YAZARIN ANLATIMIYLA
Eda her zaman ki gibi yemeğini yemiyordu. Kaç aydan beri bu depoda tutuluyordu bilmiyordu. Ama kızın kokusunu özlemişti. Şuan kızı tam tamına 1 yaşına girmişti. Ama kızı onu bilmiyordu.
Her zaman ki gibi kapıyı vurmaya başladı ama acan olmadı. İkinci kez gene vurdu bu defa açıldı. O hiç bir zaman açılmayan kapı açıldı.
"Geç şuraya bakalım kızın ile konuşacaksın." bunu demesi ile edanın gözleri parıldamıştı. Kaç kez o aynaya bakarak kendini öldürmeyi düşündüğü aynaya koştu güzel gözükeyim kızıma diye. Aynaya baktığında çelimsiz zayıf bir kadın vardı. Saçlarını düzeltti ve adamın otur dediği yere doğru oturdu. İlk telefın çaldı.
Çaldı.
Çaldı.
Açıldı.
Eda mutlu olmuştu hatta mutluluk ne kelime sevinçten uçuyordu."Ne var lan şerefsiz emre?"
"Karını gösterecektim be deniz bu kadar kızma ulan"
"Edamm! Karıcığımm nerdesinn?"
"Sus lan kızını göster!" demesi ile hızlıca deniz kızını gösterdi. Kızının üstünde sarı bir elbise vardı o kadar güzeldi ki annesi gibiydi. Durunun çıkması ile eda hızlıca telefonu aldı ve kızı ile konuşmaya başladı.
"Meleğimmm. Anneciğim benimm. Güzeller güzeli kızımm. Nasılsın güzelim? Annen sana kurban olsun çimen gözlüm benim" diyerek konuşuyordu. Son konuşmalarıydı. Kızı onu 1 kez bile hatırlaymıyacaktı bile belki de. Hızlıca deniz aldı ve konuşmaya başladı. Ne kadar deniz konuşsada o kızı ile konuştu. Kızından gözünü almadı.
"Kızın ile son konuşmaların son 1 dakikan var istediğini de kızına!" emre bunu demesi ile deniz bağırmaya başladı eda ise gözlerini kızından dahi çekmemişti. Çekmeden konuşmaya başlamıştı.
"Sizden bir şey isteyeceğim? Kızım beni böyle tanımasın böyle öldüğümü bilmesin. Onu çok sevdiğimi de deniz burak ile evimizde çokca fotoğrafımız var onları ver kızıma onun için çektirmiştim bakarız konuşuruz diye. Güzel kızım.
Meleğim seni çok seviyorum kızım sana iyi bir anne olamadım özür dilerim gülüm ama her adım atarken seni düşündüm. Özür dilerim durum. Çok özür dilerim keşke beni böyle bilmeseydin. Bir gün buluşacağız güzel kızım. Deniz kızıma her şeyden daha iyi bak! Yalvarıyorum sana. Görüşürüz anneciğim. Seni çok seviyorum meleğim. Keşke yaşasaydım ve seninle her şeyi yapsaydım. " demesi ile emrenin silahı edanın kafasında patlaması bir olmuştu.Eda kızına veda etmişti.
Eda kızını koklayamadan ölmüştü.
Eda ölmüştü.
Eda denizin adamları yüzünden ölmüştü.
Denizin edası ölmüştü.
Durunun annesi ölmüştü.
Eda öldü.Neden bilmiyorum ama ilk defa bir kitabımı yazarken ağladım. Anne kız ayrılıklarına çok üzülürüm. Eda hep benim gözümde iyi bir anne olmaya çalıştı ama olamadı ama çokca hayaller kurmuştu. Onları yapamadan öldü. Veda etti bize.
Görüşürüz edacımmm. Sanki eda gerçek karaktermiş gibi ağlıyorum.
Vedalar hep beni acıtır. Bu veda da beni çok acıttı.
Kendine iyi bak eda. Deniz kızına gözü gibi bakacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (+18) (DÜZENLENİYOR)
Ficção Geral[+18 VE ŞİDDET UNSURLARI İÇERMEKTEDİR.] İyi okumalar Sanki bu an bitecekmiş gibi o kadar sert ısırıyordum ki. Babamlar her an gelebilirdi ama umurumda değildi. Bir elim kalçasını sıkarken bir elim de gögsüne gitti uçları o kadar dikti ki hemen dudağ...