Aşağıdan gelen sesten yağızların geldiğini anlamıştım. Nerden çıktı bu şimdi cumartesi pazar öğrenci tatili beni düşünen yok. Eee tabi Yağız beyin umrunda değil neden çünkü kendisi öğrenci değil. Şuan uyumak istiyorum. Bir dakika ya. kimse beni uyandırmadı ki uyurum, istediğim saatte uyanırım.Onlar geldi diye uyanmak zorunda değilim. Hem benim misafirlerim değil ki gülcanın misafirleri beni alâkadar etmiyor. Uyu sena uyu başımı iyice yastığa gömüp gözlerimi kapattım.
Tam uykuya dalacağımı hissedince kapı sertçe açıldı. Tek gözümü açıp baktığımda gülcanın ters ters bana baktığını gördüm.
Gülcan: uyan artık misafirler geldi sen hala yatıyorsun.
Sena: onları sen çağırdın canım ben değil. Git değerli misafirlerine ilgilen. Beni de önemli bir şey olmadığı sürece rahatsız etme
yastığıma iyice sarılıp gülcana kıçımı döndüm. Çarşaf üzerimden çekilince gülcanın beni rahat bırakmayacağını anlamıştım.
Doğrulup ona öldürücü bakışlar attım. Davet etmeseydi onları ben şimdi uyuyor olacaktım. Tüm günümü sırf bu emiri görecek diye uykusuz geçiremem. Niye içimden konuşuyorum acaba direk ona söylemek daha doğru olur.
Sena: kızım benim uykum var rahat bırak beni uyumak istiyorum. Sen emiri göreceksin diye ben uykumu bozamam.
Haklıyım, allah allah hem ben o kendini bilmiş armut suratlı herifi görmek istemiyorum. Bunun işi gücü yok mu? Neden hep dibimde
bitiyor ki evime kadar gelmiş birde gelip ağzıma girsin. GıcıkGülcan: abla saçmalama ben emiri davet etmedim bile o gelebilir miyim diyince heyecanlandım o an
ölmedim dua et.Sena: ölünecek bir şey yok geldi işte git sende onun ağzına gir de ödeşelim.
Gülcan bana ne diyorsun bakışı atınca göz devirdim. Zeki ama bunları da pek anlamıyor. Ya da anlamamazlıktan gelip beni sinir ediyor.
Gülcan: ne diyorsun Allah aşkına
Sena: anlamazsın cınım
Gülcan: 😒
Gülcan: neyse kalk hadi
Sena: sırf o cırtlak sesini duymamak için kalkacağım.
Gülcan: ne için kim için fark etmez yeter ki kalk.
Sena: 😏
Sena: in sen ben geliyorum.
Gülcan: tamam sofra hazır seni bekliyoruz.
Gülcan odadan çıkınca bende banyoya girdim işimi halledip çıktım.
Bu kıyafetlerle inesim var. Hazırlanmaya üşeniyorum. Kahvaltı da ne var acaba baya da acıktım. Umarım sofrada kimse bana bulaşmaz. Güzelce yemeğimi yerim.
Ben bunları düşünürken hızla üstümdekilerden kurtulup giyinmiştim. Üzerime siyah askılı tişört ve siyah dar pantolon giydim.Eşofmanlarla yemek yemek gibisi olmasa da bu üstümdekiler de rahat.
Ah ah tüm düzenimi mahvetti bunlar.
Saçlarımı da tarayıp esneyerek odamdan çıktım. Esneyip hepsini uyuttuktan sonra bende uyusam. Kıkırdadım gerçi o iki mağara ayısı uykularını güzelce alıp gelmişlerdir.
Bizde şansımızı deneriz canım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɢᴇçᴍɪşɪᴍᴅᴇᴋɪ ᴍᴀᴛᴇᴍ
Mystery / ThrillerBir mesajla değişirmiydi hayatın? Benim değişti. Sıkıcı diye isyan ettiğim hayatımı özlüyorum. Herşey eskisi gibi olsa bildiklerimi hiç bilmemiş olsaydım keşke. Bu serüvende beni yanlız bırakma olur mu? Her adımımda benimle ol sevgili okur🤫