Bir ses ile gözlerimi açtım. Kabus muydu? Hiç olmadığım kadar pişmandım. Keşke onunla birlikte olmasaydım. Nefret ediyordum kendimden. Allah belamı versin.
"Aşkım korkma kabus gördün"
"Özür dilerim Burak çok özür dilerim"
"Ne oldu ki gülüm?"
"Bir şey olmadı. Kabusum yüzünden özür dilerim. Söz bir daha olmayacak söz."
"Tamam güzelim kabusdu sadece. Al şu suyu iç bakalım."
"Sen ne ara geldin?"
"Eve geldim kimse yoktu. Babamlar gelmiş eve ama seni çağırmamışlar uyu diye sonra çığlık çığlığa bağırınca hızlıca yanına geldim. Kabustu ama sadece korkma güzelim"
"Hı hı tamam. Aşağı inelim mi?" hemen başını salladı ve aşağı inmeye başladık. Çok pişmandım hemde çok pişmandım. Babamı görmem ile hızlıca koşarak ona sarıldım. Kokusunu özlemiştim babamın. Hemde çok özlemiştim. Benim kızım da özleyecek miydi burağı?
"Güzel kızım benimm ne olmuş benim meleğime"
"Baba çok korktum. Çok özür dilerim. Hatalıyım çok hatalıyım. Nolur bir daha yapmıyayım. Nolur baba"
"Kızım bir tanem gel bakalım seninle dışarı da konuşalım gözbebeğim benim" başımı sallamam ile kucağına alıp beni dışarı çıkardı. Onun ve burağın yanında çocuk gibi oluyordum. Ama en çok babamın yanında şımarıyordum. En sevdiğim yere oturttu. Salıncağıma.
"Sıkı sıkı tut güzel kızım ve beni dinle"
"Tamam babamm" beni yavaşcq sallamaya başlamıştı. O kadar huzurluydum ki şuan anlatılamazdı.
"Şimdi güzel kızım. Suçlusun bir tanem evet ama herkes bir hata yapar. Eğer ki bu hatayı daha yapmazsan eminin ki Burak bir şey demez. Ama bir daha onları yapma güzelim olur mu?"
"Baba gene yaparsam gene arkamda kalır mısın?"
"Güzel kızım belki senin öz baban değilim ama seni her şeyden koruyacak bir baban var güzelim. Düşeceksin ben tutacağım kaldıracağım. Yeter ki sen iste ben hep yanında olacağım gözbebeğim"
"İyi ki varsın babam"
"İyi ki varsın güzel kızım" diyerek salıncağı durdurdu ve sıkıca sarıldı. Sonra beni geri bıraktı ve sallamaya başladı. Ben tam gözümü kapatacak hayal kuracağım zaman babam konuşmaya başladı.
"Miniğim sende ablam gibi şansızmışsın."
"Neden baba ve senin bir ablan mı var?"
"Vardı. Benim babam hiç iyi biri değildi. Ben doğduktan sonra şiddeti daha çok artmış. Benim ablamı babam dediğim şahış tecavüz etti. O da yetmemiş gibi ablamı gözümün önünde öldürdü. Hiç bir şey yapamadım edam. Ellerimi kollarımı bağlamıştı. Annem. Her şeye katlanırdı bizim için sözde. Bilmiyorum ama. Hep bizim için derdi ama beni çok ayırdı. Hep ablamı daha çok sevdi ben hep son plandaydım. Olsun canı sağ olsun. Sen ablam gibi olma diye çabalıyorum ben edam. Gerekirse senin için canımı veririm ama ablam gibi olmana izin vermem. Sözüm söz kızım"
Helloooooo naber bebeklerimmm?
Arkadaşlar ben böyle yazıyorum cevap gelmeyince yazmıyorum. Yazında azıcık konuşalım. Dertleşiriz. Kitap ile ilgili konuşuruz. Biraz sonra bir bölüm atacağım ve çok kötü şeyler olacak hazırlıklı olun yawrularım.Bu arada bu bölümü yazarken 1000 kez düşündüm. Babası olup da baba sevgisi görmeyen kaç çocuk var onları düşündüm yazmak istemedim ama yazdım neden bilmiyorum. Umarım üzmem sizi. Ve tek değilsiniz bunu bilin. Sizi çok ama çok seviyorummmmm
Kimle olmasını istersiniz?
Burakla mı?
Denizle mi?
Canla mı?
Lütfen belirtiniz onunla ilgili gideyim bende eğer ki belirtmezseniz böyle gider bu iş.Lütfen yazın konuşalım ve beğenin 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (+18) (DÜZENLENİYOR)
Ficción General[+18 VE ŞİDDET UNSURLARI İÇERMEKTEDİR.] İyi okumalar Sanki bu an bitecekmiş gibi o kadar sert ısırıyordum ki. Babamlar her an gelebilirdi ama umurumda değildi. Bir elim kalçasını sıkarken bir elim de gögsüne gitti uçları o kadar dikti ki hemen dudağ...