Keyifli okumalar
🏵️Bugünde dersler sıkıcı geçmişti. Daha önemli şeyler varken okul bana çok sıradan geliyor.
Okul ne zaman harikuladeydi ki? Hiç bir zaman. Sabah erken kalkıyoruz. Uykulu gözlerle ders dinliyoruz birşey anladığımız yok. Boşuna geliyoruz.Şafak operasyonuna gidiyoruz sanki. Gerçi orası okula göre daha göz açıcı ve heyecanlı.
Gölgeyle şafak operasyonu mu yapsak? Bunu gölgeye söylesem bana içtiğim içeceğin ismini sorar. Operasyona gerek yok ki şafak vakti olsun yeter.
Yine saçmalamaya başladım.Sena: ama okul gerçekten çok sıkıcı!!
Neyse ki yanımda kimse yok. Gülcan ve berfin daha önceden beğendikleri birşeyi almaya gittiler. Ne olduğunu söylediler de ben onları pek dinlemedim. Dinlememe gerek yok. Zaten bunlar aldıklarını gözüme gözüme sokup gösteriyorlar.
Bende eve doğru ilerliyorum. Lena evde yalnız sıkılmaması için ikimizden biri lenanın yanına gidiyorduk. Gülcanla beraber plan yaptığımızda lenayı da dahil ediyorduk.
Sıkılmaması için değilde emdiğimiz sütü burnumuzdan getiriyor.Kolumda hissettiğim el beni geriye çekip sırtımı duvara yaslayınca gözlerim kocaman açıldı. Dizimi kaldırıp bacak arasına vuracağım sırada koluyla engelledi. Başımı kaldırıp kim olduğuna baktığımda bana sırıtarak bakan yağızı görünce rahatladım. Kötü adamlar sandım.
Yağız: çok yavaşsın.
Sena: çok hızlısın.
Yağız: öyleyimdir 😌
Sena: eee
Yağız: eee
Sena: salak mısın neden beni köşeye çekiyorsun?
Yağız: bana sözün var.
Sena: ne sözü?
Yağız: gruba gelirsen seni öperim sözün vardı.
Senanın iç sesi: yok artık! Lannnn ben bunu tamamen unutmuşum. Unutmuşum derken hatırlasamda öpmem de böyle yüzüme karşı söyleyince utandım lan.
Ben sessizce dururken tek kaşını kaldırıp sırıttı. Pis herif hıh! Öpmem ki çok bekler. Beklese de öpmem.
Sena: haksızlık. Bir hafta geçti üstünden şimdi gelip öpeceğim diyorsun.
Yağız: ben sana zaman vermedim.
Sena: verdin.
Yağız: vermedim.
Sena: verdin dediysem verdin yalan mı söyleyeceğim?
Yağız: sana sadece konum attım zaman vermedim.
Sena: hah işte konum. Konum ya, attığın konumda değiliz.
Yağız: attığım konumdayız. Burası sizin mahallenin parkı işte kafan mı güzel.
Sena: benden iyi mi bilecen burası bizim mahalle değil. Sanki bizim eve gelmişte çok biliyorsun.
Yağız: geldim ya 🙄
Sena: gerçekten mi ben niye hatırlamıyorum hasta oldum sanırım. Ben erkenden eve gideyim bak ateşim de çıktı nefes alamıyorum çekil.
Yağız: abart. Birde Bayıl istersen feriha tam olsun.
Sena: bak bağırım tacizci var diye seni çok pis döverler.
Yağız: bende onlara doğruyu söylerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɢᴇçᴍɪşɪᴍᴅᴇᴋɪ ᴍᴀᴛᴇᴍ
Mystery / ThrillerBir mesajla değişirmiydi hayatın? Benim değişti. Sıkıcı diye isyan ettiğim hayatımı özlüyorum. Herşey eskisi gibi olsa bildiklerimi hiç bilmemiş olsaydım keşke. Bu serüvende beni yanlız bırakma olur mu? Her adımımda benimle ol sevgili okur🤫