iç ses laneti

16 4 1
                                    


Düzenlenmedi :)


Bir hafta oldu gruptaki konuşmamızın ardından sinir olduğum için hiçbir biriyle konuşmamıştım. Gülcanı ve lenayı ağlatana kadar gıdıklamıştım. Zaten emirle bir yakınlığımız yok. Yağız da ara sıra okula geliyordu ama yüz vermiyordum.

Resmen grubun açılma sebebi beni delirtmekti. Onlar hala konuşuyor grupta o kadar çok konuşuyorlar ki whatsAppa bir girdim iki bin altı yüz altmış sekiz mesaj. Sen ne konuştun o kadar? geçmişini anlattın yetmedi geleceğini mı anlattın? Ne bu şiddet bu celal!

Neyse sakinim. Şuan boş dersteydik gülcan da kantinde oturuyorduk yine boş boş konuşuyordu.

Gülcan: ya bir hafta.oldu ya bir hafta konuş artık bak vallaha grubu ben  kurmadım.

Sena: sus gülcan asabımı bozma. Konuşma diyorsam konuşma daha çok sinirleniyorum.

Gülcan: ama okulda senden başka kimsem yok. Berfinde hasta sen dedin bir hafta izin almış diye

Sena: o grupta bende yanlızdım. Resmen hepiniz bir olup beni delirttiniz. Bak yine sinirlendim.

Gülcan: ya bir hafta oldu unut artık grubu oldu bitti gitti. İntikamda aldın.

Sena: soğumadım. Daha fazla ısrar etme çünkü ben istemedikçe sizinle konuşmayacağım.

Gülcan: offfff

Gülcana ters ters bakıp önüme döndüm. Hayır yani konuşmak istemiyorum dedikçe daha çok yapışıyor. Lena da öyle hatta şu davarolar da yani emir de düşünebiliyor musunuz? Emir, onunla konuşmuyorum diye sinir bozucu şeyler söyleyip gidiyor.

Kıyamet alameti bunlar. Kesin  başımıza taş yağacak. Umarım şu hakim kılıklı davaro gelmez zaten başım ağrıyor birde onunla uğraşmam.

Gülcan yine birşeyler anlatıyordu.
Az önce seni dinlemek istemiyorum demedim mi ben bu kıza? Ben mi anlatamıyorum onlar mı anlamıyor?
Nedir bu hayattan çektiğim katiller, gizemli adam gölge, hakim, Gülcan ve emir meselesi ah bir de lena onu unutmam.

Gölge bu bir kaç hafta da bana hastane hakkında bilgi vermişti. Adamın öldüğünü söylemişti kameraları devre dışı bıraktığı için kimin yaptığını bulamamışlardı. Zaten bizi gören de olmamıştı. İlk iş günüme göre iyi iş çıkarmıştık. Gerçi gölge halletmişti...

Hiçte bile silah benim kafama dayandı onun değil hıh. Orda ötebilirdim ama gölge gelene kadar tuttum kendimi aferin canım kendim. Her işte çok iyiyim.
Gölge kayıtların hastanede olamadığını düşünüyordu ama bakmadan emin olamazdık.

Hem orda değilse bile birilerini rehin alıp öğrenmeliydik. Bunları ben söylemiyorum, asla böyle kötü düşünen biri değilim. Gölge bunları aklıma sokuyor. Ben tamamen masumum.

Gülcan duysa bunları sen mi masumsun diyecek. Aslında evet masumum. Gülcan profesyonel yalancı ben değilim. Ben birşey saklayamam ama o çok güzel saklar. Ruhumuz bile duymaz. Masumum ben hıh! Değilsem bile öyleyim.

Gülcan onu dinlemediğimi görünce oflayıp gitmişti. Hak ediyordu. Aslında grubu lena açmıştı ama onu uyarabilirdi.
Resmen numaram var o davaro da sinirlerim bozuldu.

Ben kendi kendime konuşurken kantindeki gürültü kesilmişti fısıltılar yükselmişti. Başımı kaldırıp onlara baktığımda onlarda bir yere odaklanmıştı. Onların baktığı tarafa baktığımda okul müdürünü gördüm.

Tabi ki odakları o değildi. Okul müdürünün yanında yağız vardı.
Yok artık yağızı mı beğenmişlerdi?
Okul müdürü olacak değil ya sena,
tabi ki de yağıza bakıyorlar. Göz devirip önüne döndüm.

ɢᴇçᴍɪşɪᴍᴅᴇᴋɪ ᴍᴀᴛᴇᴍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin