Deniz hâlâ içimden çıkmıyordu ve içimde o yarrağı büyüyordu. Hızlıca gene gel gitler yapmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (+18) (DÜZENLENİYOR)
Ficción General[+18 VE ŞİDDET UNSURLARI İÇERMEKTEDİR.] İyi okumalar Sanki bu an bitecekmiş gibi o kadar sert ısırıyordum ki. Babamlar her an gelebilirdi ama umurumda değildi. Bir elim kalçasını sıkarken bir elim de gögsüne gitti uçları o kadar dikti ki hemen dudağ...